PRIVATNI KORISNICI PODRŠKA OBAVEŠTENJA ZA KORISNIKE

Share this:

  • news-img
    22.09.2022.

    Lažna nagradna igra pod Yettel imenom

    Obaveštavamo Yettel korisnike da prilikom pretrage na Internetu mogu da naiđu na „Pop up“ oglas, koji se odnosi na organizovanje lažne nagradne igre od strane naše kompanije.

  • news-img
    15.09.2022.

    Uspostavljen nesmetan rad Hipernet televizije

    Usluge Hipernet televizije dostupne su u uobičajenom režimu rada, a smetnje i prekidi u radu su otklonjeni. Ukoliko i dalje imate poteškoće, potrebno je da restartujete uređaj.

  • news-img
    14.09.2022.

    UPDATE: Hipernet TV radi, logovanje usporeno

    Prekid i smetnje u gledanju Hipernet televizije sada su otklonjene, a tehnički problem na platformi je rešen. Ponovno logovanje na sistem odvija se sporijim tempom, budući da veliki broj korisnika istovremeno pokušava da pristupi platformi.

  • news-img
    14.09.2022.

    Poteškoće u radu Hipernet televizije

    Korisnici Hipernet TV-a mogu imati smetnje ili prekid u gledanju televizije zbog tehničkih problema. Usluge kućnog interneta normalno funkcionišu.

  • news-img
    01.07.2022.

    Obaveštenje o ukidanju TV kanala RTRS

    TV kanal RTRS od 01. jula neće više biti dostupan na poziciji 415

  • news-img
    01.03.2022.

    Obaveštenje o promeni naziva paketa i usluga

    Telenor je postao Yettel. Nazivi pojedinih paketa i usluga menjaju, dok svi ostali uslovi ostaju nepromenjeni.