Yettel osiguranje uređaja

 

Ukoliko dođe do oštećenja na tvom telefonu, tabletu, modemu ili mifi uređaju, ne moraš da brineš, jer sada imaš mogućnost da osiguraš sve ove mobilne uređaje kupljene u Yettelu.


Yettel, u saradnji sa osiguravajućim društvom Triglav, nudi svim postpejd korisnicima osiguranje mobilnih telefona, tableta, modema i mifi uređaja. Osiguranje važi u svim zemljama, a ti biraš kojim osiguravajućim pokrićima želiš da zaštitiš svoje uređaje.


Standard paket pokriva većinu slučajeva krađe, neovlašćene pozive i obezbeđuje produženu garanciju. Za više informacija poseti opšte uslove za osiguranje mobilne opreme i obaveštenje o predugovornim informacijama.


Mesečnu premiju plaćaš putem svog mesečnog Yettel računa, a tačan iznos cene osiguranja i učešća u šteti zavisi od originalne kupovne vrednosti uređaja.

 

Standard paket

Originalna cena uređaja: do 35 000 RSD
Učešće u šteti: 2 350 RSD

249 RSD/mes.

Originalna cena uređaja: do 65 000 RSD 
Učešće u šteti: 4 700 RSD

419 RSD/mes.

Originalna cena uređaja: do 90 000 RSD 
Učešće u šteti: 5 875 RSD

659 RSD/mes.

Originalna cena uređaja: do 140 000 RSD
Učešće u šteti: 8 813 RSD

899 RSD/mes.

Originalna cena uređaja: preko 140 000 RSD
Učešće u šteti: 14 100 RSD

969 RSD/mes.

 

Cene su prikazane u dinarima sa uračunatim PDV-om.

Osigurati se mogu samo mobilni telefoni, tablet uređaji, modemi, ruteri i mifi uređaji kupljeni u Yettelu.

Polisa se može zaključiti bez ugovorne obaveze sa Yettelom u roku od 30 dana od dana kupovine uređaja

 

Šta da radim ukoliko mi se ošteti uređaj koji je osiguran?

 
  • Ukoliko dođe do oštećenja na osiguranom uređaju prvo prijavi štetu pozivom  na broj +381800/301-117 svakog radnog dana izmedju 9 i 17 časova.
  • Nakon što prijaviš štetu odnesi oštećeni uređaj u najbližu Yettel prodavnicu radi servisiranja. Najviše 14 dana kasnije popravljeni ili zamenjeni uređaj biće spreman za preuzimanje u Yettel prodavnici.
  • Prilikom preuzimanja uređaja u prodavnici jedini iznos koji plaćaš je iznos učešća u šteti koji je definisan prilikom sklapanja polise.
 

Šta nije pokriveno osiguranjem?

 
Standard paket

Oštećenja:
  • Estetska oštećenja koja ne utiču na radno stanje uređaja
  • Pogoršanje stanja baterije
  • Oštećenja nastala prilikom neovlašćenih intervencija
  • Oštećenja nastala nepažnjom ili nelegalnim ponašanjem tokom vožnje ili upravljanja mašinom ili vozilom
  • Osiguravajuće pokriće za dodatnu opremu koja se dobija ili koristi uz uređaj
  • Šteta koju je prouzrokovala osoba mlađa od 14 godina



*Sva ostala isključenja, pored navedenih, kao i sve detalje o osiguranim rizicima možeš pronaći u Opštim uslovima za osiguranje mobilne opreme.

 

Obaveštenje o promeni naziva paketa

 

Obaveštavamo te da će se od 04.10.2021. godine promeniti naziv tarifnog paketa za osiguranja uređaja. Tarifni paket „Premijum” će se od navedenog datuma zvati tarifni paket „Standard”. Ugovoreni uslovi pod kojima je zaključeno osiguranje uređaja ostaju nepromenjeni. Za više informacija pozovi 063/9000.