Mi brinemo o tvom uređaju i ukoliko se pokvari

 
 
 

Mi brinemo za svaki uređaj koji kupiš kod nas, i u svakom trenutku tokom 24 meseca možeš da ga servisiraš. Uz svoj kupljeni uređaj dobijaš Izjavu o saobraznosti koju možemo da ti pošaljemo na mail ili da je sam preuzmeš u Yettel aplikaciji.

A u slučaju kvara, dokumentacija ti nije ni potrebna, dovoljno je da doneseš uređaj u bilo koju Yettel prodavnicu. Uvek se trudimo da bilo koji problem koji imaš sa svojim uređajem rešimo u što kraćem roku.

 
 

Servisiranje uređaja

 

Tvoj telefon se pakuje u posebne sigurnosne kutije kako bi najbezbednije bio transportovan do ovlašćenog servisa.


Proizvođači su za servisiranje svojih brendova ovlastili najbolje servise, i opremili ih potrebnim znanjem i alatima kako nijedan kvar ne bi ostao neprimećen. Serviseri konstantno rade na unapređenju servisnih procedura, edukaciji i usavršavanju zaposlenih kako bi uvek išli u korak sa tehnološkim razvojem.


Ovlašćeni serviser će po prioritetu i sa punom pažnjom pregledati dostavljene uređaje.


Naši korisnici imaju mogućnost brzog servisa u više od 50 naših šopova. Ovo u praksi znači, da ako uređaj predaš u našoj prodavnici danas, popravljeni uređaj možeš preuzeti već sutradan. Može se desiti da uređaj ostane na servisu i par dana, sve to u zavisnosti od vrste servisa koji je potrebno završiti.


 
 

Kako funkcioniše ceo proces?

 
 

1. korak

 

Ukoliko imaš problem sa uređajem, poseti bilo koju Yettel prodavnicu i uloži reklamaciju.

 
 

2. korak

 

Dobijaš zamenski uređaj iste kategorije.

 
 

3. korak

 

Tvoj uređaj šaljemo u servis gde naši serviseri rade na rešavanju problema u najkraćem roku.

 
 

4. korak

 

Naš prodavac te obaveštava čim je tvoj uređaj spreman za preuzimanje u Yettel prodavnici, i tada nam vraćaš zamenski uređaj koji smo ti dali na korišćenje.

 

Detaljnije

  • Korisnik kada dolazi u Yettel prodavnicu da uloži reklamaciju, nema potrebe da sa sobom
  • nosi dokumentaciju i Izjavu o sabraznosti, naš prodavac ima uvid u neophodnu dokumentaciji.
  • Prodavac kreira karton prijema koji sadrži sve bitne informacije o uređaju i razlog reklamacije.
  • Ukoliko je korisniku potreban, izdaje mu se zamenski uređaj.
  • Naša kurirska služba dolazi i preuzima oštećene uređaje.
  • U servisu se u najkraćem roku rešava reklamacija korisnika.
  • Prodavac obaveštava korisnika čim je uređaj spreman za preuzimanje.
  • Korisnik preuzima svoj popravljen uređaj u Yettel prodavnici i vraća zamenski.

Svakog dana u dva termina naša kurirska služba preuzima popravljene uređaje od naših servisera. Kada su u pitanju Yettel prodavnice u „Brzom servisu“ uređaji se preuzimaju isti dan, osim u slučaju da je potrebno više vremena da se servisira uređaj.

 
 
 
 
 

Zamenski uređaj iste klase

Trudimo se da rešavanje reklamacije bude u što kraćem mogućem roku. Dok čekaš rešenje izdajemo ti zamenski telefon na korišćenje.

 
 
 

Brz servis, na više od 50 lokacija

Predaj uređaj u našoj prodavnici danas, popravljeni uređaj možeš preuzeti već sutradan.

 
 
 

Doprinosimo očuvanju životne sredine

Pomozi nam u očuvanju životne sredine smanjenjem upotrebe papira. Dokumenta ti možemo poslati i na email.