Share this:

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
 

Iskoristite sve prednosti Biznis portala

 
 
 

Biznis portal predstavlja web portal namenjen svim poslovnim korisnicima Yettel mreže. Portal Vam omogućava da imate potpuni uvid u potrošnju i način korišćenja svih mobilnih telefona u Vašoj kompaniji, kao i da aktivirate tarifne dodatke i dodatne usluge.

 
prijavi se
 

Uvid u račune i potrošnju

  • Pregled računa po pojedinačnim i po zbirnim pretplatničkim ugovorima
  • Detaljna specifikacija saobraćaja po pretplatničkom broju
  • Istorija zaduženja i uplata, kao i pregled arhive računa

Usluge podrške

  • Elektronski račun – izbor načina dostave i odabir e-mail adrese za dostavu
  • Yettel linija – brže i efikasnije podnošenje zahteva pozivom korisničkog centra
  • Aktivacija tarifnih dodataka I ostalih usluga

Administracija

  • Definisanje prava i privilegija na Biznis Portalu za svaki pretplatnički broj
  • Definisanje administratorskog naloga za Yettel aplikaciju (staviti link path ka novom page-u za MTA)
  • Uvid u istoriju aktivnosti

 

Kako da postanem korisnik biznis portala?

 

Da biste postali korisnik Biznis portala potrebno je da nam pošaljete popunjen obrazac zahteva za aktivaciju Biznis portala na email adresu biznis.korisnici@yettel.rs. Potrebno je da zahtev sadrži potpis odgovornog lica Vaše firme.



Ovlašćeni administrator, naveden u zahtevu za aktivaciju Biznis portala, dobiće na email adresu koja je navedena u zahtevu, link za aktivaciju Biznis portala.

Pošto aktivira link, administrator portala dobiće od Yettela SMS sa sigurnosnim kodom, koji je potreban za uspešnu aktivaciju Biznis portala. Sigurnosni kôd biće dostavljen na broj mobilnog telefona koji je naveden u zahtevu.

Na registracionoj stranici Biznis portala administrator portala u odgovarajuća polja unosi sigurnosni kôd iz SMS-a i lozinku. Nakon potvrde lozinke, administrator je aktivirao portal.


Email za aktivaciju i sigurnosni kod iz SMS-a važe 48 sati. Ukoliko administrator portala ne iskoristi dobijeni kôd u datom roku, potrebno je da pozove Biznis Kontakt Centar Yettela (063/9000) radi ponovne aktivacije.


Aktivacija usluge Biznis portal je besplatna.

 

Sertifikat

 

Portalu se pristupa unosom korisničkog imena i lozinke. Jedna firma može otvoriti više naloga za pristup portalu, tj. svaki zaposleni može kreirati svoje posebno korisničko ime i lozinku. Pri tome se za svaki korisnički nalog mogu definisati različita prava pristupa opcijama i uslugama u okviru portala.

 
 
 
 

Yettel linija

 

Yettel linija je usluga koja Vam omogućava da bez dodatne dokumentacije brže rešite svoje zahteve, samostalno ili uz pomoć našeg agenta kontakt centra

 

Brzo i jednostavno, putem Biznis portala, registrujte osobu iz Vaše firme koja će na poziv ili putem mejla moći da podnese zahteve za određene promene na brojevima, bez dodatne papirologije.


Putem portala administrator može da definiše do tri osobe koje tokom razgovora za agentima Biznis Kontakt Centra imaju mogućnost da traže realizaciju zahteva, bez podnošenja dodatnih pisanih zahteva.


Registracija kao i izmene registrovanih osoba i njihovih podataka, vrši se u realnom vremenu od strane administratora.


 
Preuzmite uputstvo za aktivaciju Yettel linije
 

Vrste zahteva koje registrovane osobe mogu podneti usmeno ili putem mejla:

  • Provera trenutnog zaduženja
  • Aktivacija/deaktivacija dodatnih usluga
  • Aktivacija/deaktivacija tarifnih dodataka
  • Suspenzija ukradene/izgubljene kartice
  • Slanje konfiguracionih poruka za podešavanje aparata za GPRS i MMS usluge
  • Aktivacija SMS izveštaja o propuštenim pozivima
  • Suspenzija na lični zahtev
  • Poručivanje kopije računa
  • Promena adrese za dostavu računa
  • Aktivacija/deaktivacija VPN funkcionalnosti
  • Zamena pretplatničkog broja
  • Promena tarifnog paketa (samo putem registrovanog mejla)
  • Vanredna specifikacija (samo putem registrovanog mejla)
  • Informacije o IMEI broju kupljenog uređaja
  • Slanje kopije ugovora na email
  • Informacije o aktivnim servisima
  • Informacije o kupljenim uređajima
  • Informacije o ugovornoj obavezi
  • Kod za otključavanje aparata
  • Aktivacija detaljnog računa
  • Zamena SIM kartice