Telenor će postupiti po zahtevu fizičkog lica da iskoristi pravo pomenuto u ovom odeljku samo ukoliko može da izvrši identifikaciju lica koje podnosi zahtev.
Samo osoba koju možemo da identifikujemo ima mogućnost da ostvaruje svoja prava pomenuta u ovom odeljku. Ukoliko svrha u koju Telenor obrađuje podatke o ličnosti ne zahteva identifikaciju fizičkog lica, Telenor nije dužan da čuva, pribavlja ili obrađuje dodatne informacije kako bi identifikovao osobu samo u svrhu preduzimanja radnji po osnovu zahteva te osobe.
Telenor obaveštava fizička lica o postupanju na osnovu zahteva u roku od mesec dana od prijema zahteva iz ovog odeljka, dok se u određenim slučajevima taj period može produžiti za najviše dva meseca.
Telenor će licu na koje se podaci odnose pružiti informacije o postupanju na osnovu zahteva za ostvarivanje prava iz ovog odeljka bez nepotrebnog odlaganja, a najkasnije u roku od mesec dana od prijema zahteva. Ako je potrebno, taj period se može produžiti za još dva meseca uzimajući u obzir složenost i broj zahteva. O produžetku roka, kao i o razlozima za to produženje, Telenor će obavestiti korisnika u roku od 30 dana od prijema zahteva.
U slučaju da odbije da postupi po zahtevu, Telenor obaveštava fizička lica o njihovim pravima.
Ukoliko Telenor ne postupi po zahtevu fizičkog lica, Telenor bez odlaganja i najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema zahteva obaveštava korisnika o nemogućnosti postupanja u skladu sa zahtevom, a ujedno obaveštava korisnika o tome da može podneti žalbu Povereniku za zaštitu ličnih podataka i tražiti zaštitu po zakonskoj proceduri.
U određenim slučajevima, Telenor može da zatraži dodatne informacije u cilju provere identiteta fizičkog lica.
U slučaju da imamo opravdanu sumnju u vezi sa identitetom fizičkog lica koje podnese zahtev, Telenor može zahtevati dostavljanje dodatnih informacija potrebnih za verifikaciju identiteta tog lica.
Postupanje Telenora nakon podnošenja zahteva za ostvarivanje prava iz ovog člana je bez naknade, osim ako su zahtevi očigledno neopravdani ili preterani.
Postupanje Telenora nakon podnošenja zahteva za ostvarivanje prava iz ovog člana je bez naknade. Kada je zahtev osobe očigledno neopravdan ili preteran (npr. zbog učestalog ponavljanja), Telenor ima pravo da: (a) odbije da postupi po zahtevu, ili (b) naplati nužne administrativne troškove pružanja traženih informacija.