Najčešća pitanja i odgovori

 
 

  • Kako da dopunim kredit onlajn?
  • Kako da platim račune onlajn?
  • Kako da promenim tarifni paket?
  • Koje zemlje pripadaju Zapadnom Balkanu?
  • Koje roming dodatke mogu da aktiviram?

 
Sva pitanja i odgovori
 
 
 
 

Kontaktiraj nas. Tu smo da pomognemo.


Ako želiš da pošalješ reklamaciju ili molbu možeš da popuniš onlajn formu posetom linkova u nastavku.

 
Zahtevi i molbe Reklamacije Otključavanje uređaja Vraćanje pošiljke i raskid ugovora na daljinu
 

Ukoliko i dalje imaš pitanje ili ti je potrebna pomoć oko naših usluga možeš da nas kontaktiraš i putem Facebook-a ili X (Twitter)-a ili pozivom na 063 9000.


*Ukoliko Kontakt centar zoveš sa broja u Yettel mreži u Srbiji, preslušavanje govornog automata i razgovor sa operaterom se ne naplaćuju. Ukoliko pozivaš sa brojeva drugih mreža ili iz rominga, razgovor sa operaterom se naplaćuje po važećem cenovniku mreže koju koristiš.