-
Poslao sam jednu poruku, a u specifikaciji saobraćaja je prikazano da sam je slao nekoliko puta u razmacima od po nekoliko sekundi.
Reč je o tzv. multipart porukama. Prema utvrđenim standardima jedna SMS poruka sadrži maksimalno 160 karaktera engleskog alfabeta. Poruka koju ste napisali, sadrži više od 160 karaktera i biće naplaćena kao dve ili više poruka, zavisno od broja karaktera u poruci, iako će do primaoca stići kao jedna. Primer: ako je vaša poruka dužine 165 karaktera, njeno slanje će biti tarifirano kao da je reč o dve poruke. Ako je ona dužine 325 karaktera, biće naplaćena kao da ste poslali tri poruke itd. Savetujemo da prilikom pisanja SMS poruka koristite slova engleskog alfabeta, jer slova č, ć, š, đ, ž u porukama mogu umanjiti broj slovnih mesta u poruci. Umanjenje može iznositi od 6 do 90 slovnih mesta, zavisno od modela telefona, pa ćete tako na primer, umesto 160, moći da upišete samo 70 karaktera. Više o ovome možete pogledati ovde
-
Poslao sam SMS poruke, a u specifikaciji saobraćaja su prikazane i naplaćene kao MMS.
Najčešće situacije kada telefonski aparat može promeniti format tekstualne u multimedijalnu poruku: - Jedna SMS poruka po važećim standardima može sadržati maksimalno 160 slovnih mesta engleskog alfabeta. Ukoliko poruka sadrži više od 160 karaktera, biće poslata kao niz od dve ili više poruka. Takođe, duža tekstualna poruka, odnosno sastoji se od nekoliko kratkih SMS poruka, kod pojedinih telefonskih aparata tip poruke menja iz SMS u MMS poruku kada poruka prevazilazi određeni broj karaktera. Najčešće je u pitanju niz od 5 do 10 standardnih poruka, odnosno kada poruka sadrži od 760 do 1520 karaktera - Ukolko jednu tekstualnu poruku, bez obzira na broj karaktera u poruci, šaljete na veći broj kontakata iz imenika - kada šaljete grupne SMS poruke, potrebno je da na vašem telefonu u podešavanjima za poruke, pod opcijom multimedijalne poruke (MMS), poništite izbor za slanje grupnih poruka u MMS formatu. - U polju primaoca poruke nije upisan broj telefona - U situaciji kada jednu poruku šaljete na veći broj kontakta iz imenika, može se dogoditi da određeni kontakt nema upisan broj telefona već samo imejl adresu. Tada se format tekstualne poruke, bez obzira na broj karaktera, menja u multimedijalnu poruku. U ovoj situaciji nije od važnosti broj kontakta na koji šaljete poruku. Kako biste izbegli promenu formata u MMS potrebno je da iz liste primaoca poruke uklonite sve kontakte koji nemaju definisan broj telefona.
-
Poslao sam poruku i dobio informaciju da nije isporučena, ali mi je ipak naplaćena.
Usluga koju naplaćujemo je slanje SMS poruke, a ne njeno dospeće na broj primaoca. Ukoliko ste poruku uspešno poslali, ona će biti naplaćena, bez obzira da li će biti isporučena ili ne. Da li će biti isporučena zavisi od brojnih faktora na koje nismo u mogućnosti da utičemo – da li je primalac dostupan, da li ima mogućnost prijema poruka, da li je na aparatu primaoca onemogućen (blokiran) prijem poruka sa vašeg broja i slično.
-
U poruci sam imao informaciju da imam još besplatnog saobraćaja, a u računu mi je naplaćeno korišćenje.
Trenutno stanje ažurira se nekoliko puta tokom dana, a najkasnije 24 časa od trenutka kada je konekcija na internet završena. Iz tog razloga se može desiti da saobraćaj koji ste ostvarili, još uvek nije bio ažuriran, pa ste dobili informaciju da imate još besplatnog saobraćaja na raspolaganju. Savetujemo da prilikom provere trenutnog stanja, uvek imate u vidu i period koji je potreban da se ostvareni saobraćaj ažurira, kao i da je u pitanju okvirni prikaz raspoloživog saobraćaja.
-
U specifikaciji imam konekcije od nekoliko KB koje nisam ostvario.
U ovim situacijama, najčešće je reč o nekom ažuriranju sadržaja ili proveri imejla koje je na uređaju podešeno da se vrši automatski, u određenim vremenskim intervalima. Savetujemo da proverite podešavanja aparata/aplikacije na uređaju, za koje je izabrano automatsko ažuriranje. Takođe, postoji mogućnost da je reč i o nekoj vrsti virusa, te svakako savetujemo da u tom slučaju prosledite uređaj na proveru ispravnosti ovlašćenom servisu.
-
Preuzimao sam sadržaj sa interneta i sada imam virus u aparatu/računaru.
Yettel nema mogućnost da korisnicima, s obzirom na brojnost sadržaja na internetu, garantuje apsolutnu bezbednost prilikom preuzimanja sadržaja. Za naše korisnike koji koriste internet pakete, omogućeno je preuzimanje Kasperski antivirus programa. Ujedno, za sve sadržaje preuzete sa našeg wap/web sajta, možemo garantovati sigurnost.
-
U računu mi je fakturisan internet, a ja ga ne koristim.
Telefonski uređaji novije generacije, imaju mogućnost stalnog povezivanja na internet u zavisnosti od podešavanja, a svaki ostvareni internet saobraćaj se iskazuje u računu. Podešavanja u uređaju birate prema svojim potrebama i, nažalost, ne postoji mogućnost da Yettel snosi odgovornost za njih, kao ni za karakteristike aparata.
-
Koristim WIFI a naplaćen mi je internet.
Kada internet koristite putem bežične mreže (WiFi), neophodno je da prilikom konektovanja obratite pažnju na pristupnu tačku (Access point) preko koje se povezujete. Ukoliko WiFi pristupna tačka na uređaju nije pravilno podešena ili ne funkcioniše, internet saobraćaj će biti ostvaren putem mobilne mreže. Internet saobraćaj koji ostvarite preko WiFi mreže se ne ostvaruje preko SIM kartice i ne beleži se u specifikaciji.
-
U računu mi je obračunat roming saobraćaj, a nisam koristio roming.
Kada koristite telefon u blizini međudržavne granice, vaš telefon može da prihvati signal sa bazne stanice stranog mobilnog operatora. To znači da ćete biti u sitauciji da koristite roming uslugu, a da realno niste napustili Srbiju. Ovo se obično dešava ako ste na telefonu podesili automatski izbor mreže. Da biste izbegli neželjeno korišćenje rominga dok boravite u pograničnom području, potrebno je da u okviru telefona pronađete opciju za odabir režima mreže, zatim izaberete opciju za ručno biranje mreže i nakon toga iz liste ponuđenih operatora odaberete Yettel...
-
U specifikaciji mi je prikazano da sam slao poruke ka broju +38163100100, nisam slao poruke ka tom broju/ slao sam poruke ka drugim brojevima.
Prilikom slanja SMS poruka iz inostranstva u specifikaciji saobraćaja najčešće se ne vidi broj telefona na koji je poruka poslata, već se kao broj prikazuje broj Yettel servisnog centra +38163100100. Da li će biti prikazan broj na koji je poruka iz mreže inostranog operatora poslata ili samo broj servisnog centra matičnog operatora zavisi isključivo od tehničkih mogućnosti mreže inostranog operatora.
-
Ne slaže mi se količina ostvarenog GPRS saobraćaja u specifikaciji i računu.
Obračunska jedinica za GPRS u romingu zavisi od roming tarife koju koristite. U roming tarifi „10MB do kraja dana“ ili „50MB do kraja dana“, obračunska jedinica je 1 kB, dok se u okviru Standardne roming tarife saobraćaj zaokružuje po principu 5+100 kB. To znači da će sve sesije do 5 kB biti zaokružene na 5 kB, a nakon toga internet saobraćaj se zaokružuje u blokovima od po 100 kB. Na primer: Ostvarili ste konekciju od 18 kB, u specifikaciji će biti prikazano za ovu konekciju da je količina prenetih podataka 18 kB, a u računu će biti prikazano 105 kB (u skladu sa obračunskom jedinicom).
-
U računu mi je prikazan GPRS saobraćaj, a ja ga nisam koristio u romingu.
U ovom slučaju može biti više razloga: a. Prilikom slanja i prijema MMS poruka, razmenjuje se određena količina saobraćaja (GPRS saobraćaj). Kada koristite broj van matične mreže, ostvareni prenos podataka se naplaćuje po važećem cenovniku za roming uslugu, kako za prijem, tako i za slanje MMS poruka. Savetujemo da, pre odlaska u inostranstvo, podesite vaš uređaj da MMS poruke preuzimate manuelno (ručno), pa ćete sami imati mogućnost da odlučite da li želite da je preuzmete. b. Aktivirano vam je automatsko ažuriranje podataka na uređaju, te samim tim niste ni bili svesni da se neki prenos podataka vrši. Naš savet je da proverite podešavanja aparata i aplikacije na uređaju kako biste izbegli ovu situaciju. Najčešće aplikacije koje se same ažuriraju su vremenska prognoza, vesti, e-mail poruke, društvene mreže (Facebook, Viber i sl.)
-
U specifikaciji su evidentirani brojevi koje nisam pozivao, već su sa tih brojeva mene pozivali a pozivi su naplaćeni
Kada se nalazite u matičnoj mreži, svi dolazni pozivi su vam besplatni. U situaciji kada se nalazite u inostranstvu i koristite usluge druge mreže, ovi pozivi se naplaćuju. Iz tog razloga vas molimo da proverite specifikaciju saobraćaja koju ste preuzeli, gde ćete uočiti razliku između poziva koje ste primili i koje ste uputili. U koloni "Tip" se kod odlaznih poziva iz inostranstva prikazuje oznaka MOC, a kada je u pitanju primljeni poziv oznaka je MTC.
-
Naplaćen mi je poziv koji je evidentiran u specifikaciji saobraćaja, a u koloni gde bi trebalo da bude prikazan broj je prazno polje.
U slučaju dolaznog poziva kada koristite usluge druge mreže, strani operatori nisu u obavezi da nam dostave i informaciju o broju koji vas je pozivao. Naime, te mreže nekada nisu u mogućnosti da pruže ovu informaciju, pa se dešava, da u specifikaciji vašeg saobraćaja ne postoji tačan podatak o broju koji vas je pozivao, već samo podatak o trajanju dolaznog poziva označen kao MTC.
-
Zašto mi telefon ne prikazuje naziv mreže koju koristim u romingu?
Svaka mobilna mreža u svetu ima jedinstvenu numeričku oznaku u vidu petocifrenog koda koji se ne menja. Pored numeričke oznake, sve mreže imaju ime po kojem ih prepoznajemo i koje se vremenom može promeniti. Prilikom proizvodnje telefona, numeričke oznake svih mobilnih mreža se povezuju sa trenutno aktuelnim imenom mreže i upisuju u softver telefona. U slučaju promene naziva mreže, aparat će prema numeričkoj oznaci prikazivati ili prethodni naziv mreže ili numeričku oznaku, iako je u međuvremenu došlo do promene imena mreže.
-
Kako mogu da aktiviram/deaktiviram dodatke?
Putem Yettel aplikacije (Usluge/Tarifni dodaci/Internet/Minuti/SMS poruke). Nakon odabira željenog dodatka izvršite potvrdu klikom na polje Aktivacija).
-
Koje dodatke mogu da aktiviram na broju?
Ponudu dodataka možete da pogledate putem Yettel aplikacije (Usluge/Tarifni dodaci/Internet ili Minuti ili SMS poruke).
-
Koja je cena dodatka ako ga isključim u tekućem mesecu?
Pretplata se uvek naplaćuje u punom iznosu jer je saobraćaj iz dodatka na raspolaganju do kraja meseca. Kod dodatka Međunarodni pozivi popust na razgovore prestaje da važi od momenta od kad deaktivirate uslugu.
-
Imao sam propušten poziv sa nepoznatog broja iz inostranstva i kada sam pozvao da proverim, račun mi se veoma uvećao.
Ukoliko imate propušten poziv/SMS od strane inostranog broja koji vam nije poznat, naš savet je da taj broj ne pozivate i ne šaljete SMS poruke. Može se desiti da iza ovakvih brojeva stoje razni servisi (razni hotlajn servisi i slično) ili različiti satelitski brojevi, koji imaju visoku cenu pozivanja/slanje SMS, koje dovodi do neželjenog uvećanja računa. Yettel ne može utvrditi prirodu tih brojeva, kao ni u koju se svrhu koriste, te zbog toga nema mogućnost njihove blokade.
-
Kako da ogrebem i aktiviram poklon kada je Yettel petak?
Otvorite Yettel aplikaciju i kliknite na Yettel petak. Važno je da grebalicu ogrebete do kraja, jer se tako pokreće aktivacija. Nakon toga će se prikazati obaveštenje o osvojenom poklonu. Listu svih poklona možete pogledati kada iz glavnog menija odaberete Benefiti/Yettel petak/Pregled.
-
U specifikaciji mi je prikazana jedna dužina trajanja poziva, a u računu druga.
U specifikaciji saobraćaja, prikazuje se realno trajanje poziva (bez primene obračunskog intervala), dok se u računu prikazuje trajanje koje podleže naplati sa primenom obračunskog intervala. Primer: poziv je trajao 43 sekunde. Na paketima gde je obračunski interval 60+1, u specifikaciji će biti prikazan poziv u trajanju od 43 sekunde, a u računu 60 sekundi. Naš je predlog da proverite koji je obračunski interval na paketu koji koristite i njega primenite na dužinu poziva koji ste ostvarili, a koja vam je u specifikaciji prikazana.
-
Da li mogu da promenim već aktivne besplatne digitalne servise?
Možete, potrebno je da ukoliko nemate više praznih mesta za besplatne digitalne servise, prvo izvršite deaktivaciju postojećih putem Yettel aplikacije (Usluge/Aktivne usluge - odabrati digitalni servis koji želite da isključite/Deaktiviraj). Deaktivacija će biti izvršena poslednjeg dana u mesecu, a do tada je preostali saobraćaj iz servisa na raspolaganju, dok od narednog meseca možete odabrati novi digitalni servis.
-
Imam evidentiran poziv ka inostranoj mreži, a nisam ga ostvario.
U slučajevima kada su aparati doneti iz inostranstva i imaju podešene parametre strane mreže, može se desiti slučajno iniciranje konekcije na internet na neželjeni način.. Naime, ovi uređaji mogu imati posebna podešavanja i mogu se povezati na internet i preko broja koji je vezan za stranu mrežu za čije je korišćenje namenjen. Ovo možete prepoznati proverom specifikacije, gde ćete umesto oznake “tfusl” koja označava telefonske usluge (poziv), imati oznaku DATAA, koja označava prenos podataka. Savetujemo da se u ovim situacijama obratite ovlašćenom servisu radi provere podešavanja aparata.
-
Kako da podesim Smartić aplikaciju?
Za pomoć pri podešavanju je potrebno da kontaktirate podršku. Za Myki touch satiće kontakt telefon je 011/770-60-71 i email i.simic@allterco.rs. Radno vreme je radnim danima od 9 do 20h. Za Alcatel kontakt telefon je 0800 19 09 39, a radno vreme je radnim danima od 9 do 13h.
-
Rekli su mi da je preusmerenje poziva besplatno.
Aktiviranje usluge preusmerenje poziva je besplatno, ali se korišćenje usluge naplaćuje i prikazuje kao da ste pozvali broj na koji je poziv preusmeren. Upravo zato će preusmerenje biti tarifirano kao odlazni poziv sa broja sa kog preusmeravate pozive. Izuzetak je preusmerenje na govornu poštu koje je besplatno, osim u slučaju kad je broj sa koga vršite preusmerenje u romingu. Više o tome možete pogledati na sledećem linku
-
Imam Smartić sat. Kako mogu da proverim trenutno stanje i da aktiviram dodatke?
Provera preostalog saobraćaja i aktivacija dodataka vrši se putem Yettel aplikacije (ukoliko već imate broj u Yettel mreži, preko njega je moguć uvid u ostale brojeve uključujući i broj na kom je Smartić tarifa - Klikom na strelicu pored broja u Yettel aplikaciji, u padajućem meniju prikazaće se svi brojevi koje imate na svoje ime. Ovo su takozvani sekundarni brojevi i na aplikaciji je prikazano maksimalno 9 takvih brojeva. Kada odaberete sekundarni broj, pored odabranog broja stajaće ljubičasta linija umesto plave. Na sekundarnom broju je moguće raditi sve isto kao i na primarnom).
U slučaju da nemate broj u Yettel mreži, provera stanja i aktivacija dodataka moguća je kontaktiranjem naše podrške na broj telefona 063/9000. -
Kako da aktiviram Bookmate?
U Yettel aplikaciji odaberite sledeće korake: Usluge/Aplikacije/Sve aplikacije/Bookmate/Aktiviraj. Potvrdite aktivaciju, i nakon toga odaberite opciju Nastavi registraciju.
- Iz Prodavnice preuzmite Bookmate aplikaciju i po otvaranju potrebno je odabrati opciju logovanja klikom na dugme Yettel (za logovanje preko maila, birate opciju na dnu stranice: Already have an account);
- Unesite broj telefona bez 0 (predefinisan je predznak +381) i kliknite na dugme Send code;
- Nakon što kod stigne putem SMS poruke, unesite ga na označeno polje i kliknite Log in. -
Zaključio sam aneks i promenio paket, ali mi se uvećalo trenutno stanje.
Promena paketa u toku obračunskog perioda dovodi do srazmernog obračuna saobraćaja. To podrazumeva da vam se u tom obračunskom periodu dodeljuje količina saobraćaja prema broju dana korišćenja svakog od paketa, a na isti način vam je obračunata i mesečna pretplata. NAPOMENA: Srazmerni obračun cene pretplate i saobraćaja ne važi za tarifne pakete koji su kombinacija postpejd i pripejd sistema plaćanja (paketi sa fiksnom pretplatom koju nije moguće prekoračiti).
-
Kako da aktiviram HBO GO?
U Yettel aplikaciji odaberite sledeće korake: Usluge/Aplikacije/Sve aplikacije/HBO GO/Aktiviraj. Potvrdite aktivaciju, kopirajte kod i nakon toga odaberite opciju Nastavi registraciju. Otvoriće se sajt HBO GO gde je potrebno da se uradi registracija naloga.
Registracija naloga se radi na sledeći način:
- Odaberite opciju Preko operatera;
- Iz padajućeg menija označite Operater, odaberite Yettel;
- Uneti kod koji ste prethodno u delu Podaci o operateru;
- U delu Podaci o nalogu unesite imejl, nadimak i lozinku;
- Da bi registracija bila prihvaćena označite opciju da imate više od 18;
- Odabirom opcije Završi registraciju, proces registracije je završen;
- Na mobilnoj aplikaciji HBO GO je neophodno najpre odabrati državu;
- Nakon toga odaberite taster Dalje;
- Na web sajtu i aplikaciji je potrebno je da odabrati taster Prijava;
- Na sledećem ekranu je neophodno odabrati opcije Prijava ako ste pretplaćeni na HBO paket kod kablovskog ili telekom operatera;
- Iz padajućeg menija Operater potrebno je odabrati Yettel;
- U predviđena polja potrebno je upisati imejl adresu i lozinku koju je korisnik napravio pri registraciji i nakon toga odabrati taster Prijava. -
U računu mi se pojavljuju neki Premium servisi
Premium servisi su razni informativni i zabavni sadržaji, kojima se može pristupiti putem telefonskog poziva, slanjem poruka ili preko GPRS/WAP servisa. Premium servisi podrazumevaju se sledeći sadržaji: chat, glasanje na TV i radio emisijama, obaveštenja banaka, nagradne igre, licitacije ili testovi, kupovinu multimedijalnih sadržaja (igrica, pozadina za telephone, melodija, animacija, softvera i slično. Princip naplate određuje pružalac usluge (provajder) i to: servisi koji se naplaćuju na osnovu iniciranog zahteva od strane korisnika (jednokratni) i servisi kod kojih iniciranim zahtevom sa vaše strane prihvatate princip pretplate (pretplatni). Ukoliko niste sigurni koji od servisa vam je tarifiran, uvek se možete informisati putem Kontakt centra pozivom na broj 063/9000. Naš savet je da pre nego počenete sa korišćenjem nekog Premium servisa da se detaljno o njemu informišete.
-
Telefonu koji je kupljen preko Yettelovog prodajnog kanala je potreban servis. Šta je u tom slučaju neophodno uraditi?
Prilikom zaključenja Ugovora ili Aneksa ugovora sa našom kompanijom uz koji kupujete telefonski uređaj/tablet, dobijate garanciju čije je trajanje 24 meseca. U garantnom listu, dobijenog od strane proizvođača, je precizirano da će telefon biti servisiran ako dođe do kvara zbog redovnog i standardnog korišćenja. Ukoliko servis, prilikom provere ispravnosti aparata, uoči nedostatak u radu uređaja koji je nastao usled nepridržavanja uslova definisanih u garantnom listu, popravka će biti omogućena samo uz novčanu nadoknadu, odnosno o vašem trošku.
-
Procedura za predaju i prijem telefona
Aparat na proveru ispravnosti možete doneti u Yettel prodavnicu ili direktno u ovlašćeni servis. Aparat donesite sa dodatnom opremom i garantnim listom.
-
Kako da aktiviram Deezer?
U Yettel aplikaciji odaberite sledeće korake: Usluge/Aplikacije/Sve aplikacije/Deezer/Aktiviraj. Potvrdite aktivaciju, kopirajte kod i nakon toga odaberite opciju Nastavi registraciju. Otvoriće se sajt Deezer-a gde je potrebno da se uradi registracija.
- Odabrati opciju za Yettel korisnike (preko pretraživača u sklopu te opcije se odabere dugme Aktiviraj);
- Unos koda u polje Aktiviraj svoju pretplatu;
- Odabrati opciju OK;
- Izbor opcije Log in (ako već imate nalog od ranije, bilo preko Yettel ili ne) ili Sign Up (ukoliko kreirate novi nalog, jer ga nemate od ranije);
- Po preuzimanju Deezer aplikacije iz Prodavnice, prijava se vrši odabirom opcije Prijavi se, unosi se email i lozinka. -
Da li dobijam zamenski aparat prilikom predaje uređaja na servis ? U kom roku je neophodno vratiti zamenski uređaj? Ako sam oštetio zamenski uređaj koja je procedura?
Ukoliko predate aparat servisu na testiranje preko Yettelove poslovnice, preuzeti uređaj će biti poslat u ovlašćeni servis. Pri tome naša kompanija će vam omogućiti korišćenje zamenskog telefona za čitavo vreme trajanja popravke telefona. O prispeću uređaja iz servisa ćete biti pravovremeno obavešteni, a njegovo preuzimanje sa servisa (i vraćanje zamenskog aparata) je neophodno uraditi u roku od 30 dana od prijema obaveštenja. U slučaju da ne preuzmete telefon sa servisa biće potrebno da regulišete naknadu za zamenski uređaj, u skladu sa reversom potpisanim prilikom njegovog preuzimanja. Takođe, ukoliko je zamenski uređaj oštećen, biće potrebno da kroz sledeći mesečni račun regulišete naknadu za zamenski telefon.
-
Kako da otključam uređaj?
Zahtev za otključavanje možete podneti putem onlajn forme.
-
Ko sme da preda uređaj na proveru ispravnosti?
- Kod fizičkih lica, donosilac telefona na popravku može biti vlasnik telefona ili drugo lice koje ima sudsko ili opštinsko ovlašćenje.
- Kod pravnih lica, donosilac može biti bilo koja osoba, sve dok ispunjava jednu od sledećih opcija:
o Odgovorno lice dolazi sa ličnom kartom i pečatom kompanije za overu reversa
o Osoba dolazi sa ličnom kartom na uvid i ovlašćenjem kompanije potpisanim i overenim pečatom od strane odgovornog lica -
Kako mogu da saznam IMEI broj telefona koji koristim?
Dovoljno je da na ekranu telefona ukucate šifru *#06#, potvrdite je zelenom slušalicom i kroz nekoliko trenutaka ćete dobiti traženu informaciju na ekranu.
-
Koliko traje garancija na telefon/tablet? Da li se produžava garancija na telefon/tablet za period testiranja njegove ispravnosti od strane servisa?
Garancija na telefon/tablet važi 24 meseca od dana kupovine. Ukoliko je uređaj testiran od strane ovlašćenog servisa njegova garancija se produžava za vreme koje je taj aparat proveo na proveri ispravnosti.
-
Kako da predam uređaj kupljen u Yettelu na servis (telefon, dodatnu opremu, laptop)?
Možete da ga predate u Yettel prodavnici ili direktno u ovlašćenom servisu. Prilikom predaje uređaja je potrebno da prikažete dokaz o kupovini (ugovor ili fiskalni račun).
Laptop računar možete da pošaljete u ovlašćeni servis putem kurirske službe bez naknade. Potrebno je samo da kontaktirate servisera putem telefona i uspostavite dogovor oko preuzimanja.
Na ovom linku možete da pogledate spisak ovlašćenih servisa. -
Koliko traje garancija na dodatnu opremu?
Garantni rok na dodatnu opremu uređaja nekog proizvođača zavisi od toga koji je proizvođač u pitanju. Za više informacija o tome pozovite Kontakt centar na broj 0639000.
-
Kako da predam modem/MiFi ruter kupljen u Yettelu na servis?
Možete da ga predate u Yettel prodavnici. Potrebno je samo da prikažete dokaz o kupovini (ugovor ili fiskalni račun). Nakon prijema modema/MIFi rutera, njegovu ispravnost proverava ovlašćeno lice iz Yettela, a po potrebi neki modeli ovih uređaja šalju se ovlašćenom servisu.
-
Da li je zakonom definisan maksimalan broj dana za proveru ispravnosti uređaja od strane servisa?
Novim zakonom koji važi za korisnike (fizička lica) precizirano je da u roku do 30 dana od dana podnošenja reklamacije korisnik može da očekuju da se izvrši popravka ili eventualna zamena aparata ukoliko se potvrdi kvar na uređaju
-
Ko može da preda uređaj na servis?
Uređaj na servis može da preda vlasnik broja ili drugo lice koje ima ovlašćenje overeno kod notara, odnosno u sudu ili opštini.
-
Pre nego da predate telefon na servis preporučujemo da:
Sačuvajte podatke (ukoliko je to moguće) sa uređaja a koji tokom procesa provere ispravnosti od strane servisa mogu biti obrisani. U uputstvu koji dobijate uz uređaj se nalazi i deo koji opisuje kako napraviti kopiju sadržaja sa aparata kako bi oni bili sačuvani za dalju upotrebu.
-
Šta je potrebno da uradim pre nego što predam uređaj na servis?
Potrebno je da sačuvate podatke sa uređaja pre slanja na servis, pošto će tokom dijagnostike servis uređaj vratiti na fabričko podešavanje, koje podrazumeva brisanje svih podataka sa telefona.
-
Kupili ste aparat u čijem imenu se pominje Yettel. Ko proverava ispravnost tih telefona?
Ispravnost uređaja, koji u svom nazivu imaju prefiks Yettel, proverava servis kojeg je za to ovlastio proizvođač tog modela aparata. O tome koji konkretno servis proverava ispravnost vašeg telefona /tableta možete saznati preko Kontakt centra na broju 0639000.
-
Šta se događa sa zaštitnim staklom i maskom telefona prilikom servisa?
Za dijagnostiku eventualnog kvara predstavnik ovlašćenog servisa mora da ukloni zaštitno staklo. Iz tog razloga je od strane proizvođača propisano da se uređaji na servisni pregled dostavljaju bez dodatne opreme, kao što je zaštitna folija, zaštitno staklo, maska i sl.
-
LAPTOP/MODEM
Slično kao i kod telefona, ukoliko kupite računar ili modem preko Yettela, na njegov rad dobijate garanciju. Trajanje garantnog roka za računare i modeme/MiFi rutere je 24 meseca. Ako se pridržavate uputstva za korišćenje ovih uređaja definisanih u garantnom listu imaćete pravo na njihovo servisiranje. U suprotnom, popravka kvara je moguća ali o vašem trošku.
-
Da li ću dobiti zamenski uređaj dok traje servis i koja je procedura za to?
Ukoliko predate telefon na servis u Yettelovu prodavnicu, biće vam omogućeno korišćenje zamenskog uređaja koji je u trenutku predaje dostupan u našoj prodavnici. Po prijemu obaveštenja o realizovanom servisnom pregledu, u roku od 30 dana je potrebno da vratite zamenski uređaj i preuzmete svoj aparat sa servisa. U slučaju da je zamenski uređaj oštećen ili ne bude vraćen nakon servisa, biće obračunata naknadu za zamenski uređaj, u skladu sa reversom potpisanim prilikom njegovog preuzimanja.
-
Laptop - procedura za predaju na servis/prijem sa servisa
Slanje laptopa na servis za testiranje se vrši preko Yettelove poslovnice ili preko kurirske službe, a koju šalje ovlašćeni servis. Ukoliko se odlučite za drugu opciju neophodno je da kontaktirate servisera telefonom i napravite dogovor oko preuzimanja (npr. na kojoj se adresi preuzima laptop i slično), a kontakt telefone ovlašćenih servisera možete saznati preko našeg Kontakt centra na broju 0639000
-
Koji je zakonski rok za servisiranje uređaja?
Zakonski rok za servisiranje uređaja je 30 dana od trenutka podnošenja zahteva ukoliko se potvrdi neispravnost uređaja.
-
Procedura za predaju modema/MiFi rutera na servis
Predaju modema/MiFi rutera na proveru ispravnosti vršite u Yettel prodavnici uz dostavljanje garantnog lista. Nakon prijema modema/MIFi rutera njegovu ispravnost proverava ovlašćeno lice iz Yettela, a po potrebi neki modeli ovih uređaja šalju se ovlašćenom servisu.
-
Predao sam uređaj na servis. Koji je odgovor servisa?
Status servisnog pregleda vašeg uređaja možete da pratite na našem sajtu putem linka.
-
Da li se produžava garancija na računar odnosno modem/MiFi ruter za period testiranja njegove ispravnosti od strane servisa?
Garancija na računare kao i na modeme/MiFi rutere važi 24 meseca od dana kupovine. Ukoliko je uređaj testiran od strane ovlašćenog servisa njegova garancija se produžava za vreme koje je taj aparat proveo na proveri ispravnosti.
-
Koliko traje garancija na telefon/tablet? Da li se produžava garancija za period testiranja ispravnosti od strane servisa?
Za sve telefone/tablete kupljene u Yettelu važi zakonska garancija od 24 meseca od dana kupovine. Ukoliko je uređaj testiran od strane ovlašćenog servisa, njegova garancija se produžava za vreme koje je bilo potrebno da se uređaj pregleda i servisira.
-
Servis je odobrio zamenu mog laptopa? Koliko važi garancija na novi laptop koji sam dobio umesto prethodnog?
Garantni rok za laptop računare je dve godine i on se odnosi i na nov računar koji ste dobili u zamenu za prethodni.
-
Koliko traje garancija na prateću opremu koja dolazi u prodajnom pakovanju uz uređaj?
Sva prateća oprema dolazi sa fabričkom garancijom, a trajanje garancije zavisi od tipa opreme i proizvođača iste. Za više informacija kontaktirajte proizvođača. Prateću opremu možete da predate na servis u našoj prodavnici ili direktno u servisu, s tim da je neophodno da predate i vaš telefonski aparat. Prilikom predaje prateće opreme je potrebno da prikažete dokaz o kupovini (ugovor ili fiskalni račun).
-
Da li je zakonom definisan maksimalan broj dana za proveru ispravnosti modema/MiFi rutera/računara od strane servisa?
Slično kao i kod telefonskih aparata, za modeme/rutere i laptopove je novim zakonom koji važi za korisnike (fizička lica) precizirano da u roku do 30 dana od dana podnošenja reklamacije korisnik može da očekuju da se izvrši popravka ili eventualna zamena računara ukoliko se potvrdi kvar na uređaju.
-
Da li se produžava garancija na računar odnosno modem/MiFi ruter za period testiranja njegove ispravnosti od strane servisa?
Zakonska garancija na računare, kao i na modeme/MiFi rutere važi 24 meseca od dana kupovine, osim ukoliko u vreme kupovine nije bila aktuelna promocija koja bi pružila dužu garanciju. Ukoliko je uređaj testiran i/ili popravljen od strane ovlašćenog servisa, njegova garancija se produžava za vreme koje je taj uređaj proveo na servisu.
-
Kako mogu da aktiviram roming uslugu?
Usluga rominga se aktivira automatski nakon plaćenog i proknjiženog prvog mesečnog računa.
Zahtev za aktivaciju roming usluge možete podneti putem onlajn forme. -
Kako da proverim koja roming tarifa je aktivna na mom broju?
Pozivanjem koda *139*2# možete proveriti koja roming tarifa vam je trenutno aktivna. Takođe, putem Yettel aplikacije na putanji Usluge/Aktivne usluge, dostupna je informacija ukoliko je na Vašem broju aktivna Roming tarifa 10MB do kraja dana.
-
Piše mi na aplikaciji da imam aktivnu Roming tarifu 10MB do kraja dana, šta to znači?
Ukoliko je Roming tarifa 10MB do kraja dana aktivna na Vašem broju, preporučujemo Vam da je ne deaktivirate jer je besplatna i predstavlja način obračuna usluga u romingu, odnosno određeni cenovnik po kom se ostvareni saobraćaj u romingu tarifira. Prednost ove tarife je ogleda se u kontrolisanom korišćenju internet saobraćaja u romingu jer sadrži određenu količinu internet saobraćaja (10MB/50MB) na dnevnom nivou, a nakon potrošenog saobraćaja, pristup internetu je onemogućen.
Na stranici možete videti detaljnije informacije o uslovima korišćenja Roming tarife 10MB do kraja dana u zavisnosti od zemlje u koju putujete. -
Da li u svim inostranim zemljama mogu da koristim svoj Yettel broj?
Spisak zemalja u kojima možete koristiti SIM karticu Yettel mreže je dostupan je na stranici Roming.
-
Kako da promenim roming tarifu?
Aktivacijom usluge roming na svim brojevima namenjenim za govorni saobraćaj aktivna je Roming tarifa 10MB do kraja dana te savetujemo da ovu tarifu ne deaktivirate. Ukoliko deaktivirate ovu uslugu obračun ostvarenog saobraćaja u romingu se tarifira prema Standard roming tarifi koja nema kontrolu troškova kada je u pitanju potrošnja internet saobraćaja. Preporučujemo korišćenje roming tarife Roming tarifa 10MB do kraja dana koju možete aktivirati putem Yettel aplikacije.
-
Kako mogu da proverim koji tarifni paket koristim?
Naziv svog tarifnog paketa možeš da proveriš na početnom ekranu aplikacije i Yettel portala.
-
Da li mogu da aktiviram neke dodatke za povoljnije korišćenje saobraćaja u romingu?
Aktivacija dodataka moguća je putem koda *111# odabirom opcije 6. Roming ponuda. Pozivanje koda je besplatno. Ukoliko imate dostupnu WiFi mrežu, aktivacija dodataka dostupna je i na Yettel aplikaciji u delu Usluge/Roming/Roming dodaci.
-
Kada se plaća učešće? Mogu li da ga platim na rate?
Korisnik učešće plaća prilikom preuzimanja uređaja, u celosti. Ne postoji mogućnost plaćanja učešća na rate.
-
Kako da proverim gde mi sve važi roming dodatak 1GB 7 dana?
Besplatnim pozivanjem koda *135*26# na Vaš broj dobijate SMS poruku sa spiskom zemalja u kojima važi dodatak 1GB 7 dana.
-
Poručio/la sam karticu putem webshopa, ali nije aktivna kada je ubacim u telefon. O čemu je reč?
Ukoliko je kartica sa novim brojem isporučena na kućnu adresu, potrebno je sačekati aktivaciju ugovora, kako bi broj bio aktivan. Aktivacija ugovora vrši se nakon što nam kurir vrati potpisan dokument i za to je obično potrebno nekoliko radnih dana.
-
Šta treba da uradim kao bi se povezao/la na inostranu mrežu u romingu?
Potrebno je da u podešavanjima svog uređaja ručno izvršite odabir mreže jednog od roming partnera sa kojima imamo saradnju. Spisak zemalja u kojima možete koristiti SIM karticu Yettel mreže je dostupan je na stranici Roming. U slučaju da je pokušaj povezivanja neuspešan, pokušajte da se povežete na željenu mrežu minimum pet puta zaredom.
-
Prilikom obnove ugovora sam izabrao/la ponudu u okviru koje mogu da kupim telefon u svakom trenutku. Međutim, tokom poručivanja dobijam info da kupovina nije moguća jer na broju postoji ugovorna obaveza. O čemu je reč?
Ukoliko prilikom kupovine dobijate poruku da na broju postoji ugovorna obaveza, kontaktirajte nas putem kanala Podrške (Facebook, Twitter, mejl ili pozivom na 0639000).
-
Živim u pograničnom području i primetio/la sam da mi se uređaj povezuje na mrežu stranog operatora, šta mogu da uradim?
Kada koristite telefon u blizini međudržavne granice, vaš telefon može da prihvati signal sa bazne stanice stranog mobilnog operatora. Ovo je moguće ukoliko je na Vašem uređaju podešen automatski izbor mreže. Dok boravite u pograničnom području, potrebno je da u podešavanjima Vašeg telefona pronađete opciju za odabir režima mreže, zatim izaberete opciju Ručno biranje mreže i nakon toga iz liste ponuđenih operatora odaberete Yettel.
-
U kom periodu kurirska služba vrši isporuku?
Kurirska služba vrši isporuku radnim danima od 8 do 16h, kao i subotom do 12h (isporuka subotom dostupna je samo u određenim gradovima).
-
Da li mi se dolazni saobraćaj u romingu naplaćuje?
Dolazni saobraćaj u vidu poziva se naplaćuje prema roming tarifi koja je aktivna na broju. Pozivanjem koda *139*2# možete proveriti koja roaming tarifa vam je trenutno aktivna. Dolazne SMS poruke, odnosno poruke koje primite na Vaš broj u romingu se ne naplaćuju. Izuzetak su poruke sa specijalnom naplatom od strane premium provajdera na koji ste prijavljeni.
-
Kako mogu da proverim trenutno zaduženje u romingu?
Provera stanja u romingu je besplatna pozivanjem koda *311# (za brojeve na račun), za brojeve na dopunu/ pripejd pozivanjem koda *121#. Takođe, u inostranstvu proveru stanja možete uraditi putem Yettel aplikacije.
Saobraćaj koji ostvarite u inostranstvu se obračunava na osnovu izveštaja roming partnera. Za pojedine roming partnere obračun se vrši u realnom vremenu, dok se za druge obračunava po dobijenom izveštaju od roming partnera, a u različitim vremenskim intervalima i može biti fakturisan u nekoliko mesečnih računa. -
Želim da kupim telefon na 24 rate, da li može da mi stigne na kućnu adresu?
Ukoliko poručujete uređaj onlajn na 12 ili 24 rate preko Yettel računa, isporuka uređaja, u slučaju da imate već broj i samo produžavate ugovor, može biti na poštansku adresu ili u odabranoj Yettel prodavnici. U slučaju da prvi put kupujete uređaj kod nas na rate, isporuka je isključivo u odabranoj Yettel prodavnici. Ukoliko već imate broj kod nas i kupovinu uređaja planirate uz novi broj, imate mogućnost da odaberete da li želite isporuku na poštansku adresu ili na prodajnom mestu ako verifikujete neke od postojećih brojeva putem OTP koda.
U slučaju da je plaćanje uređaja preko rata Mobi banke, prodaja je dostupna isključivo na Yettel prodajnom mestu. Dodatna napomena, preuzimanje pošiljke i potpisivanje ugovora može da bude isključivo od strane osobe na čije ime je i kreirana porudžbenica. -
Kako da poručim telefon za moj postpejd broj?
Za postpejd broj koji već koristite i na kome nije aktivna ugovorna obaveza, možete napraviti porudžbenicu za uređaj putem web shop-a. Ovde možete pogledati video uputstvo. Pre kreiranje online porudžbenice, odnosno sklapanje novog ugovora potrebno da budu izmirena sva dugovanja (i dugovanja prema banci).
-
Kako da putem web shop-a kupim novi broj i uređaj/zasnujem aneks?
Detaljno video uputstvo dostupno je ovde. Pre kreiranje online porudžbenice, odnosno sklapanje novog ugovora potrebno da budu izmirena sva dugovanja (i dugovanja prema banci).
-
Kojim platnim karticama mogu izvršiti plaćanje?
Putem Web shopa plaćanje možete izvršiti VISA, MasterCard i DinaCard platnim karticama koje su izdate u Srbiji i namenjene za plaćanje putem interneta.
-
Kako da proverim da li je porudžbenica uspešno kreirana?
Po uspešno završenoj kupovini, na ekranu ćete dobiti poruku da je porudžbenica kreirana. Takođe, na email adresu koja je uneta prilikom kupovine, dobićete obaveštenje o broju porudžbenice (ovo obaveštenje može biti isporučeno i u druge foldere email naloga, npr. „otpad“, „junk“ itd.).
-
U kom periodu kurirska služba vrši isporuku?
Kurirska služba vrši isporuku radnim danima od 8h do 16h. Pre dostave, bićete kontaktirani na broj koji ste naveli u porudžbenici. Isporuku možete očekivati u roku do 3 radna dana od trenutka odobrenja narudžbenice ili do 30 dana, ukoliko je u pitanju uređaj koji je u pristizanju ili trenutno nije raspoloživ u online prodavnici (za koji je urađena rezervacija).
Ako poručujete uređaj koji trenutno nije raspoloživ, dobićete obaveštenje u najkraćem roku na email uz koji ste kreirali nalog na portalu. Isporuka uređaja moguća je samo na teritoriji Republike Srbije. -
Kako da izmenim vreme i adresu isporuke ili otkažem porudžbenicu?
Ukoliko niste u mogućnosti da primite pošiljku ili ste odustali od kupovine, na e-mail adresu webshop@yettel.rs možete poslati obaveštenje. Predlažemo da pre toga proverite status porudžbenice. Otkaz kupovine je moguć ukoliko je uređaj poslat, s tim što će kreiranje nove porudžbenice biti moguće nakon što kurir vrati uređaj.
-
Poručio/la sam karticu putem web shop-a, ali nije aktivna kada je ubacim u telefon. O čemu je reč?
Ukoliko je SIM kartica sa novim brojem isporučena na poštansku adresu, potrebno je sačekati aktivaciju ugovora. Aktivacija se vrši nakon što nam kurir vrati potpisan dokument i to je obično istog dana.
-
Da li Yettel internet mogu da koristim u svom gradu/mestu?
Na stranici Pokrivenost signalom, unošenjem adrese na kojoj želite da koristite internet možete proveriti pokrivenost signalom Yettel mreže.
-
Kako da podesim internet na telefonu?
Pored aktivne usluge interneta i uključene opcije Mobilni podaci/Mobile Data na Vašem telefonskom uređaju, na stranici Podešavanja telefona, pogledajte na koji način jednostavno možete podesiti Vaš aparat.
Parametri za internet konekciju putem laptop i tablet uređaja su:
- APN: net
- Username: yettel
- Password: gprs -
Koja je brzina interneta?
Na stranici Pokrivenost signalom imate mogućnost da unosom lokacije na kojoj želite da koristite Yettel internet, proverite pokrivenost mreže za osnovni i najbrži internet.
-
Ako potrošim internet iz paketa, da li mi se dalje korišćenje naplaćuje?
Svi postpejd paketi (osim paketa Start) iz aktuelne ponude imaju uključenu određenu količinu internet saobraćaja u okviru mesečne pretplate koja ukoliko se potroši, dalje korišćenje je moguće samo uz aktivaciju dodatka. U svakom trenutku, imate mogućnost aktivacije dodatnog interneta u vidu dodatka, putem Yettel aplikacije (Usluge/Tarifni dodaci/Internet/Minuti/SMS poruke). Za Yettel kućni internet dostupan je dodatak 50GB koji možete aktivirati putem Yettel Web aplikacije.
-
Kako da kreiram nalog na Yettel Web aplikaciji za Yettel kućni internet?
Za kreiranje naloga za Yettel kućni internet, potrebno je da budete povezani na Kućni internet. Ukoliko nemate broj za govorni saobraćaj u Yettel mreži, kreiranje naloga je dostupno unošenjem imejla i korisničkog broja za Yettel Kućni internet na stranici.
-
Kako da proverim preostali internet saobraćaj za Yettel Kućni internet?
Preostalu količinu Internet saobracaja mozete proveriti na stranici. Potrebno je da unesete pretplatnički broj svog Yettel Kućnog Interneta i da budete povezani na svoj Yettel Kućni internet.
-
Potrošio/la sam sav internet saobraćaj iz paketa Yettel Kućni internet, da li mogu da aktiviram neki dodatak?
Aktivacija dodatka je, ukoliko nemate broj za govorni saobraćaj u Yettel mreži, dostupna na Yettel web aplikaciji. Ukoliko imate i broj za govorni saobraćaj u Yettel mreži aktivacija dodatka je dostupna na Yettel aplikaciji korišćenjem opcije „Sekundardni brojevi“, zatim Usluge/Tarifni dodaci/Internet.
-
Kako da proverim na šta sam potrošio/la internet saobraćaj?
Ukoliko uređaj podržava opcije Data Usage/Data Sense/Upotreba podataka, imate mogućnost uvida u potrošen internet saobraćaj odnosno stranice koje ste posećivali. Osim toga, na Web aplikaciji i Yettel aplikaciji možete da za prethodni period proverite grafičku potrošnju internet saobraćaja po danima.
-
Kada pokušam da se ulogujem na Deezer dobijem informaciju da kod nije prepoznat/validan?
Ukoliko već imate registrovan nalog na Deezeru, povezan sa premium licencom, pokušajte opcijom direktne prijave unošenjem mail adrese i lozinke (bez da se ide na opciju aktivacije preko partnera).
-
Imam problem sa Deezer aplikacijom?
Pokušate da reinstalirate aplikaciju. Ako u telefonu koristite memorijsku karticu, potrebno je obrisati aplikaciju sa telefona, izvaditi memorijsku karticu, instalirati opet Deezer aplikaciju i vratiti memorijsku karticu. Ukoliko se poteškoće nastave možete se obratiti Deezer-u, budući da je funkcionisanje same aplikacije u njihovoj nadležnosti.
-
Koliko uređaja mogu da registrujem na svoj Deezer nalog?
Nalog možete prijaviti na tri uređaja maksimalno. Ukoliko želite da neki od tri uređaja obrišete, kako biste mogli da se prijavite na nekom drugom, to možete učiniti na putanji: Account settings/ My connected devices klikom na dugme „Unlink this device“
-
Kako da se ulogujem na HBO Max aplikaciju?
Kada se logujete na HBO Max idete na opciju log in i unosite svoje kredencijale. Nema potrebe da idete na opciju preko partnera i unosite kod (kod je neophodan samo prvi put, prilikom registracije naloga).
-
Kako da povežem HBO Max aplikaciju sa TV-om?
Aktivacija na android pametnim televizorima ili android tv-box uređajima se vrši unosom kredencijala za logovanje (email i lozinka). Aktivacija na drugim TV uređajima koji imaju svoj operativni sistem (primer Samsung , LG) i podržavaju HBO Max aplikaciju, vrši se putem web linka koji se prikaže na ekranu prilikom pokretanje aplikacije.
-
Da li mogu da koristim HBO Max na Huawei uređaju?
Korisnici Huawei i Honor telefona koji nemaju GMS (Google mobile services) nemaju mogućnost korišćenja HBO MAX aplikacije (neće biti dostupna u App store-u).
-
Dobijam grešku „pogrešan region“ prilikom korišenja HBO Max aplikacije?
Ukoliko se pojavi greška "pogrešan region" kod uređaja koji podržavaju GMS (Google mobile services), potrebno je na samom Google ili Apple nalogu promeniti region na Srbiju.
-
Zašto ne mogu da koristim HBO Max aplikaciju putem mobilnog interneta?
HBO Max aplikacija je prilikom instalacije podešena tako da se video sadržaj može gledati samo preko WiFi mreže. Ukoliko želite da koristite aplikaciju putem mobilnog interneta potrebno je da u podešavanjima isključite ovu opciju (putanja: settings/video options/Stream over Wi-fi only).
-
Zašto se Bookmate ne prikazuje među aktiviranim aplikacijama?
Kada se Bookmate aktivira, potrebno je izvršiti logovanje na aplikaciju i nakon toga bookmate „upada“ u slot i tada dobijate namenski saobraćaj za tu aplikaciju. Da je Bookmate u slotu i da koristite premium nalog možete da potvrdite tako što ćete na vašem Bookmate profilu ispod kružne ikonice i vašeg nadimka moći da vidite oznaku „premium“.
-
Da li mogu da koristim Bookmate na Huawei uređaju?
Korisnici Huawei i Honor telefona koji nemaju GMS (Google mobile services) nemaju mogućnost korišćenja Bookmate aplikacije (neće biti dostupna u App store-u).
-
Nisam siguran sa kojom email adresom mi je povezan nalog na Deezeru
Ukoliko niste sigurni uz koju email adresu ste povezali Deezer nalog pokušajte da se ulogujete sa vašim email-om i ukoliko dobijete poruku da ne postoji nalog vezan za tu adresu pokušajte da se ulogujete sa drugom adresom.
Ukoliko ne možete da se setite lozinke možete da iskoristite opciju „zaboravljena lozinka“ i na vaš email biće poslate instrukcije za promenu lozinke -
Koje zemlje pripadaju Zapadnom Balkanu?
Zapadnom Balkanu pripadaju: Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Severna Makedonija, Albanija i AP Kosovo i Metohija. Hrvatska i Slovenija ne pripadaju zapadnom Balkanu.
-
Koje roming dodatke mogu da aktiviram?
Sve informacije o dostupnim dodacima za roming možeš pogledati na linku: Roming dodaci.
-
Šta treba da uradim kao bi se povezao/la na mrežu inostranog operatora?
Ukoliko se telefon ne poveže na mrežu automatski, potrebno je:
- da se za režim mreže odabere 3G ili 3G/2G (Podešavanja/Režim mreže) - i uradi ručna pretraga mreže (Podešavanja/Mrežni operator);
- kada se izlistaju dostupni operatori, pokuša se prijava na svakog redom, minimum 5 puta, čak iako stoji znak zabrane pored imena;
- ovaj korak može da se uradi i u drugom uređaju, ukoliko postoji dostupan, pa kada se kartica poveže na mrežu, ista se vrati u prvobitni;
- ukoliko je uključena zabrana interneta u romingu, potrebno je da se u samom uređaju isključi opcija (Podešavanja/Podaci u romingu). -
Piše mi na aplikaciji da imam aktivnu Roming tarifu 10MB do kraja dana/Neograničeno 20, šta to znači?
Ukoliko je jedna od ovih tarifa aktivna na broju, preporučujemo da je ne deaktiviraš, jer ove tarife omogućavaju kontrolu korišćenja internet saobraćaja u romingu i štite od prekomerne potrošnje kada boraviš van granica naše zemlje. One sadrže određenu količinu internet saobraćaja na dnevnom nivou, a nakon potrošenog saobraćaja, pristup internetu je onemogućen. Sama aktivacija neke od navedenih tarifa je besplatna gde god da se nalaziš i predstavlja način obračuna usluga u romingu, odnosno u pitanju je cenovnik po kom se saobraćaj koji ostvariš u romingu tarifira.
-
Zbog čega mi je u poslednjem mesecu, iako je još uvek trajala ugovorna obaveza, obračunata puna cena pretplate?
Prema ugovoru/aneksu koji ste zasnovali ostvarili ste pravo na popust na mesečnu pretplatu u trajanju od 24 obračunska perioda, odnosno 24 meseca. Prvi mesec u kom je primenjen popust je mesec aktivacije promocije, pa je poslednji obračunski period u kom ste ostvarili pravo na popust, u stvari mesec pre isteka ugovorne obaveze. Ukoliko još uvek niste obnovili ugovor, predlažemo da posetite najbližu Yettel prodavnicu.
-
Ostala pitanja o romingu
Više informacija o romingu možete pogledati ovde
-
Hoću da kupim telefon na 24 rate, da li može da mi stigne na kućnu adresu?
Ukoliko poručujete uređaj onlajn na 12 ili 24 rate preko Yettel računa, isporuka uređaja, u slučaju da imate već broj i samo produžavate ugovor, može biti na poštansku adresu ili u odabranoj Yettel prodanvici. U slučaju da prvi put kupujete uređaj kod nas na rate, isporuka je isključivo u odabranoj Yettel prodavnici. Ukoliko već imate broj kod nas i kupovinu uređaja planirate uz novi broj imate mogućnost da odaberete da li želite isporuku na poštansku adresu ili na prodajnom mestu ako verifikujete neke od postojećih brojeva putem OTP koda. U slučaju da je plaćanje uređaja preko rata Mobi banke, prodaja je dostupna isključivo na Yettel prodajnom mestu.
-
Kako da instaliram i povežem svoj broj sa Yettel aplikacijom?
Pogledajte uvideo uputstvu kako da u nekoliko klikova povežete svoj broj sa Yettel aplikacijom.
-
Kako mogu da sklopim Ugovor i koja mi je dokumentacija potrebna?
Ugovor mogu da zaključe punoletna lica dolaskom u Yettel prodavnicu.
Od dokumentacije je potrebno:
1) Državljani Republike Srbije:
- lična karta izdata od strane MUP Srbije
- lica sa Kosova i Metohije koja imaju prebivalište na Kosovo i Metohiji, a prijavljen boravak u Srbiji, potrebno je da na uvid dostave i prijavu boravišta,dodatni dokument (kreditna ili čekovna kartica na kojoj se nalazi potpis, pasoš ili vozačka dozvola na kojima se nalazi fotografija).
2) Lica sa ličnom kartom za strance zasnivaju pretplatnički odnos sa istim dokumentima kao i ostali državljani Republike Srbije.
Osobe sa invaliditetom:
- Rešenje da su korisnici naknade za pomoć i negu drugih lica, potvrdu da se radi o povlašćenom licu i potvrdu od područne organizacije da im je neophodan mobilni telefon
- Rešenje o upisu u registar kod odgovarajućeg državnog organa.
Strani državljani:
- Važeći pasoš
- Odobrenje privremenog boravka izdato od Uprave za strance nadležnog SUP-a pri MUP-u Republike Srbije čiji rok važnosti nije kraći od 6 meseci od dana podnošenja zahteva za zasnivanje pretplatničkog odnosa
- Potvrdu o boravištu, izdatu od strane teritorijalne nadležne stanice policije.
Diplomatska lica (pripadnici konzularnih odeljenja i ambasada):
- diplomatska lična karta. -
Kako mogu da promenim broj koji koristim?
Potrebno je da sa ličnom kartom posetite najbližu Yettel prodavnicu gde možete dobiti više informacija o raspoloživim brojevima i realizovati promenu na željenu numeraciju.
-
Koji tarifni paketi su dostupni za poslovne korisnike?
Ponudu paketa za poslovne korisnike možete pogledati na stranici MOJA-FIRMA.
-
Gde mogu da koristim internet?
Na stranici Pokrivenost signalom možete pogledati koja su sve mesta pokrivena signalom Yettel mreže.
-
Kako da proverim da li je porudžbenica uspešno kreirana?
Po uspešno završenoj kupovini, na ekranu ćete dobiti poruku da je porudžbenica kreirana. Takođe, na email adresu koju ste uneli prilikom kreiranja porudžbenice dobijate obaveštenje o broju transakcije (ovo obaveštenje može biti isporučeno i u druge foldere email naloga, npr. „otpad“, „junk“...).
-
Kako da platim račun?
Račun možete da platite:
- Putem Yettel aplikacije (Račun/Istorija računa/odaberete mesec/Plati račun)
- U Yettel prodavnici
- U pošti, banci ili menjačnici (originalnim računom ili nalogom za uplatu)
- Ukoliko račun dobijate na imejl (E-račun), uplatu možete da izvršite tim putem kroz opciju „Platite račun karticom“ (Plati > Unesite broj svoje kartice > Potvrdi).
Predlažemo vam onlajn plaćanje računa kao najjednostavniji način i prilikom kojeg se proknjižavanje uplata najbrže realizuje. -
Kako da stupim u kontakt sa operaterom kada pozovem broj 9000?
Naš savet je da se prvo upoznate sa svim mogućnostima koje vam govorni automat pruža, jer putem njega možete besplatno, bez kontakta sa operaterom, realizovati najveći broj vaših zahteva i dobiti informacije o uslugama koje pružamo. Ako niste uspeli da čujete traženu informaciju ili Vam je potrebno dodatno objašnjenje, u okviru svake opcije imate mogućnost izbora tastera za razgovor sa operaterom.
Na primer: U glavnom meniju potrebno je izabrati taster 1 (informacije o Vašem računu) nakon čega će pored ostalih opcija biti dostupan i taster 0 za kontakt sa operaterom. -
Koja je cena broja na dopunu?
U ponudi imamo dva pripejd paketa: Yettel Pripejd Plus i Yettel Pripejd paket. Cene paketa možete pogledati na stranici Pripejd tarifni paketi.
-
Kako mogu da prebacim broj sa dopune na račun?
Pozivanjem našeg Kontakt centra 063/9000 imate mogućnost da saznate sve pogodnosti koje smo za vas pripremili prilikom prenosa broja na račun i uz podršku naših agenata odaberete tarifni paket koji najviše odgovara vašim potrebama uz primamljive popuste. Na ovaj način smo vam omogućili da dobijete odgovore na sva pitanja i da sklopite ugovor, koji će vam potom biti poslat na kućnu adresu. Takođe, iste informacije možete da dobijete i u najbližoj Yettel prodavnici.
-
Kako da saznam kako se zove tarifa koju koristim?
Informacija je dostupna u Yettel aplikaciji (Ostalo/Profil/Tarifni paket/Više informacija o paketu).
-
Kako da uključim/isključim obaveštenja o propuštenim pozivima?
Obaveštenje o propuštenim pozivima je besplatna usluga za sve korisnike. Uslugu možete aktivirati/deaktivirati na sledeće načine:
- Putem Yettel aplikacije
- Putem Yettel portala
- Pozivanjem Kontakt Centra ili dolaskom u bilo koju našu prodavnicu
Više informacija o usluzi možete pogledati na stranici Informacije o propuštenim pozivima.
-
Kojom brzinom mogu da surfujem internetom?
Kvalitet signala mreže da varira zavisno od uslova prodiranja signala i drugih faktora (konfiguracije zemljišta, trenutne opterećenosti bazne stanice preko koje se vrši konekcija itd.).
Na stranici Pokrivenost signalom imate mogućnost da unosom lokacije proverite pokrivenost mreže za osnovni i najbrži internet. -
Gde mogu da proverim podatke za uplatu računa?
Podaci za uplatu su dostupni:
- Putem Yettel aplikacije (Račun/Istorija računa/odaberite mesec)
- Pozivanjem kratkog koda *411# -
Da li mogu da biram numeraciju broja na dopunu?
Brojevi sa numeracijom 069 mogu da se biraju. Dovoljno je posetiti najbližu Yettel prodavnicu i proveriti da li je željeni broj dostupan. Broj može da bude sedmocifren sa početnim ciframa 1, 2, 3, 4 i 5 , ili šestocifren sa početnim ciframa 6 i 7.
-
Do kada mi traje Ugovor?
Sve informacije o Ugovoru možete da proverite u Yettel aplikaciji, koja je povezana sa brojem za koji se interesujete. Informaciju o trajanju ugovorne obaveze možete da pronađete u sekciji Profil-Ugovorna obaveza. Ukoliko datum nije naveden, ugovorna obaveza je istekla. Pored toga, možete se informisati putem forme za zahteve i molbe, gde je potrebno da navedete broj telefona, kao i poslednje tri cifre JMBG-a vlasnika. Ove informacije su dostupne i u razgovoru sa agentom Kontakt centra 063/9000.
-
Kako da promenim tarifu koju trenutno koristim?
Promenu je moguće realizovati putem Yettel aplikacije (Usluge/Promena paketa/Izaberi). Ukoliko imate ugovornu obavezu na broju, izbor može da bude ograničen o čemu ćete biti obavešteni prilikom odabira željenog tarifnog paketa.
-
Kako da sakrijem identifikaciju odlaznog poziva?
U skladu sa potrebama možete koristiti privremeno ili trajno (permanentno) skrivenu identifikaciju.
Više informacija dostupno je na stranici Skrivanje identifikacije odlaznog poziva.
-
Kako da poručim telefon za moj postpaid broj?
Ukoliko koristite postpaid broj i nemate ugovornu obavezu, putem web shop-a možete napraviti poružbenicu za uređaj.
Na stranici Webshop opšte informacije nalazi se uputstvo o tome na koji način možete izvršiti kupovinu, kao i objašnjenje o uslovima pod kojima je to moguće. -
Kako da proverim zaduženje za ovaj mesec?
Zaduženje možete pogledati putem Yettel aplikacije. Na prvoj stranici aplikacije se prikazuje zaduženje za tekući mesec, dok u sekciji "Račun" možete proveriti informacije o prethodnim računima.
-
Platio sam račun, kako da uključim broj nakon isključenja?
Kada je broj isključen najefiksaniji način da izvršite njegovo uključenje je preko Yettel aplikacije ili da sa tog broja pozovete broj 0639000.
Po uspostavljanju veze prva opcija koja će biti ponuđena je taster 8, za uključenje broja. Po odabiru ovog tastera realizaciju uključenja možete očekivati u roku od 30 minuta i važi 5 dana. Ukoliko se u pomenutom vremenskom periodu uplata ne proknjiži broj će ponovo biti isključen.
Potvrdu o realizovanom zahtevu dobićete putem SMS poruke.
Usluga uključenja broja dostupna je ukoliko prethodno niste koristili uslugu zaštite od isključenja. Naknada za uključenje iznosi 299,00 dinara sa porezom i zadužuje se kroz naredni mesečni račun bez obzira da li ste koristili opciju "Uključenje na reč" ili je uključenje obavljeno po knjiženju uplate. -
Kupio sam novi broj na dopunu. Kako da ga aktiviram?
Aktivaciju novog pripejd broja možete uraditi na sledeći način:
- pozivanjem ili slanjem SMS poruke ka bilo kom broju
- upitom stanja na kodu *121# -
Istekao mi je Ugovor, kako da ga obnovim?
Pretplatnički Ugovor možete obnoviti odlaskom u Yettel prodavnicu, pozivanjem našeg Kontakt centra 063/9000 ili putem naše internet prodavnice.
-
Izgubio/la sam telefon, kako mogu da isključim broj, da ne dođe do neželjenih troškova?
Suspenziju broja možete izvršiti pozivanjem Kontakt centra na broj 063 9000. Neophodno je pripremiti poslednje tri cifre JMBG-a vlasnika broja i kontakt telefon.
-
Kako se tarifira internet konekcija?
Tarifiranje konekcije sa internetom vrši se prema količini prenetih podataka, a ne vremenu koje provedete na internetu. Svi postpejd paketi iz aktuelne ponude imaju uključen internet saobraćaj u okviru mesečne pretplate. Na taj način svaki naš korisnik ima prvoklasno iskustvo surfovanja internetom i korišćenja naprednih servisa. U svakom trenutku, u skladu sa Vašim potrebama, imate mogućnost aktivacije dodatnog internet saobraćaja. Više informacija možete pronaći na stanici Tarifni dodaci.
-
Kako mogu da promenim broj koji koristim?
Zamena broja moguća je ukoliko koristite postpejd broj i realizuje se na sledeći način:
Fizička lica:
- Ličnim dolaskom u Yettel prodavnicu, pri čemu je od dokumenata potrebno dostaviti ličnu kartu na uvid
- Upućivanjem pisanog zahteva na broj fax-a 0639001 ili slanjem email-a na adresu servis@yettel.rs. Zahtev je potrebno da sadrži ime i prezime, poslednje tri cifre JMBG-a, kontakt telefon i potpis.
- Pozivanjem Kontakt Centra pri čemu će zahtev biti prosleđen nadležnoj službi.
Pravna lica:
- Zahtev možete poslati na fax 0639002 ili email adresu biznis.korisnici@yettel.rs, na memorandumu firme sa pečatom i potpisom odgovornog/ovlašćenog lica.
Naknada za zamenu broja iznosi 300 dinara sa PDV-om, i naplaćuje se kroz mesečni račun. -
Kojim platim karticama mogu izvršiti plaćanje?
Putem Web shopa plaćanje možete izvršiti VISA, MasterCard i DinaCard platnim karticama koje su izdate u Srbiji i namenjene za plaćanje putem interneta.
-
Kako mogu da proverim listing?
Putem Yettel aplikacije (Račun/Listing potrošnje) možete videti listing ostvarenog saobraćaja za tekući i prethodnih 11 meseci. Potrošnja na dan provere se prikazuje sutradan.
-
Kako da proverim preostali iznos kredita?
Proveru stanja kredita možete izvršiti putem:
- Yettel aplikacije (na početnom ekranu);
- pozivanjem kratkog koda *121# -
Uz koju tarifu mogu da kupim broj?
Tarifu možete da odaberete samostalno, u skladu sa Vašim potrebama, na našoj stranici Aktuelna ponuda.
-
Kako mogu da saznam PUK1 i PUK2 za svoj broj?
Informacija je dostupna na Yettel aplikaciji (Ostalo/Profil/SIM kartica).
-
Uz koje tarifne pakete je moguće kupiti telefonske aparate?
Telefone je moguće kupiti uz pakete iz aktuelne ponude koju možete pogledati na stranici MOJA-FIRMA.
-
Kako da ukinem preusmerenja na telefonu?
Za ukidanje svih preusmerenja na Vašem aparatu potrebno je u okviru opcije DIVERT (CALL FORWARD ili CALL RELATED FEATURES) izabrati podopciju CANCEL ALL, ili dok se nalazite na osnovnom ekranu uneti šifru #002# i potvrditi je tasterom za poziv.
Detalje usluge možete pogledati na stranici Preusmeravanje poziva.
-
U kojem roku mogu da očekujem isporuku uređaja?
Isporuku možete očekivati u roku do 3 radna dana od trenutka odobrenja narudžbenice ili do 30 dana, ukoliko je u pitanju uređaj koji je u pristizanju ili trenutno nije raspoloživ u online prodavnici (za koji je urađena rezervacija). Ako poručujete uređaj koji trenutno nije raspoloživ, dobićete obaveštenje u najkraćem roku na e-mail uz koji ste kreirali nalog na portalu.
Isporuka uređaja moguća je samo na teritoriji Republike Srbije. -
U računu i listingu se ne poklapa dužina trajanja poziva. O čemu se radi?
U listingu se prikazuje realno trajanje poziva u sekundama, bez primene obračunskog intervala, koji podrazumeva zaokruživanje trajanja poziva na 1 minut (60 sekundi). U računu se prikazuje trajanje poziva uz primenu obračunskog intervala . Na primer: Ostvarili ste poziv koji je trajao 43 sekunde. U listingu će biti prikazano trajanje od 43 sekunde, a u računu 60 sekundi.
-
Kako da dopunim svoj broj na dopunu?
Dopunu možete da izvršite u najbližoj Yettel poslovnici, na prodajnim mestima označenim Yettel znakom, putem sajta i Yettel aplikacije. Više detalja i uputstva za dopunu pronađite na našoj stranici: Kako da dopunim kredit.
-
Koje tarifne dodatke mogu da aktiviram na broju?
Ponudu postpejd tarifnih dodataka možete pogledati na stranici Postpejd tarifni dodaci, a za pripejd ponuda je dostupna na stranici Pripejd tarifni dodaci.
-
Da li mogu da kupim telefon bez promene tarife?
Ukoliko koristite tarifu koja se ne nalazi u delu Aktuelna ponuda, neophodna je promena na neku od navedenih.
-
Kako da mi (ne) stižu obaveštenja da me je neko pozivao dok je broj bio nedostupan ili kada je neko ponovo dostupan?
Promenu možete uraditi putem Yettel aplikacije (Usluge/Ostale usluge/Propušten poziv 1 ili Propušten poziv 2).
-
Kako mogu da saznam IMEI broj telefona koji koristim?
Do ovog podatka možete doći vrlo jednostavno. Dovoljno je da na ekranu telefona ukucate šifru *#06#, potvrdite je zelenom slušalicom i kroz par trenutaka na ekranu dobijate traženu informaciju.
-
Šta je premium servis?
Premium servisi podrazumevaju poruke koje su poslate i primljene sa četvorocifrenih brojeva. Mogu se odnositi na razna glasanja, kvizove, nagradne igre, oglase ili provere bankovnog računa. Pored navedenog mogu biti i servisi za koje ste se prijavili na internetu a za koje primate obaveštenje putem SMS ili Wap push poruka.
-
Kako da izmenim vreme i adresu isporuke ili otkažem porudžbenicu?
Ukoliko niste u mogućnosti da primite pošiljku ili ste odustali od kupovine, na e-mail adresu webshop@yettel.rs možete poslati obaveštenje. Predlažemo da pre toga proverite status porudžbenice. Otkaz kupovine je moguć ukoliko je uređaj poslat, s tim što će kreiranje nove porudžbenice biti moguće nakon što kurir vrati uređaj.
-
Zašto mi nije stigao račun?
Račun isporučujemo u elektronskoj formi (putem SMS poruke i/ili imejla) ili u štampanoj formi.
Sve detalje u vezi sa računom možete da proverite putem Yettel aplikacije (Račun/Istorija računa/odaberete mesec/Detaljan pregled računa).
Račun u elektronskoj formi isporučujemo od 1. do 7. u mesecu. Ukoliko račun primate u štampanoj formi, isti dostavljamo Pošti u predviđenom roku na početku svakog meseca. Isporuka na kućnu adresu zavisi od lokalne Pošte, te vas molimo da ih kontaktirate u slučaju kašnjenja isporuke. -
Kako da registrujem svoj broj na dopunu?
Pripejd broj možete registrovati u najbližoj Yettel prodavnici, uz dostavljanje na uvid ličnog identifikacionog dokumenta i SIM kartice. Registracija broja omogućava da u slučaju krađe ili gubitka SIM kartice, možete istu zameniti.
-
Traženo mi je učešće za kupovinu telefona. Zašto to treba da platim i da li mogu na rate?
Prilikom zasnivanja Ugovora/Aneksa vrši se provera solventnosti, na osnovu kojeg se određuje iznos koji je potrebno da uplati unapred, u celosti. Plaćanje učešća na rate nije dostupna opcija.
-
Kada neko pokuša da me pozove, poziv se prebaci na neki drugi broj/osobu. Kako to da isključim?
Na glavnom ekranu pozovite kod #002# i potvrditi je tasterom za poziv, na ovaj način ukinućete sva preusmerenja sa broja. Više informacija o ovoj usluzi možete pogledati na stranici Preusmeravanje poziva.
-
Kako da aktiviram E-račun?
Aktivacija E-računa je dostupna:
- Putem Yettel aplikacije (Račun/E račun)
- Pozivanjem Kontakt centra na broj 063/9000 -
Broj mi više nije aktivan, kako mogu ponovo da ga koristim?
U roku od 30 dana od dana deaktivacije broja, imate mogućnost reaktivacije u najbližoj Yettel prodavnici po važećem cenovniku. Neophodno je poneti SIM karticu sa sobom, bez obzira da li je broj registrovan ili nije. Brojevi iz drugih mreža se ne mogu reaktivirati jer se broj nakon deaktivacije vraća u matičnu mrežu.
-
Kako da zamenim ukradenu/izgubljenu/oštećenu karticu?
Zamenu kartice možete realizovati u bilo kojoj Yettel prodavnici potpuno besplatno, pri čemu broj telefona ostaje nepromenjen. Uslove zamene kartice možete pogledati na stranici Zamena SIM kartice.
-
Da li i kako mogu unapred da isplatim preostale rate za uređaj/dodatnu opremu?
Ukoliko ste uređaj kupili na 12/24 rate preko Yettel računa ili Mobi banke, rate možete da isplatite u bilo kom trenutku. Za prevremenu otplatu Yettel rata, potrebno je da vlasnik broja poseti prodajno mesto uz dostavljanje lične karte na uvid, dok je za prevremenu otplatu rata Mobi banke neophodno da se izvrši interna transakcija sa tekućeg računa na kreditnu partiju.
Više informacija o proceduri Mobi banke možete da pogledate ovde. Prevremena oplata rata za dodatnu opremu nije moguća. -
Da li mogu da koristim više tarifnih dodataka na svom broju?
Da, istovremeno korišćenje više različitih tarifnih dodataka moguće je na postpejd i pripejd brojevima.
-
Kako da proverim stanje računa na Yettel Internet modemu?
Proveru stanja računa možete uraditi besplatno korišćenjem opcije za slanje poruka na samoj Yettel aplikaciji. Poruka se šalje na broj 9848 sa tekstom poruke STA. Ukoliko koristite tarifni paket Surfuj proveru možete uraditi na isti način, pri čemu je tekst poruke isti ali se šalje na broj 9000.
Kada ste u romingu poruka za proveru stanja saobraćaja naplaćuje se po cenovniku mobilnog operatora čiju mrežu koristite. -
Kako da proverim račun za druge brojeve koji su na mom imenu, preko Yettel aplikacije?
Klikom na strelicu pored broja u Yettel aplikaciji, u padajućem meniju prikazaće se svi brojevi koje imate na svoje ime. Ovo su takozvani sekundarni brojevi i na aplikaciji je prikazano maksimalno 9 takvih brojeva. Kada odaberete sekundarni broj, pored odabranog broja stajaće ljubičasta linija umesto plave. Na sekundarnom broju je moguće raditi sve isto kao i na primarnom.
-
Kako proveravam trenutno zaduženje dok sam u romingu?
U zemlji i inostranstvu proveru stanja možete uraditi besplatno putem Yettel aplikacije i kratkih kodova Kratkih kodova.
-
Kako mogu da aktiviram promocije na broju?
Aktivacija promocija moguća je na nekoliko načina:
- Putem Yettel aplikacije (Opcija Usluge);
- Putem kratkog koda *111# -
Kako da uradim prenos vlasništva za svoj broj?
Zahtev za prenos vlasništva možete da podnesete u bilo kojoj Yettel prodavnici. Potrebno je da aktuelni i budući vlasnik Ugovora budu prisutni i da prikažu ličnu kartu na uvid. U zavisnosti od statusa ugovorne obaveze na broju, kolege u poslovnici će vas uputiti u dalju proceduru.
-
Kako da pošaljem prigovor?
- Putem onlajn forme za ulaganje prigovora;
- Poštom na adresu Omladinskih brigada 90, 11070 Novi Beograd;
- Ličnim dolaskom u najbližu Yettel prodavnicu;
- Reklamaciju možete da podnesete i usmenim putem pozivom 063/9000 ili u Yettel prodavnici.
Na osnovu uložene reklamacije, biće vam u elektronskoj ili pisanoj formi izdata potvrda odnosno delovodni broj pod kojim je reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija Yettela. -
Uz koji paket mogu da kupim broj?
Aktuelnu ponudu paketa možete pogledati na stranici Postpejd tarifni paketi.
Na ovoj stranici možete i proveriti koji paket najviše odgovara Vašim potrebama. -
Kako mogu da aktiviram/deaktiviram dodatke?
Aktivaciju i deaktivaciju dodataka možete uraditi na sledeće načine:
- Putem Yettel aplikacije
- Putem kratkog koda *111#
- Pozivom govornog automata ili agenta na 063/9000.
- Dolaskom u Yettel prodavnicu -
Kako da saznam da li mi je uplata proknjižena?
Po prenosu uplate na naš račun dobijate poruku na broj telefona za koji je izvršena uplata.
Pored poruke dostupni su i sledeći besplatni načini provere:
- putem aplikacije ili Yettel portala
- Na govornom automatu 0639000, biranjem na tastera 1 a potom odabirom opcije 3
- Putem kratkog koda *411#. Ova usluga se može koristiti u romingu i to u onim mrežama koje podržavaju USSD servis. Korišćenje ove usluge u romingu je takođe besplatno. -
Kako da dopunim svoj pripejd broj?
Na našoj stranici Webshop opšte informacije možete pogledati na koji način elektronskim putem možete uneti dopunu.
Opšti uslovi kupovine dopune dostupni su na stranici Pripejd dopune. -
Kako mogu da uključim broj?
Uključenje odlaznog saobraćaja se vrši automatski nakon proknjižavanja izvršne uplate. Vreme potrebno za proknjižavanje se razlikuje u zavisnosti od vremena uplate i uplatnog mesta. Pružamo vam i mogućnost korišćenja usluge "Uključenje broja na reč", čime se odlazni saobraćaj aktivira u roku od 30 minuta. Ova usluga traje 5 dana i potrebno je da uplata računa bude proknjižena u ovom roku, kako biste izbegli ponovo isključenje odlaznog saobraćaja. Možete je aktivirati putem Yettel aplikacije (Usluge/ Ostale usluge).
-
Kako se prikazuje trenutno zaduženje dok sam u romingu?
Obračun saobraćaja ostvarenog u roamingu radi se na osnovu izveštaja dobijenog od strane mobilnog operatora čiju mrežu koristite dok boravite u inostranstvu. Izveštaj se dobija u različitim vremenskim intervalima (nekoliko sati ili dana) pa samim tim prikaz trenutnog zaduženja nije moguć u realnom vremenu.
Preko Yettel aplikacije možete koristiti brojač odlaznih/dolaznih poziva i poruka, kao okvirnu sliku trenutne potrošnje. -
Kako se naplaćuje pretplata za dodatak u mesecu u kojem uradim deaktivaciju?
Pretplata se uvek naplaćuje u punom iznosu jer saobraćaj iz dodatka važi do kraja meseca. Izuzetak je dodatak Međunarodni pozivi, gde popust na pozive prestaje da važi od trenutka deaktivacije dodatka.
-
Da li mogu da aktiviram više promocija ili tarifnih dodataka na svom broju?
Da, istovremeno korišćenje više različitih tarifnih dodataka i promocija je moguće.
-
Kako da dobijem kopiju Ugovora?
Kopiju Ugovora možete dobiti putem forme za zahteve i molbe na našem sajtu ili ličnim dolaskom vlasnika Ugovora u najbližu Yettel prodavnicu, uz dostavljanje lične karte na uvid.
-
Kako da pošaljem zahtev/molbu?
Putem onlajn forme možete poslati Vaš zahtev/molbu.
-
Kako mogu promeniti paket koji trenutno koristim?
Promenu paketa možete besplatno realizovati putem portala
- putem Yettel portala ili posetom jedne od naših prodavnica pri čemu je od dokumenata dovoljna L.K. (na uvid).
Spisak naših prodavnica dostupan je na stranici Yettel prodavnice.
Za broj sa ugovornom obavezom promena paketa može se realizovati isključivo u našim prodavnicama. Predlažemo da pre odlaska pozovete Kontakt Centar, 063 9000, kako bi od agenta dobili sve potrebne informacije o uslovima promene paketa.
Prilikom promene paketa nepotrošeni saobraćaj se briše. Promena je moguća jednom u toku obračunskog perioda. -
Kako da prijavim uznemiravanje na broju?
Prijavu uznemiravanja možete dostaviti:
- Putem online forme;
- Ličnim dolaskom u Yettel prodavnicu; -
Kako mogu da izbegnem isključenje broja kada kasnim sa plaćanjem?
Korišćenjem usluge "Zaštita od isključenja" broj je zaštićen od isključenja u narednih 5 dana. Usluga je besplatna i dostupna za je aktivaciju putem Yettel aplikacije (Račun/Zaštita od isključenja).
-
Kako da prebacim broj na postpejd?
Prebacivanje broja možete uraditi u našoj prodavnici. Od dokumenata potrebna je Vaša lična karta koju dostavljete na uvid. Prilikom prebacivanja broja na postpejd zatečeni kredit na pripejdu prebacuje se u vidu akontacije na postpejd, tako što se korisniku umanjuje mesečni račun za iznos novca koji je imao na pripejdu.
Ukoliko broj na postpejdu želite da koristite kako pravno lice za realizaciju zahteva koristi se ista dokumentacija kao i kod sklapanja ugovora. -
Da li aktivacijom nove promocije, deaktiviram staru?
Ne, obe promocije će biti aktivne.
-
Zašto mi je naplaćeno uključenje broja?
Kako biste izbegli naplatu uključenja, potrebno je da račun izmirite u predviđenom roku, do 20. u mesecu. Uključenje odlaznog saobraćaja, naplaćuje se prema važećem Cenovniku. Ukoliko ste sprečeni da izvršite plaćanje, omogućili smo Vam da rok plaćanja produžite za 5 dana aktivacijom usluge "Zaštita od isključenja". Ovu uslugu možete aktivirati putem Yettel aplikacije (Usluge/ Ostale usluge).
-
Da li promocija može da traje duže od 7 dana?
Trajanje promocije je naznačeno u samoj ponudi. Imate mogućnost ponovne aktivacije postojeće ili nove promocije u bilo kom trenutku, čime počinje novi rok važenja.
-
Kako da aktiviram govornu poštu?
Usluga govorne pošte je dostupna na svim brojevima.
Način aktivacije i uslove korišćenja dostupni su na stranici Govorna pošta.
-
Platio sam račun. Kada će mi biti proknjižena uplata?
Najefikasniji načini plaćanja mesečnih računa je putem Yettel aplikacije , E-račun-a ili direktno u nekoj od naših Yettel prodavnica. Svi računi plaćeni na ovaj način do 21:50h, proknjižavaju se istog dana.
Za uplate izvršene u banci, pošti ili nekoj od menjačnica, proknjižavanje zavisi od termina izvršene uplate, pa iz tog razloga uplata može da bude proknjižena istog dana u večernjim satima, sutradan ili nakon vikenda (ukoliko je račun izmiren neposredno pre ili tokom vikenda). -
Kako se obračunava saobraćaj u mesecu u kojem izvršim promenu paketa?
U mesecu kada ste promenili paket, pretplata i saobraćaj iz paketa obračunava se srazmerno broju dana korišćenja. Isto pravilo se primenjuje kod starog i novog paketa.
-
Kako mogu da proverim do kada mi važi aktivirana promocija?
Informaciju o trajanju promocije možete pogledati:
- na Yettel aplikaciji na početnom ekranu;
- pozivanjem besplatnog koda *131#. -
Kako da saznam da li mi je uplata proknjižena?
Nakon proknjižavanja vaše uplate, informaciju o tome vam dostavljamo putem SMS poruke na broj na koji se uplata odnosi. Ovu informaciju možete proveriti i putem:
- Yettel aplikacije (Račun/ Istorija računa)
- Pozivanjem kratkog koda *411# -
Zbog čega su promocije različite za svaki broj?
Trudimo se da ponudu uvek prilagodimo potrebama korisnika, kako biste mogli da po najpovoljnijim uslovima koristite saobraćaj koji Vam je najpotrebniji.
-
Da li mogu da kupim telefon bez promene paketa?
Ukoliko koristite paket koji nije u sklopu aktuelne ponude neophodna je promena.
-
Platio/la sam račun sa pogrešnim pozivom na broj. Kako mogu to da ispravim?
U slučaju plaćanja računa sa pogrešnim podacima za uplatu, možete nas kontaktirati putem:
- Forme za zahteve i molbe na našem sajtu Zahtevi i molbe
- Naših zvaničnih profila na Facebook-u i Twitter-u
Potrebno je dostaviti broj telefona na koji se odnosi uplata, poziv na broj koji ste uneli, tačan datum kada ste izvršili plaćanje i poslednje tri cifre JMBG-a vlasnika broja. Potvrdu o proknjiženoj uplati, dobićete putem SMS poruke. -
Aktivirana mi je promocija sa minutima za Yettel mrežu, a naplaćuju se pozivi kada pozivam 062/063/069 broj. Zašto?
Broj koji pozivate može da ima prefiks 062, 063 ili 069, a da bude u drugoj mreži i da se iz tog razloga poziv tarifira. Kako biste u svakom trenutku imali informaciju o tome da li je broj u međuvremenu promenio mrežu, možete da aktivirate besplatno obaveštenje slanjem SMS poruke INFO DA na broj 9000. Nakon toga, a pre uspostavljanja veze, biće Vam pružena informacija u slučaju da je broj sa našim prefiksom prešao u mrežu drugog operatora.
Govornu poruku će te dobiti samo za brojeve sa Yettel numeracijom (062, 063, 069) koji su prešli u drugu mrežu. -
Kako mi se obračunava pretplata ako menjam paket u toku meseca?
Promena paketa u toku meseca podrazumeva srazmeran obračun pretplate za stari i novi paket. Na primer, ukoliko promenite tarifni paket 13. u mesecu, prvih 13 dana se obračunava po staroj pretplati, a preostali dani do kraja meseca po novoj pretplati.
-
Istekla mi je dopuna, ali zašto mi je obrisana i aktivirana promocija?
Kada istekne kredit na računu za pripejd dopune (u roku od 60 dana od dana uplate kredita), isti se poništava, uključujući i sve aktivne promocije i/ili kampanje.
Više informacija o trajanju dopune pronađite ovde. -
Imam neograničene minute u paketu, zašto su mi naplaćeni pozivi ka SBB kontakt centru?
U okviru tarifnih paketa vam obezbeđujemo minute za pozive ka svim fiksnim i mobilnim mrežama, dok se pozivi ka specijalnim brojevima, kao što je broj SBB kontakt centra, tarifiraju posebno.
-
Kako mogu da aktiviram ili deaktiviram tarifne dodatke?
Aktivacija i deaktivacija dodataka moguća je na nekoliko načina:
- Putem Yettel aplikacije (Usluge / Dodaci);
- Putem kratkog koda *111# (opcija 2) -
Kako mogu da saznam PUK1 i PUK2 za svoj broj?
Informacije o PUK kodovima za Vaš broju možete dobiti:
- preko Yettel aplikacije za postpejd korisnike
- Pozivanjem Kontakt Centra -
U računu su mi naplaćene usluge provajdera. O čemu se radi?
Usluge provajdera su razni informativni i zabavni sadržaji koje pružaju drugi provajderi (ne pruža Yettel) koji su odgovorni za cene, oglašavanje i reklamacije istih. Detaljne informacije o ovim servisima možete pogledati putem linka Usluge provajdera.
-
Nemam pristup internetu, a ne rade mi ni aktivirane aplikacije. O čemu je reč?
Proverite da li je kredit istekao (podatak je dostupan putem Yettel aplikacije, na početnom ekranu). Ukoliko kredit nije istekao, proverite da li je preostalo MB na raspolaganju.
-
Da li mogu koristiti zabranu pozivanja?
Yettel u okviru svoje ponude nema uslugu zabrane pozivanja.
-
Istekao mi je ugovor, ali mi i dalje stižu računi. Zašto?
Računi se izrađaju i isporučuju sve dok je ugovor aktivan. Istekom ugovorne obaveze ne dolazi do automatskog raskida ugovora (ugovor je i dalje aktivan), već dobijate mogućnost da isti produžite, uz nove povoljnosti. Opcije za obnovu ugovora možete da saznate i realizujete pozivom našeg Kontakt centra na broj 063/9000 ili u Yettel prodavnici.
-
Kako da proverim na šta sam potrošio kredit?
Proveru možete da izvršite uvidom u specifikaciju ostvarenog saobraćaja.
Njoj besplatno možete da pristupite putem aplikacije i Yettel portala (Meni / Usluge / Listing potrošnje). Specifikacija je dostupna za prethodnih 12 meseci. Provera nije dostupna za tekući, već samo za završene mesece. Specifikaciju možete da poručite i u Yettel prodavnici, i to ukoliko imate registrovani broj i samo za period nakon registracije. U slučaju da broj nije registrovan, specifikacija je dostupna samo putem aplikacije.
Za deaktivirane brojeve, koji su bili registrovani, specifikacija se može dobiti za period do 365 dana unazad od datuma podnošenja zahteva. Zahtev možete podneti najkasnije do 60 dana od trenutka deaktivacije broja. -
Kako da dobijem kopiju računa?
Zahtev za ponovno slanje računa možete uputiti putem:
- Forme za zahteve i molbe na našem sajtu Zahtevi i molbe
- Naših zvaničnih stranica na Facebook-u i Twitter-u
Potrebno je da navedete broj za koji je potrebna kopija, kao i poslednje tri cifre JMBG-a vlasnika broja.
Savetujemo da aktivirate uslugu E-račun, jer ćete na taj način, bez obzira gde se nalazite, račun uvek dobijati na vašu imejl adresu.
Uslugu možete aktivirati putem:
- Yettel aplikacije (Račun/E račun)
- Pozivom našeg Kontakt centra na broj 063/9000. -
Kako da prebacim dopunu sa jednog broja na drugi?
Uputstvo za slanje dopune sa jednog pripejd broja na drugi možete pronaći na stranici Pošalji dopunu.
-
Kako da promenim adresu na koju mi stiže račun?
Savetujemo da aktivirate uslugu E-račun, jer ćete na taj način, bez obzira gde se nalazite, račun uvek dobijati na vašu imejl adresu. Uslugu možete aktivirati putem:
- Yettel aplikacije (Račun/E račun)
- Pozivom našeg Kontakt centra na broj 063/9000
Ukoliko želite da promenite adresu za dostavu računa na kućnu adresu to možete učiniti upućivanjem pisanog zahteva putem forme za zahteve i molbe na našem sajtu Zahtevi i molbe.
Zahtev je potrebno da sadrži podatak o broju telefona, novoj adresi i poslednje tri cifre JMBG-a vlasnika broja. -
Prilikom plaćanja računa napisao sam pogrešan poziv na broj. Kako mogu to da ispravim?
U slučaju plaćanja računa sa pogrešnim podacima za uplatu, potrebno je da nam javite kako bismo izvršili potrebne korekcije. Možete nas kontaktirati:
-Na našim zvaničnim profilima na Facebook-u i Twitter-u
-Pozivanjem Kontakt Centra na 063 9000 u razgovoru sa agentom
-Na mejl adresu servis@yettel.rs.
Od podataka potreban je broj telefona na koji se odnosi uplata, poziv na broj koji ste uneli, tačan datum kada ste izvršili plaćanje i poslednje tri cifre JMBGa.
Čim uplata bude preknjižena, dobićete informaciju o tome SMS-om. -
Šta se dešava kada koristim SOS kredit, a ne izvršim dopunu posle petog dana?
U ovoj situaciji, odlazni saobraćaj na broju će biti isključen. Dovoljno je da kredit dopunite minimalnim iznosom, kako bi odlazni saobraćaj i aktivirane promocije mogli ponovo da koristite.
-
Deaktiviran mi je broj. Kako mogu ponovo da ga koristim?
Da biste ponovo koristili Vaš broj potrebno je da u roku od 30 dana, od datuma deaktivacije, izmirite osnovno dugovanje (čime se oslobađate plaćanja naknade štete) i da sa dokazom o uplati i ličnom kartom posetite Yettel prodavnicu.
Kako biste dobili informaciju o iznosu koji je potrebno uplatiti možete nas kontaktirati putem:
- Forme za zahteve i molbe Zahtevi i molbe;
- Naših zvaničnih kanala na Facebook-u i Twitter-u; -
Kako da proverim na šta je potrošen internet saobraćaj?
Ukoliko telefon podržava opcije Data Usage ili Data Sense (upotreba podataka, ako je telefon na našem jeziku) imate mogućnost najpribližnijeg uvida u potrošen internet saobraćaj. Osim toga, na Yettel aplikaciji možete da za prethodni period proverite grafičku potrošnju MB po danima.
-
Kako da prebacim broj na račun?
Broj na dopunu prebaci na račun i odaberi tarifni paketa, sa ili bez kupovine telefonskog aparata. Ugovor možeš da potpišeš u najbližoj Yettel prodavnici, uz dostavljanje na uvid ličnog identifikacionog dokumenta i SIM kartice. Prelazak na račun bez kupovine telefona možeš da obaviš pozivanjem našeg kontakt centra 0639000.
-
Da li mogu da primam pozive dok koristim internet?
Naravno, korišćenje interneta ne utiče na prijem poziva.
Nema rezultata...