Ustupanje potraživanja - pitanja i odgovori

 

Zašto ste ustupili potraživanja iz mog ugovora za kupovinu mobilnog telefonskog aparata?

 
Ustupanje potraživanja za mobilni telefonski aparat sprovedeno je kako bismo nastavili sa ulaganjem u razvoj i unapređenje telekomunikacionih i bankarskih usluga.
 

Da li će ovo ustupanje imati uticaja na moje korisničko iskustvo?

 
Važno nam je da znate da nastojimo da ovo ustupanje nema uticaja na Vaše korisničko iskustvo. I dalje će vam, kao i do sada, stizati objedinjeni račun od Yettela u kojem će biti obračunate i telefonske usluge i rata za uređaj. Račun možete platiti putem Yettel aplikacije, online bankarstva, platnom karticom u Yettel prodavnici (uz proviziju od 50 dinara) ili gotovinom i platnom karticom u filijalama poslovnih banaka, javnog poštanskog operatora, kao i na uplatnim mestima platnih institucija.

Vaš Pretplatnički ugovor sa Yettelom ostaje na snazi, a navedeno potraživanje, u vidu rate za mobilni telefonski aparat, nakon plaćenog računa biće prosleđeno u Yettel Bank.

Potraživanje koje je ustupljeno Yettel Bank neće biti evidentirano u Kreditnom birou, tj. neće imati uticaj na vašu kreditnu sposobnost.
 

Koji je pravni osnov za ustupanje potraživanja?

 
Kompanije Yettel d.o.o. i Yettel Bank ad Beograd posluju u skladu sa svim zakonima Republike Srbije. Konkretno ustupanje je sprovedeno u skladu sa relevantnim odredbama Zakona o obligacionim odnosima.

Pravni osnov za prenos potraživanja, koja se odnose na mobilni telefonski aparat, čini prethodno zaključeni Ugovor o ustupanju potraživanja između Yettel d.o.o i Yettel Bank ad Beograd.
 

Na koji način mogu da plaćam račun?

 
Yettel će nastaviti da Vam dostavlja objedinjeni račun za telefonske usluge i ratu za mobilni telefonski aparat, kao i do sad.
 
Plaćanjem računa, koji ćete i dalje dobijati od Yettela, izmirujete i telefonske usluge i ratu za mobilni telefonski aparat. Račun možete platiti putem Yettel aplikacije, online bankarstva, platnom karticom u Yettel prodavnici (uz proviziju od 50 dinara) ili gotovinom i platnom karticom u filijalama poslovnih banaka, javnog poštanskog operatora, kao i na uplatnim mestima platnih institucija.
 

Da li mogu gotovinom da platim u Yettel prodavnici?

 
Prema Zakonu o platnim uslugama, od momenta ustupanja potraživanja od Yettel Bank, plaćanje mesečnog računa ili otkup rata u Yettel prodavnicama moguće je izvršiti isključivo platnom karticom.

Radimo na tome da u što kraćem roku omogućimo i gotovinsko plaćanje u našim prodavnicama.

U međuvremenu, račun možete platiti putem opcije „račun na klik“ u Yettel Bank aplikaciji ili preko Yettel aplikacije, putem Vašeg online bankarstva, gotovinom i platnom karticom u filijalama poslovnih banaka, javnog poštanskog operatora, kao i na uplatnim mestima platnih institucija.
 

Da li ova promena utiče na moju kreditnu sposobnost?

 
Budite bez brige, ova promena ne utiče na Vašu kreditnu sposobnost tj. neće biti evidentirana u Kreditnom birou. Redovnim plaćanjem računa koji ćete, kao i do sad, dobijati od Yettela, izmirujtete i obaveze za mobilni telefonski aparat prema Yettel Bank, kao novom poveriocu.
 

Čime i kako mi garantujete da ovo ne utiče na moj krediti biro?

 
Imajte u vidu da Yettel d.o.o. i Yettel Bank ad Beograd posluju u skladu sa svim zakonima Republike Srbije, da brinu o korisničkom iskustvu i neguju praksu transparentog poslovanja.

Svakako, ukoliko želite, možete u bilo kom trenutku proveriti svoj Kreditni biro u Vašoj poslovnoj banci.
 

Odakle vam pravo da obrađujete moje podatke?

 
Sve aktivnosti u vezi sa navedenim ustupanjem sprovedene su u skladu sa važećim zakonima Republike Srbije u oblasti zaštite podataka o ličnosti, o čemu možete više saznati u Obaveštenju Yettela o privatnosti.

Zakonski osnov za obradu i prosleđivanje je legitimni interes rukovaoca.
 
 
Ukoliko imate dodatnih pitanja, možete pozvati kontakt centar Yettela (063 9000) ili Yettel Banke (063 9005).