PRIVATNI KORISNICI PONUDA MOBILNI UREĐAJI WEBSHOP OPSTE INFORMACIJE

Share this:

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
 

Webshop opšte informacije


Za kupovinu putem Web shop-a neophodno je da vaš Internet pretraživač prihvata cookies što je omogućeno standardnim (početnim) podešavanjem pretraživača.

Da bismo uspešno obradili kupovinu potrebno je da unesete tačne podatke o imenu i prezimenu, JMBG-u, kontakt telefonu i adresi. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo kupljenu robu. Trenutni status kupovine možete da proverite putem linka dobijenog u potvrdnom mejlu nakon kreirane transakcije.

Vaši lični podaci neće biti upotrebljeni u marketinške ili bilo koje druge svrhe, ukoliko niste izrazili saglasnost za navedeno. Vaši podaci sa platne kartice nisu dostupni Yettelu u toku kupovine već samo procesoru platnih kartica: VISA, MasterCard, Dina i American Express platne kartice.

Ukoliko želite da odustanete od narudžbenice/rezervacije to može učiniti putem linka dobijenog u potvrdnom mejlu nakon kreirane transakcije.

 

Uputstvo za online kupovinu


Kupovina putem internet prodavnice odvija se u tri jednostavna koraka:



1. Kreiranje narudžbenice


U online prodavnici moguće je kupiti sledeće proizvode:

• Mobilni uređaj
• Yettel postpejd internet
• Pripejd dopune za mobilne brojeve
• Pripejd internet dopune
• Pripejd usluga distribucije medijskog sadržaja putem Interneta (u daljem tekstu: Pripejd digitalna televizija)


Kada je u pitanju kupovna uređaja (mobilni telefonski uređaj ili Yettel postpejd internet), u samo nekoliko koraka možete kreirati porudžbenicu:
1. Izbor broja (kupovina uz postojeći ili novi broj)
2. Provera podataka
3. Izbor načina plaćanja 
4. Kontakt podaci
5. Adresa za isporuku 
6. Potvrda kupovine


U koraku kupovine Provera podataka potrebno je da potvrdite da ste upoznati sa opštim uslovima, kao i da ste saglasni da možemo izvršiti proveru vaših podataka u Kreditnom birou. 

Nakon uspešno obavljenog procesa naručivanja, na imejl adresu biće vam prosleđena poruka sa detaljima vaše narudžbenice. Molimo vas da ovu poruku sačuvate do uručenja pošiljke. 

Narudžbenica se pre dalje obrade proverava u cilju validacije podataka koje ste naveli prilikom njenog kreiranja. Yettel zadržava pravo da Vas pozove telefonom u cilju provere podataka. U Yettel slučaju sumnje u tačnost navedenih podataka ili u slučaju da podatke nije moguće proveriti, zadržava pravo otkazivanja narudžbenice o čemu ćete biti obavešten putem imejla koji ste naveli prilikom registracije.

Ukoliko u online prodavnici kupujete pripejd dopune za mobilne brojeve ili internet dopune, dovoljno je da izaberete vrednost dopune i unesete broj za koji kupujete dopunu.

U koraku Potvrda kupovine za Pripejd digitalnu televiziju, potrebno je da potvrdite da ste u celosti upoznati i saglasni sa Opštim uslovima za pružanje elektronskih komunikacionih usluga u javnoj fiksnoj mreži, Posebnim uslovima za pružanje usluge distribucije medijskog sadržaja putem Interneta, Politikom privatnosti, Uslovima korišćenja Yettel Pay usluge, kao i sa Uslovima korišćenja usluge Yettel Web Shop. U tom koraku potrebno je da se saglasite da vam se po obavljenoj kupovini omogući pristup Pripejd digitalnoj televizijii potvrdite da ste svesni da time gubite pravo na odustanak od kupovine u roku od 14 dana od zasnivanja pretplatničkog odnosa.


2. Plaćanje


Način plaćanja zavisi od vrste proizvoda/usluge, i to je moguće učiniti na sledeće načine:
• Pouzećem (prilikom isporuke/preuzimanja)
• Uz mesečni račun 
• Platnim karticama, 
• Na rate

U zavisnosti od izbora načina plaćanja i tipa proizvoda/usluge, važe sledeća pravila:

Plaćanje pouzećem:
Podrazumeva gotovinsko plaćanje prilikom preuzimanja porudžbine.
Na ovaj način se mogu platiti svi proizvodi, osim pripejd dopune, pripejd internet dopune i Pripejd digitalne televizije.

Plaćanje uz mesečni račun: 
Uz prvi mesečni račun možete da platite ceo iznos uređaja, ukoliko se porudžbina odnosi na postojeći postpejd broj.
U slučaju da kreirate porudžbinu uz postojeći postpejd broj, koji je u našoj mreži duže od šest meseci, možete da odaberete otplatu uređaja na 6 mesečnih rata, koje će biti naplaćene uz mesečne račune.
Ukoliko se odlučite za kupovinu uređaja na rate, iznos rate za uređaj prema tarifnom paketu biće podeljen na 12 ili 24 rate. 

Plaćanje platnim karticama:
Yettel Internet prodavnica prihvata VISA, MasterCard, Dina i American Express platne kartice koje su izdate u Srbiji i koje su od banke izdavaoca odobrene za plaćanje preko Interneta. Ukoliko niste sigurni da li vaša platna kartica podržava ovu opciju, molimo vas da to proverite sa bankom izdavaocem kartice. Sredstva na računu korisnika se rezervišu tokom procesa kreiranja narudžbenice, dok se račun korisnika tereti tek nakon uručenja pošiljke.

Plaćanje uređaja na rate:
Detalje o ovom načinu kupovine možete da vidite na stranici - plati na rate bez kamate.


3.Dostava


Dostava je moguća na dva načina:

Isporuka na odabranoj adresi: 
Prilikom odabira adrese za dostavu, možete uneti adresu iz lične karte ili drugu, u zavisnosti od toga gde se nalazite u periodu isporuke (Kurirska služba vrši dostavu radnim danima od 9:00 do 17:00h, uz prethodnu najavu putem kontakt telefona koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine).  Isporuka je moguća isključivo na teritoriji Republike Srbije.
U slučaju da se radi o proizvodu koji je u pretprodaji ili trenutno nije raspoloživ (rezervacija proizvoda), korisnik će naknadno biti obavešten o rokovima dostave.
Radi zaštite pretplatnika, identifikacija će se potvrditi uvidom u osnovni identifikacioni dokument (važeća lična karta) prilikom preuzimanja porudžbine. Bez napred opisanog uvida, kurir ne može uručiti pošiljku.
Za kupovinu preko 5.000 RSD dostava je besplatna. Za kupovinu ispod 5.000 RSD biće naplaćeni troškovi dostave, prema važećem cenovniku kurirske službe.

Isporuka u nekoj od naših poslovnica :
Ukoliko se odlučite za preuzimanje telefona u našoj poslovnici, nakon potvrde porudžbine, svi detalji transakcije stići će putem imejla (koji unosite u procesu poručivanja). U slučaju da telefon duže vreme nije raspoloživ za preuzimanje, zadržavamo pravo da Vas kontaktiramo putem e-maila ili broja  telefona koji ste upisali prilikom kreiranja porudžbine.
Preuzimanje pošiljke može da izvrši isključivo vlasnik, uz važeću ličnu kartu.
U cilju validacije podataka koje je Kupac naveo, svaka porudžbina se pre dalje obrade proverava. Yettel zadržava pravo pozivanja korisnika na kontakt telefon koji je naveo u cilju provere podataka. U slučaju sumnje u tačnost navedenih podataka ili u slučaju da podatke nije moguće proveriti, Yettel zadržava pravo otkazivanja narudžbenice o čemu će Kupac biti obavešten putem imejla koji je naveo prilikom kreiranja porudžbine. 
U slučaju kupovine onlajn dopune, ne vrši se dostava, već se iznos dopune automatski dodaje na vaš račun. 
U slučaju kupovine Pripejd digitalne televizije, ne vrši se dostava, već je korisniku usluga dostupna nakon uspešno završene kupovine.

 

Uslovi korišćenja usluge Yettel Web Shop


Uslovima korišćenja usluge Yettel Web shop (dalje u tekstu: „Yettel Web Shop“) su definisana pravila koja omogućuju korisnicima ove usluge (dalje u tekstu: “Korisnik“) kupovinu mobilnih telefona, dodatne opreme, prepaid dopuna, Pripejd digitalne televizije, internet modema i usluga (dalje u tekstu: “Proizvodi“ odnosno “Usluga“). Uslovima korišćenja Yettel Web shopa (u daljem tekstu: „Uslovi“) precizirane su i posledice koje snose Yettel i Korisnik, a koje mogu biti uzrokovane nepoštovanjem definisanih pravila.

Yettel zadržava pravo promene Uslova korišćenja, shodno novim elementima ponude i/ili zakonske regulative, zbog čega Korisnike upućujemo da pre svake kupovine provere informacije u vezi Uslova korišćenja.

Privatnost podataka

Da bismo uspešno obradili Vašu kupovinu potrebno je da unesete tačne podatke o imenu i prezimenu, JMBG-u, kontakt telefonu, imejl adresi i adresi prebivališta. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo kupljenu robu. Trenutni status kupovine možete da proverite putem linka iz potvrdnog mejla dostavljenog nakon potvrđene kupovine. Vaši lični podaci se koriste isključivo u svrhu realizacije kupovine putem Yettel Web Shop-a. Prihvatanjem ovih Uslova izražavate svoju saglasnost da Vaši lični podaci iz prethodnog stava ovih Uslova budu korišćeni i obrađivani od strane Yettela i/ili lica zadužena za realizaciju kupovine, u navedenu svrhu. Vaši lični podaci neće biti upotrebljeni u marketinške ili bilo koje druge svrhe, ukoliko niste izrazili saglasnost za navedeno.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica (Corvus) pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Opšti uslovi kupovine

Korisnici - mogu biti isključivo punoletna fizička lica, državljani Republike Srbije, sa prebivalištem na teritoiji Republike Srbije.

Naručivanje Usluga/Proizvoda – da bi narudžbenica Korisnika bila uspešno obrađena neophodno je da Korisnik unese tačne podatke o imenu i prezimenu, JMBG-u, kontakt telefonu i adresi prebivališta. Uz pomoć ovih podataka Korisniku će biti omogućena isporuka. Broj transakcije se dobija u toku obavljanja kupovine. Pre potvrde kupovine Korisniku je omogućeno da uoči i ispravi greške u unosu podataka pre nego što potvrdi narudžbenicu. Takođe, Korisnik može proveriti trenutni status kupovine putem linka dobijenog u potvrdnom mejlu nakon potvrđene kupovine/rezervacije.

Provera podataka - Svaka narudžbenica se pre dalje obrade proverava u cilju validacije podataka koje je Korisnik naveo prilikom njenog kreiranja. Yettel zadržava pravo pozivanja Korisnika telefonom u cilju provere podataka. U slučaju sumnje u tačnost navedenih podataka ili u slučaju da podatke nije moguće proveriti, Yettel zadržava pravo otkazivanja narudžbenice o čemu će Korisnik biti obavešten putem imejla koji je naveo prilikom registracije. Korisnikovi podaci sa platne kartice nisu dostupni Yettelu u toku kupovine već samo procesoru platnih kartica: Corvus za VISA, MasterCard, Dina i American Express platne kartice. Kupac se obavezuje da će narudžbenicu platiti na način koji je izabrao prilikom njenog kreiranja.

Proizvodi sa Ugovorom/Aneksom - U slučaju kupovine proizvoda sa pretplatničkim ugovorom (proizvodi sa postpejd načinom tarifiranja), Korisnik prilikom preuzimanje pošiljke mora biti lično prisutan i lično potpisati ugovor/aneks uz važeću ličnu kartu. U suprotnom ugovor/aneks će se smatrati nevažećim i neće proizvoditi pravno dejstvo. Potpis podrazumeva napisano puno ime i prezime pisanim slovima

Kupovina uređaja – Korisniku se nudi usluga kupovine uređaja po definisanim cenama u odnosu na izabrani tarifni paket i ugovornu obavezu. Kartica ili aneks će biti aktivni najkasnije u roku do 72 časa od trenutka isporuke.

Period kupovine - Minimalni period između zasnivanja novih preplatničkih ugovora je 60 dana. Ovo pravilo minimalnog perioda se ne primenjuje na uslugu Pripejd digitalne televizijePrilikom promene tarifnog paketa na bilo koji drugi tarifni paket, saobraćaj iz prethodnog perioda se briše.

Načini plaćanja - Yettel Web shop omogućava plaćanje proizvoda iz svoje ponude putem platnih kartica, pouzećem i plaćanjem na rate (za postojeće korisnike). Pri tome važe sledeća ograničenja:

Cene Proizvoda/Usluga – Cene Proizvoda/Usluga su izražene u dinarima i uključuju PDV. Proizvodi/Usluge su podložni promeni cena sve do potvrde kupovine. Yettel garantuje cenu na dan kupovine, bez obzira na eventualnu promenu cene pre izvršene isporuke.

Isporuka Proizvoda/Usluga – Isporuka Proizvoda/Usluga moguća je isključivo na teritoriji Republike Srbije. Yettel se obavezuje da će kupljenu robu dostaviti Korisniku na adresu koju je uneo u procesu kupovine u roku od 3 do 5 radnih dana, od trenutka odobrenja narudžbenice. Ukoliko se radi o Proizvodu koji je u pristizanju ili trenutno nije raspoloživ u online prodavnici (rezervacija Proizvoda) Yettel zadržava pravo da isporuku izvrši u najbržem mogućem roku, odmah nakon prijema uređaja od strane proizvođača. Ukoliko poručeni Proizvod trenutno nije raspoloživ Korisnik će biti obavešten u najkraćem roku. Troškove dostave pošiljke snosi Yettel. Ukoliko Korisnik unese pogrešne lične podatke prilikom procesa kupovine, Yettel ne snosi odgovornost za neisporučivanje robe. Nakon obavljene kupovine, a pre isporuke na kućnu adresu, specifikacija izabranih Proizvoda se ne može menjati. U slučaju bilo kakve promene ili problema u toku isporuke Yettel će pokušati da kontaktira Korisnika na kontakt telefon ili imejl koji je ostavio prilikom procesa kupovine. Yettel nije obavezan da rešava reklamacije uzrokovane nemogućnošću isporuke zbog netačne ili nepostojeće adrese Korisnika. U slučaju plaćanja platnom karticom, navedeni iznos se naplaćuje prilikom preuzimanja pošiljke. U slučaju plaćanja pouzećem navedeni iznos se naplaćuje prilikom preuzimanja pošiljke. Ukoliko Yettel iz tehničkih razloga nije u mogućnosti da isporuči kupljenu robu, Korisnik će momentalno biti obavešten putem telefona ili imejla, a novac će Korisniku biti vraćen u najkraćem mogućem roku. Radi zaštite Korisnika, identifikacija Korisnika koji kupi uređaj i/ili uslugu preko Yettel Web shop-a (u kom slučaju mu se dostavlja pretplatnička dokumentacija i/ili uređaj putem kurirske službe) će se potvrditi uvidom u osnovni identifikacioni dokument (važeća lična karta). Bez napred opisanog uvida, kurir ne može uručiti pošiljku Korisniku.

Rezervacija Proizvoda – Proizvodi koje Korisnik stavi u korpu u procesu kupovine nisu rezervisani. Proizvod je rezervisan tek nakon potvrde kupovine od strane Korisnika. U periodu između stavljanja Proizvoda u korpu i potvrde kupovine postoji mogućnost da količine Proizvoda više nisu dostupne putem Yettel Web shop-a o čemu će Korisnik biti obavešten. U ovom slučaju porudžbina će preći u status rezervacije Proizvoda. Ukoliko to Korisniku ne odgovara, rezervaciju/porudžbinu može otkazati putem linka dobijenog u potvrdnom mejlu nakon potvrđene kupovine/rezervacije.

Prekid konekcije - U slučaju greške prilikom kupovine (npr. prekid konekcije sa internetom ili nedostupnost procesora kreditnih kartica,...), račun Korisnika neće biti zadužen, a transakcija će biti automatski poništena. Korisnik može u toku kupovine da izabere pretplatnički broj. Broj se automatski rezerviše na Korisnika nakon unošenja ličnih podataka Korisnika. Ukoliko dođe do prekida konekcije rezervacija broja je poništena. Yettel neće odgovarati za bilo koju štetu koja bi mogla nastati zbog prekida internet konekcije prilikom korišćenja Yettel Web shop-a.

Na korišćenje Yettel Web shop-a primenjivaće se odredbe važećeg Zakona o elektronskoj trgovini i ostalih zakona koji se odnose na pružanje i korišćenje Yettel Web shopa-a.

Korisnik prihvata ove Uslove korišćenja Yettel Web shop-a klikom na polje “Pročitao/la sam i prihvatam Uslove korišćenja usluge Yettel Web shop“. Na sva ostala pitanja koja nisu obuhvaćena ovim Uslovima, primenjuju se Opšti uslovi pružanja i korišćenja usluga u javnoj mobilnoj komunikacionoj mreži Yettel d.o.o Beograd, odnosno Opšti uslovi Yettel d.o.o. Beograd za pružanje elektronskih komunikacionih usluga u javnoj fiksnoj mreži i  Posebni uslovi za pružanje usluge distribucije medijskog sadržaja putem Interneta.
 

Obaveštavanje

 
Popunjavanjem narudžbenice Korisnik potvrđuje da je na jasan i razumljiv način pre kupovine ili zaključenja Ugovora/Aneksa obavešten da:

  • Osnovna obeležja robe (za Proizvode: Specifikacija)/Usluga (opis tarifnog paketa) su navedena sajtu Yettel.rs, i da se sa istima Korisnik detaljno upoznaje pre i prilikom naručivanja Proizvoda/Usluga;
  • Maloprodajna cena Proizvoda tj. Usluga (naručenog tarifnog paketa) označena je na sajtu Yettel.rs i ista je dostupna Korisniku pre i prilikom naručivanja Proizvoda/Usluge. Svi elementi tarifnog paketa, kao i njegove cene su navedene u opisu tarifnog paketa koji je dostupan na sajtu Yettel.rs sa kojima se Korisnik upoznao prilikom naručivanja Proizvoda/Usluga. Obračun naplate Usluga koje su navedene u izabranom tarifnom paketu, kao i drugih Usluga čije korišćenje Korisnik izabere vrši se prema cenama koji je dostupne na sajtu Yettel.rs, kao i u cenovniku koji je dostupan u svakom maloprodajnom objektu Yettela. Uslovi, način i rokovi plaćanja navedeni su na sajtu Yettel.rs i isti su dostupni Korisniku pre i prilikom naručivanja Proizvoda/Usluge;
  • Yettel d.o.o. Beograd ima sedište u Beogradu, u ulici Omladinskih brigada 90 i posluje pod matičnim brojem 20147229, pri čemu su podaci o njegovim maloprodajnim objektima dostupni na sajtu Yettel.rs;
  • Korisnik može izjaviti reklamaciju dostavljanjem reklamacije na adresu Yettela ili njegovih prodajnih mesta ili popunjavanjem forme na stranici Reklamacije, putem faksa 063 9001, kao i usmeno na maloprodajnom mestu Yettela. Rok za odgovor na reklamaciju iznosi 8 dana od dana prijema reklamacije Korisnika. Detaljno postupanje u vezi sa reklamacijama Korisnika definisano je Opštim uslovima uslovima pružanja i korišćenja usluga u javnoj mobilnoj komunikacionoj mreži Yettel d.o.o. Beograd, odnosno Opšti uslovi Yettel d.o.o. Beograd za pružanje elektronskih komunikacionih usluga u javnoj fiksnoj (u daljem tekstu: „Opšti uslovi“), koji se nalaze na sajtu Yettel.rs;
  • Yettel pruža postprodajnu podršku Korisnicima, u skladu sa uslovima iz ugovorne garancije koji se prilažu uz svaki Proizvod/robu koja je predmet Ugovora/Aneksa. Yettel prema Korisniku ima zakonsku odgovornost za nesaobraznosti robe ili usluga iz zaključenog Ugovora/Aneksa;
  • Detaljne informacije o dostupnosti rezervnih delova (priključnih aparata i sličnih delova) tehničke robe /Proizvoda Korisnik može dobiti od servisnog centra označenog u garantnom listu, a koji daje mogućnost tehničkog servisa, odnosno održavanja i opravke za vreme i posle prestanka perioda u kojem je definisana odgovornost za nesaobraznost, odnosno posle prestanka proizvodnje i uvoza robe;
  • Ugovorna obaveza je definisana u Ugovoru/Aneksu, a uslovi za raskid u Opštim uslovima,  Zakonu o zaštiti potrošača i Zakonu o elektronskim komunikacijama;
  • Minimalno trajanje ugovorne obaveze Korisnika je definisano Ugovorom/Aneksom;
  • Korisnik zaključenjem Ugovora/Aneksa stupa u ugovorni odnos s Yettelom i uživa zaštitu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača;
  • Yettel će u slučaju odustanka Korisnika najkasnije u roku od 14 dana od prijema popunjenog Obrasca za odustanak vratiti iznos koji je primio na osnovu Ugovora/Aneksa.;
  • Pre zaključenja Ugovora/Aneksa Yettel uvek obaveštava Korisnika da li je potrebno da Korisnik pruži bilo kakvo obezbeđenje, depozit, finansijske garancije na zahtev Yettela, kao i o uslovima pod kojima ta obaveza postoji;
  • Korisnik može pristupiti kodeksu ponašanja Yettela putem Yettel.rs
  • Korisnik potvrđuje da je obavešten o sadržini člana 87. Zakona o zaštiti potrošača;
  • Korisnik ima pravo da odustane od Ugovora/Aneksa u roku od 14 dana od trenutka zaključenja Ugovora/Aneksa (tj. preuzimanja Proizvoda, ako je predmet Ugovora ili Aneksa kupovina Proizvoda), u skladu sa uslovima iz člana 28. Zakona o zaštiti potrošača RS;
  • Korisnik je obavezan da plati Yettelu razumne troškove (direktne troškove vraćanja robe) u skladu sa članom 35. stav 3. Zakona o zaštiti potrošača RS, ako ostvaruje pravo na odustanak od Ugovora/Aneksa;
  • Korisnik nema pravo na odustanak od Ugovora/Aneksa ako je pružanje Usluge započeto na osnovu izričite prethodne saglasnosti Korisnika, i ako Usluga iz Ugovora/Aneksa uz potvrdu Korisnika da zna da gubi pravo na odustanak u potpunosti bude izvršena odnosno ukoliko je u roku ostavljenom za odustanak od ugovora otpečatio Proizvod koji sadrži računarski softver;
  • Yettel nema ugovorni odnos sa poštanskim operatorom, na osnovu koga bi  Korisnik mogao, u slučaju reklamacije na nesaobraznost, da pošalje robu o trošku Yettela;
  • Yettel upućuje Korisnika da reklamaciju na nesaobraznost robe lično izjavi na bilo kom maloprodajnom mestu Yettela, uz dostavljanje robe čija saobraznost se reklamira, računa i Ugovora/Aneksa. Korisnik i Yettel imaju mogućnost vansudskog rešavanja sporova, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čije mehanizme i načinom pristupa  prihvata;
  • Za sve druge informacije Korisnik se može obratiti Yettelu pozivanjem kontakt centra 063/9000.
 

Opšti uslovi kupovine pripejd dopuna

 
  • Pripejd dopune je moguće platiti isključivo platnim karticama iz poglavlja Opšti uslovi kupovine
  • Minimalni iznos jedne kupovine pripejd dopune je 300,00 dinara, a maksimalni 1.500,00 dinara. Na polumesečnom nivou, maksimalna moguća vrednost kupljenih pripejd dopuna putem interneta iznosi 3.000,00 dinara po jednom pripejd Yettel broju.
  • Ukoliko Korisnik unese pogrešan broj telefona koji treba dopuniti pripejd kreditom i taj pripejd broj telefona postoji u Yettel mreži, kredit će biti dopunjen i sredstva se ne mogu povratiti jer je dopuna izvršena momentalno. Pre potvrde kupovine Korisniku je omogućeno da uoči i ispravi greške u unosu podataka pre nego što potvrdi kupovinu dopune za određeni broj.
  • Ukoliko Korisnik izabere pogrešnu vrednost dopune i uspešno izvrši dopunu za pripejd broj, sredstva se ne mogu povratiti jer je dopuna izvršena momentalno.
  • Ukoliko je Korisnik uspešno platio izabranu pripejd dopunu, a iz bilo kog razloga dopuna nije realizovana, sredstva će automatski biti vraćena na račun Korisnika istog momenta.
  • Yettel ne odgovara za transakcije izvršene bez znanja vlasnika kreditnih kartica (ukradene kreditne kartice, pozajmljene platne kartice, kada deca koriste kartice roditelja, itd.). U slučaju takvih transakcija Yettel neće izvršiti povraćaj sredstava. U ovom slučaju Korisnik se reklamacijom treba obratiti banci - izdavaocu platne kartice
  • Za dopunu Yettel pripejd Internet broja u romingu neophodno je da svoj račun dopunite odgovarajućim dinarskim iznosom umesto standardnim Yettel Internet dopunama u MB, jer one vaze isključivo za domaći saobraćaj. Cena internet saobraćaja u romingu se tarifira u zavisnosti od roming zone.
 

Raskidi ugovora - rok od 14 dana

 
  • Ovo poglavlje se primenjuje samo u slučaju online kupovine od strane fizičkog lica.
  • Pravo na odustanak od naručene kupovine tj. zaključenog ugovora po kom osnovu je pribavio  Proizvod i/ili Uslugu pripada isključivo online Korisnicima, pod uslovima navedenim u nastavku ovog poglavlja.
  • U slučaju odustanka od ugovora u skladu sa članom 35. Zakona o zaštiti potrošača RS, svi kupljeni Proizvodi moraju biti vraćeni u originalnoj ambalaži, uz pripadajuću dokumentaciju, na adresu Yettel d.o.o. Beograd, Zemunska 174 Dobanovci, sa napomenom ’’Za STO’’.
  • Troškove povraćaja Proizvoda snosi Korisnik. Korisnik je obavezan dostavljeni Proizvod vrati u stanju u kojem mu je isti dostavljen i u originalnom pakovanju (trgovačko pakovanje u kojem je roba dostavljena). Ukoliko se ustanovi da je Proizvod oštećen nepažljivim rukovanjem, da se ne nalazi u originalnom pakovanju (što uključuje i da je zaštitna folija displeja skinuta ili oštećena) i/ili da paket nije kompletan, povraćaj neće biti obavljen a Proizvod će biti vraćen na adresu Korisnika. 
  • Pravo na odustanak od ugovora Korisnik može da ostvari u roku od 14 dana od dana preuzimanja Proizvoda, odnosno potpisivanja Ugovora/Aneksa o pružanju usluga. U navedenom roku je potrebno da Korisnik pošalje Yettelu „Obrazac za odustanak’’ koji mu se dostavlja uz Pošiljku (Obaveštenje i Obrascem za odustanak) na adresu: Yettel d.o.o. Beograd, Dobanovci, ul. Zemunska br. 174, sa napomenom „Za STO“.
  • Otkazivanje kupovine korisnik može da učini tako što će pristupiti mejlu koji je dobio prilikom kreiranja porudžbine. U telu mejla, nalazi se link za proveru statusa i otkazivanje. Klikom na ovaj link, na dnu stranice biće prikazana opcija „Način za otkazivanje kupovine“ gde je potrebno odabrati ili uneti razlog otkazivanja, nakon čega će dobiti e-mail potvrdu o otkazivanju.
  • Povraćaj Proizvoda u roku u kome se Ugovor/Aneks može jednostrano raskinuti smatra se blagovremenim odustankom od ugovora. Yettel će najkasnije u roku od 14 dana od prijema popunjenog Obrasca za odustanak Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu ugovora/aneksa.
  • U slučaju odustanka pretplatničkog ugovora u smislu prethodnog stava, Korisniku će biti naplaćeni troškovi saobraćaja ostvarenog tokom 14 dana kao i deo pretplate. Obaveštenje sa Obrascem za odustanak, Korisniku se dostavlja uz prateću dokumentaciju i Proizvod.
  • Poglavlje Raskidi ugovora – rok od 14 dana se ne primenjuje na kupovinu usluge Pripejd digitalne televizije.

Yettel neće snositi odgovornost za štetu koja može nastati za Korisnika ili treća lica usled:
  • zloupotrebe ličnih podataka u svrhu naručivanja Proizvoda i/ili Usluga,
  • neautorizovanog korišćenja korisničkog imena i lozinke ili radnje koja je povezana sa takvim korišćenjem,
  • upotrebe ili zloupotrebe korišćenja Usluge, ako predmetna šteta nije nastala krivicom zaposlenog u Yettelu.
 

Kreditni biro

 

Provera fizičkih lica/građana pri kupovini mobilnih mobilnih uređaja sa ugovornom obavezom na dve godine.

 

Kreditni biro je centralni nacionalni registar podataka o novčanim obavezama i o urednosti fizičkih i pravnih lica u izmirivanju obaveza prema bankama, davaocima lizinga i drugim pružaocima usluga. Kreditni biro je organizovan u okviru Udruženja banaka Srbije i nalazi se u Beogradu. Kreditnom birou podatke dostavljaju sve banke, davaoci lizinga, osiguravajuća društva, državni fondovi i drugi poverioci, koji su odgovorni za tačnost i ažurnost podataka koji se iskazuju u izveštajima Kreditnog biroa.


Kreditni biro za fizička lica vodi podatke o:

  • tekućim obavezama (obaveze po osnovu kredita, debitnim i kreditnim karticama, pozajmicama po tekućim računima/dozvoljenom minusu...)
  • potencijalnim obavezama (podaci o datim jemstvima po kreditima drugih fizičkih lica/žiranti)
  • neurednostima (docnjama) u izmirivanju tekućih obaveza i dr.


Kreditni biro vodi navedene podatke za prethodni period od 3 godine, tj. podaci se brišu u Kreditnom birou po isteku 3 godine, računajući od dana prestanka ugovornog odnosa o korišćenju usluge.

 

Izveštaj od Kreditnog biroa za fizička lica se može povući samo na osnovu date pismene saglasnosti građanina na koga se Izveštaj odnosi. U slučaju kupovine na internetu, kupac je dužan da obeleži polje da je saglasan da ga Yettel proveri u kreditnom birou.


Neurednost, odnosno kašnjenje u izmirivanju obaveza građana, predstavlja dospelu a neizmirenu obavezu od 60 i više dana. Na primer, kašnjenje po kreditu nastaje kada građanin ne uplati ratu kredita više od 60 dana, računajući od dana dospeća te rate ili kada nedozvoljeno prekoračenje po tekućem računu ne izmire u navedenom roku.

 
 

Korisnik prihvata ove Uslove korišćenja klikom na polje "Pročitao/la sam i prihvatam Uslove korišćenja usluge Yettel Web shop".