Mi brinemo o tvom uređaju i ukoliko se pokvari

 
 
 

Svaki uređaj koji kupiš preko Yettela možeš u roku od 24 meseca predati na reklamaciju. Ovo pravo ti garantuje i Zakon o zaštiti potrošača, a Izjavu o saobraznosti dobijaš uz kupljeni uređaj. Dokument ti možemo poslati i na email, kako bi ti uvek bio dostupan, a i smanjenom upotrebom papira doprinosimo očuvanju životne sredine.


Trudimo se da rešavanje reklamacije bude u što kraćem mogućem roku.


 
 

Servisiranje uređaja

 

Tvoj telefon se pakuje u posebne sigurnosne kutije kako bi najbezbednije bio transportovan do ovlašćenog servisa.


Proizvođači su za servisiranje svojih brendova ovlastili najbolje servise, i opremili ih potrebnim znanjem i alatima kako nijedan kvar ne bi ostao neprimećen. Serviseri konstantno rade na unapređenju servisnih procedura, edukaciji i usavršavanju zaposlenih kako bi uvek išli u korak sa tehnološkim razvojem.


Ovlašćeni serviser će po prioritetu i sa punom pažnjom pregledati dostavljene uređaje.


Naši korisnici imaju mogućnost brzog servisa u više od 50 naših šopova. Ovo u praksi znači, da ako uređaj predaš u našoj prodavnici danas, popravljeni uređaj možeš preuzeti već sutradan. Može se desiti da uređaj ostane na servisu i par dana, sve to u zavisnosti od vrste servisa koji je potrebno završiti.


Ovlašćeni serviser će po prioritetu i sa punom pažnjom pregledati dostavljene uređaje.


 
 

Kako funkcioniše ceo proces?

 
 

1. korak

 

Korisnik dolazi u prodavnicu da uloži reklamaciju.

 
 

2. korak

 

Ukoliko je potrebno, korisnik dobija zamenski uređaj.

 
 

3. korak

 

U servisu se uređaji pregledaju i rešava reklamacija korisnika.

 
 

4. korak

 

Prodavac obaveštava korisnika da je uređaj spreman za preuzimanje i korisnik dolazi po svoj uređaj i vraća zamenski.

 

Detaljnije

  • Korisnik dolazi u shop da uloži reklamaciju (nema potrebe da nosi garanciju i dokumentaciju sa sobom)
  • Prodavac kreira karton prijema koji sadrži sve relevantne podatke o uređaju i beleži opis kvara na koji se korisnik žali uz zahtev korisnika za rešavanje reklamacije
  • Ukoliko je korisniku potreban zamenski (reversni) uređaj odmah mu se izdaje (ovo je moguće i naknadno, sve dok se popravljeni uređaj ne vrati iz servisa)
  • Poziva se kurirska služba koja će isporučiti uređaje u servis
  • U servisu se uređaji pregledaju i rešava reklamacija korisnika
  • Svakog dana se u dva termina popravljeni uređaji preuzimaju iz servisa, odnose u magacin odakle se dalje pakuju ka shopovima. Kada su u pitanju shopovi u „Brzom servisu“ uredjaji idu istog dana, a za ostale se pakuju i kurir ih u shopove isporučuje sutradan ujutru
  • Prodavac kroz sistem obaveštava korisnika da je uređaj spreman za preuzimanje
  • Korisnik dolazi po svoj uređaj i vraća zamenski
 
 
 
 

Zamenski uređaj iste klase

Trudimo se da rešavanje reklamacije bude u što kraćem mogućem roku. Dok čekaš rešenje izdajemo ti zamenski telefon na korišćenje.

 
 
 

Brz servis, na više od 50 lokacija

Predaj uređaj u našoj prodavnici danas, popravljeni uređaj možeš preuzeti već sutradan.

 
 
 

Doprinosimo očuvanju životne sredine

Pomozi nam u očuvanju životne sredine smanjenjem upotrebe papira. Dokumenta ti možemo poslati i na email.