Registruj svoj broj lako onlajn.

 
 

Registruj svoj priprejd broj putem Yettel aplikacije, na veb-sajtu ili u najbližoj Yettel prodavnici. 


Dok ne registruješ svoj broj biće ti onemogućen saobraćaj i moći ćeš da pozivaš hitne službe, da primaš poruke hitnih obaveštenja (npr. “Pronađi me”), kao i da pozivaš i primaš poruke i pozive od Yettel Srbija.

 
 
 
Lična dokumenta potrebna za registraciju
  • Srpski državljani: lična karta ili pasoš
  • Strani državljani bez privremenog ili stalnog boravka u Srbiji: lična karta izdata od strane država čiji državljani mogu da uđu u Srbiju sa ličnom kartom ili pasošem
  • Strani državljani sa privremenim boravkom u Srbiji: pasoš, ED broj i prijava boravišta u Srbiji
  • Strani državljani sa stalnim boravkom u Srbiji: lična karta za strance
  • Diplomate: diplomatska lična karta
 
 
 
 

Zašto moram da registrujem broj?


Novim Zakonom o elektronskim komunikacijama, registracija pripejd korisnika je obavezna. Postojeći neregistrovani korisnici u obavezi su da registruju svoj prepejd broj do 10.4.2025. godine.


Svi novi pripejd korisnici od 10.2.2025. će moći da ostvare komunikaciju samo sa brojevima hitnih službi i Yettel kontakt centrom dok se ne registruju, kao i da pristupe digitalnim kanalima za registraciju, tokom 30 dana od dana aktivacije broja. Brojevi koji ostanu neregistrovani nakon ovih 30 dana ce biti deaktivirani.


Korisnici koji su se registrovali pre 1.10.2018. godine, potrebno je da ponove registraciju svog pripejd broja, kako bi registracija bila u skladu sa zahtevima nove regulative.


Svi postojeći neregistrovani korisnici koji ostanu neregistrovani nakon 10.4.2025. godine, tokom 45 dana od tog datuma, moći će da ostvare komunikaciju samo sa brojevima hitnih službi ili Yettel kontakt centrom. Nakon navedenih 45 dana, svi neregistrovani brojevi će biti deaktivirani.



 
 
 

Šta ti još donosi pripejd registracija? 

 
 
 
Ako izgubiš SIM karticu ili ti ukradu telefon, lako možeš da zameniš karticu i zadržiš isti broj 
 
 
Kada registruješ broj imaš mogućnost da dobijaš listing potrošnje, odnosno specifikaciju potrošenog saobraćaja
 
 
 

Česta pitanja korisnika

 

Šta ako ne registrujem svoj pripejd broj do 10.4.2025. godine?

 

Ako ne registruješ broj do isteka dana 9.4.2025, imaš još 45 dana rok da registruješ broj, ali će ti tokom ovog perioda biti omogućeno samo da pozivaš hitne službe, da primaš poruke hitnih obaveštenja (npr. “Pronađi me”), kao i da pozivaš i primaš poruke i pozive od Yettel Srbija.


Sav neiskorišćeni kredit i dodaci biće privremeno onemogućeni za korišćenje nakon 10.4.2025. godine, a registracijom broja ponovo će biti dostupni do isteka važećeg roka. Nakon isteka ovih 45 dana, odnosno nakon 25.5.2025. godine, ako pripejd broj i dalje nije registrovan, biće deaktiviran. Broj možeš da reaktiviraš uz registraciju posetom najbliže Yettel poslovnice uz prilaganje ličnog dokumenta.

 

Moj pripejd broj je već registrovan, da li je potrebno da ponovim registraciju?

 

Ako je broj registrovan pre 1.10.2018. potrebno je da ponoviš registraciju. Dok to ne uradiš, broj će se voditi kao neregistrovan, ali će ti i dalje sav saobraćaj, kredit i sve usluge biti na raspolaganju. Ako je broj registrovan između 1.10.2018. i 10.2.2024. godine, broj će se voditi i dalje kao registrovan ali ako je u međuvremenu došlo do promene vlasnika koja nije evidentirana, molimo te da stari vlasnik i ti zajedno posetite Yettel prodavnicu, najkasnije do 10.4.2025. godine kako bi broj bio registrovan na novog vlasnika. 

 

Moj pripejd broj je registrovan pre 01.10.2018. godine, zašto moram ponovo da ga registrujem?

 

Registracija pripejd korisnika pre 01.10.2018. nije zahtevala lično prisustvo korisnika u Yettel prodavnici, samim tim ni lična identifikacija lica koje registruje broj nije bila obavezna. Ovaj vid registracije nije u skladu sa standardima koje propisuje nova zakonska regulativa u oblasti elektronskih komunikacija. Pravilnik o pripejd registraciji je stupio na snagu 10.02.2024. godine sa početkom primene od 10.4.2025. godine. 

 

Da li se danas nešto menja u pogledu korišćenja pripejd broja koji je registrovan pre 01.10.2018?

 

U pogledu korišćenja usluge govornog i internet saobraćaja ne menja se ništa. Budi bez brige, sav kredit i saobraćaj iz dodataka koji trenutno imaš i dalje ostaju na raspolaganju dok ne ponoviš registraciju, a najkasnije do 10.4.2025. godine. 


Jedina promena je što se broj sada smatra neregistrovanim i potrebno je ponoviti registraciju u najbližoj Yettel prodavnici u skladu sa navedenim uputstvima. 

 

Zašto se pripejd broj koji se vodi na moje ime više ne vidi u Yettel aplikaciji?

 

U slučaju da je tvoj pripejd broj registrovan pre 1.10.2018. godine i uvezan sa Yettel nalogom na tvom postpejd broju, ovaj pripejd broj više neće biti prikazan na listi brojeva u Yettel aplikaciji vezanih za tebe.  Dok ne ponoviš registraciju, ako želiš da koristiš mobilnu aplikaciju za taj broj, možeš privremeno da otvoriš novi nalog za koji ćeš vezati pripejd broj. Ne brini, nakon što obaviš novu registraciju, pripejd broj će se opet prikazati na nalogu gde ti je i postpejd broj. 


Ukoliko već imaš povezan Yettel nalog samo na pripejd broju koji više nije registrovan, možeš neometano da koristiš Yettel aplikaciju kao i do sad (izuzev pristupa specifikaciji saobraćaja). Jedino što sada neće biti prikazano su tvoji lični podaci.

 

Da li može da se registruje broj na maloletno lice?

 

Trenutno je registracija broja moguća samo od strane punoletnih lica.

 

Da li je registracija isto što i prelazak na postpejd?

 

Ne, registracija samo znači da će se broj voditi na tebe, da si ti vlasnik broja. Ništa se u pogledu plaćanja i pružanja usluge ne menja, nastavljaš da uplaćuješ kredit i potom ga trošiš - sve ostaje isto. 


Svakako te pozivamo da pogledaš naše postpejd ponude u Yettel aplikaciji i iskoristiš aktuelne sjajne popuste za prelazak na postpejd. Ako se odlučiš za neku od ponuda, kao registrovan pripejd korisnik ne moraš da dolaziš u prodavnicu radi potpisivanja postpejd ugovora, ceo postupak možeš da uradiš jednostavno u samo nekoliko klikova u Yettel aplikaciji.

 

Šta da uradim kada priprejd karticu ne koristim u mobilnom telefonu?

 

Ukoliko svoju pripejd karticu koristiš u uređaju koji ne podržava pozive i SMS poruke, poput rutera, modema, MiFi uređaja, sigurnosne kamere, pametnih senzora i sl.– potrebno je da tu karticu privremeno ubaciš u mobilni telefon, kako bismo ti poslali SMS sa kodom koji je neophodan za proces registracije.


Nakon uspešno izvršene registracije, karticu vrati u prvobitni uređaj i nastavi sa korišćenjem Yettel usluga.

 

Koliko prepaid brojeva mogu da registrujem?

 

Ovde nema ograničenja tako da možeš da registruješ sve svoje prepaid brojeve odjednom i nastaviš da ih koristiš.