PRIVATNI KORISNICI PODRŠKA REKLAMACIJE
 

Reklamacije


Reklamaciju može uložiti isključivo vlasnik ugovora


Rok za obradu reklamacije je 8 dana od dana prijema reklamacije za fizička lica, odnosno 15 dana za pravna lica. Odgovor na uloženu reklamaciju biće dostavljen putem SMS poruke ili elektronskom poštom. Ukoliko se prigovor ulaže za deaktiviran, internet broj ili ste korisnik satić smartić ili pet tracker uređaja, potrebno je da naglasiš i kontakt broj telefona ili imejl adresu. Prigovor takođe možeš da podneseš odlaskom u Yettel prodavnicu ili pozivom Kontakt centra (063 9000).

 

(Molimo koristi: MS Word, JPEG, PNG, Excel ili PDF)
(Molimo koristi: MS Word, JPEG, PNG, Excel ili PDF)
Kako bi prigovor bio uzet u razmatranje potrebno je priložiti svojeručni potpis odgovornog lica. Odnosno, ukoliko je prigovor uložen od strane drugog lica, koje nije potpisnik ugovora, neophodno je ovlašćenje overeno kod notara. Prigovor uložen u ime korisnika od strane advokata validan je uz punomoćje.

*odgovori poslati na E-mail biće kriptovani, a kod za otključavanje biće poslat SMS porukom na broj telefona na koji se prigovor odnosi ili na tvoj drugi aktivan broj telefona koji je u Yettel mreži;
*odgovori za internet brojeve i brojeve koji nisu aktivni šalju se na poštansku adresu, ukoliko nemaš aktivan broj za razgovore u Yettel mreži;

*odgovor za neregistrovane pripejd brojeve šaljemo SMS porukom na broj na koji se prigovor odnosi;

*odgovor za pravna lica šaljemo na E-mail ili poštansku adresu;

*pored navedenog, odgovor na prigovor možeš preuzeti u svakom trenutku u Yettel prodavnici uz važeći identifikacioni dokument

ⓧ

Potvrdi slanje prigovora

Slanje tvog prigovora je u toku, može potrajati do minut, molimo te da sačekaš.
 
Pravilnik o resavanju prigovora/reklamacija korisnika na usluge. Odluka o formiranju Savetodavnog tela Odluka o imenovanju članova Komisije za rešavanje reklamacija Odluka o promeni naziva svih internih akata

Pravo na vansudsko rešavanje spora

 
Ukoliko potrošač nije zadovoljan odgovorom na prigovor u vezi servisiranja uređaja, može se obratiti Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija radi vansudskog rešavanja spora: https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php.