Podrška
Podrška
Podaci za plaćanje računa su Vam dostupni na Biznis portalu u sekciji Račun/Pregled računa. Podatke za plaćanje računa možete pronaći i na Yettel aplikaciji u sekciji Račun, potrebno je da kliknete na željeni mesec. Informacije su dostupne za prethodnih 12 meseci. Iznos mesečnog zaduženja može biti prikazan sa ili bez PDV-a. Zaduženje za brojeve koji su deo zbirnog ugovora je prikazano bez PDV-a, dok za pojedinačne ugovore iznos koji vidite sadrži PDV. Ukoliko niste sigurni koji je tip ugovora kom pripada Vaš broj ovaj podatak možete proveriti na bilo kom dospelom računu (pojedinačni ugovori počinju brojem 1 npr 1.xxxxx, dok zbirni bilo kojim drugim brojem npr. 6.xxxxx, 5.xxxx i sl.).
Ukoliko je Vaša firma registrovana na Sistemu elektronskih faktura (SEF), račune možete preuzeti na Vašem SEF profilu. Ukoliko firma nije registrovana na SEF-u, račun možete pogledati i kopiju preuzeti na našem Biznis portalu odabirom opcije Račun, zatim Pregled računa i na kraju birate opciju Računi po ugovorima.
Vaše uplate na najbrži način možete proveriti putem Biznis portala, u delu Finansijska kartica. Ukoliko još uvek ne koristite Biznis portal, predlažemo da pogledate sve detalje ove sjajne besplatne usluge koja će Vam pored uvida u finansijsku karticu omogućiti i niz drugih pogodnosti.
Usluge provajdera su razni informativni ili zabavni sadržaji koje pružaju drugi provajderi, a koji se naplaćuju kroz Yettel mesečni račun. Provajderi koji pružaju uslugu odgovorni su za cene, oglašavanje i reklamacije istih. Detaljne informacije o ovim servisima možete pogledati na: SMS usluge provajdera (yettel.rs).
Odlazni saobraćaj se automatski uključuje nakon evidentirane uplate dugovanja. Može da se desi da uplata jos nije rasknjižena, a vreme potrebno da se to dogodi zavisi od vremena uplate i uplatnog mesta (pogledaj sekciju: Plaćanje računa). Ako je odlazni saobraćaj isključen, imate mogućnost korišćenja usluge "Uključenje broja na reč". To je usluga koja omogućava aktivaciju odlaznog saobraćaja u narednih 60 minuta i traje 5 dana, što je vreme predviđeno da se uplata evidentira. Uključenje nakon neplaćenog računa naplaćuje se 359 dinara sa PDV-om po broju. Aktivaciju usluge "Uključenje broja na reč" može obaviti administrator putem aplikacije ili Biznis portala u delu Usluge/Uključenje na reč. Ukoliko još uvek nemate aktivan Biznis portal, više detalja možete pogledati ovde.
U okviru Biznis portala na raspolaganju Vam je opcija Specifikacija, koja Vam omogućava uvid i preuzimanje detaljne liste poziva za svaki od pretplatničkih brojeva Vaše kompanije. U opciji Specifikacija dostupna Vam je pojedinačna specifikacija (za izabrani broj telefona) u prethodnih 5 meseci i tekući mesec i Kompletna specifikacija (za sve brojeve Vaše firme) u prethodnih 12 meseci. Više o uslugama na Biznis portalu pogledajte na linku Biznis portal (yettel.rs).
Internet na uređaju možete podesiti unoseći odgovorajuće parametre na putanji Podešavanja/Veze/Upotreba podataka:
Nakon što potvrdite da su navedeni parametri upisani, potrebno je da na kratko isključite pa uključite uređaj, a zatim na uređaju aktivirate opciju prenos podataka.
Uređaj koji želite da servisirate, možete predati u nekoj od naših poslovnica. Uređaj na servis predaje isključivo odgovorno lice ili ovlašćeno lice uz validno ovlašćenje:
Usluge možete aktivirati putem Biznis portala, u sekciji Usluge.
Druga mogućnost je da putem Biznis portala registrujete osobu iz Vaše firme, koja na poziv ili slanjem imejla može da zatraži aktivaciju usluga, bez dodatne papirologije. Ta usluga se naziva Yettel linija.
Uslugu možete aktivirati slanjem zahteva na memorandumu firme potpisano od strane odgovornog lica ili u telu imejla ukoliko šaljete sa registrovane adrese Yettel linija na adresu biznis.korisnici@yettel.rs. Zahtev je potrebno da sadrži broj telefona i uslugu koju želite da aktivirate.
Tarifne dodatke možete aktivirati putem Yettel aplikacije, kao i putem Biznis portala, u sekciji Usluge /Standardne usluge/Tarifni dodaci. Nakon odabira željenog dodatka potrebno je potvrditi klikom na polje Aktiviraj/Deaktiviraj.
Ponudu i detalje o tarifnim dodacima pogledajte na Biznis portalu ili u Yettel aplikaciji u sekciji Usluge/Tarifni dodaci (yettel.rs).
Da bi usluga kreditiranja pripejd broja bila omogućena na Vašem broju potrebno je da broj bude na pojedinačnom ugovoru, da ima aktivnu uslugu rominga i bar jedan izrađen i plaćen račun. Da li je Vaš broj na pojedinačnom ugovoru možete proveriti na samom računu (pojedinačni ugovori počinju sa 1.xxxxx dok zbirni ugovori počinju bilo kojim drugim brojem npr. 6.xxxxx, 5.xxxx i sl.) . Pripejd broj je moguće kreditirati do iznosa koji predstavlja polovinu proseka Vaših poslednjih šestomesečnih računa. Ovu uslugu možete izvršiti putem aplikacije u sekciji Usluge/Ostale usluge/ Pošalji dopunu.
Promenu tarifnog paketa možete izvršiti jednom u toku meseca na neki od paketa iz naše aktuelne ponude.
Zahtev za promenu tarifnog paketa možete uputiti na memorandumu firme potpisan od strane odgovornog lica ili u telu imejla ukoliko šaljete sa registrovane adrese Yettel linija na adresu biznis.korisnici@yettel.rs. Zahtev je potrebno da sadrži broj telefona/ugovora i željeni paket iz aktuelne ponude.
Ukoliko je na broju aktivna ugovorna obaveza na osnovu kupljenog telefonskog aparata, neophodno je da novi tarifni paket ima isti ili viši cenovni rang pretplate u odnosu na postojeći paket.
Reaktivacija ugovora je moguća u roku od 60 dana od dana deaktivacije. Potrebno je da odgovorno lice firme poseti bilo koju Yettel prodavnicu sa identifikacionim dokumentom ili drugo lice sa ovlašćenjem potpisanim od strane odgovornog lica.
U slučaju da firma nema aktivinih brojeva kod nas u mreži, neophodno je poneti i i depo karton/OP obrazac.Ukoliko je do deaktivacije broja došlo zbog neizmirenih dugovanja neophodno je prvo uplatiti celokupni iznos duga. Za deaktivirane brojeve pod ugovornom obavezom potrebno je uplatiti osnovno zaduženje, a reaktivacijom broja naknada štete se anulira i nastavljate regularno plaćanje kroz mesečne račune.