Želja da budemo uvek i svuda dostupni znači da nam treba što bolja pokrivenost brzim i pouzdanim mobilnim internetom. To je posebno važno u situacijama gde životi zavise od toga da li imate dobar mobilni signal, kao što su situacije sa kojima se svakodnevno suočava Gorska služba spasavanja u svom radu.
Zato GSS i Yettel zajedno rade na tome da građanima predoče koliko je važno da budemo sigurni u digitalnom, ali i u stvarnom svetu i kako besprekorna mobilna pokrivenost može u tome da nam pomogne.
I dalje na vrhu
Kad vidiš koliko brzo, koliko jako i koliko daleko može da te odvede upornost, ko će da te ubedi da staneš?
Već 5 godina zaredom dobijamo prestižno priznanje BEST IN TEST na nezavisnim merenjima kvaliteta mobilnih mreža u Srbiji, koje sprovodi međunarodna kompanija umlaut.
Yettel, počev od 1. januara 2022. godine, za rad svoje mobilne mreže koristi električnu energiju koja u potpunosti potiče iz obnovljivih izvora energije, što potvrđuju garancije porekla koje izdaje preduzeće EMS AD Beograd, kao operator prenosnog sistema. Više informacija na stranici Yettel mreža.
Umlaut, deo kompanije Accenture, sproveo je nezavisno testiranje na teritoriji Republike Srbije u periodu od 28.11.2022. do 14.05.2023. godine i na osnovu dobijenih podataka, Yettel mreža ima najviši ukupni rezultat i najbolju pokrivenost mobilnim internetom i pravo javnog korišćenja umlaut potvrde „Najbolja mreža na testu“.
Šesti put zaredom osvajamo „Best in Test“ priznanje na uporednom merenju kvaliteta mreža, koje je sprovela međunarodna kompanija UMLAUT.
Osim najbolje ukupne ocene, uporedno istraživanje mobilnih mreža pokazalo je da naša mreža ima i najveću pokrivenost mobilnim internetom (broadband coverage) i najmanje kašnjenje u prenosu podataka (latency).
Rezultati merenja zasnovani su na 62 miliona uzoraka uzetih od 39 hiljada korisnika. Testiranjem je obuhvaćeno je 97,3% naseljene teritorije Srbije.
2021. godine naša mreža je dva puta bila najbolje ocenjena mreža u Srbiji na UMLAUT uporednom merenju kvaliteta mreža.
Oktobar
Peto zaredom „Best in Test“ priznanje kompanije UMLAUT, a drugo u 2021. godini. Ukupno smo osvojili 941 od maksimalnih 1000 bodova na petom testu kvaliteta mobilnih mreža u Srbiji, najopsežnijem do sada po broju uzetih uzoraka.
Rezultati merenja zasnovani su na 62,3 miliona uzoraka uzetih od 43,2 hiljade korisnika. Testiranjem koje je trajalo od marta do septembra 2021, obuhvaćeno je 97,8% naseljene teritorije Srbije na ukupnoj površini od 42.682 kvadratnih kilometara. Merenje je zasnovano na crowdsource metodologiji koja pruža uvid u realno korisničko iskustvo. Umlaut, deo kompanije Accenture, globalna je tehnološka firma koja vrši procene performansi više od 200 mobilnih mreža u preko 120 zemalja.
Mart
Opet najbolji po četvrti put sa ukupno 921 bodom od maksimalnih 1000. Testirane kategorije u kojima smo zabeležili najbolji rezultat su najšira pokrivenost mobilnim internetom i minimalno kašnjenje u prenosu podataka. Testiranje je sprovedeno tokom perioda od šest meseci na 50.5 hiljada korisnika i 53 miliona uzoraka.
„Posle pandemijskog testa koliko možemo da pružimo korisnicima, naš razvoj zasnovan na najnovim mrežnim tehnologijama se samo ubrzao. Samo u 2020. godini uloženo je više 30 miliona evra u mrežnu infrastrukturu, nadograđeno je 800 sajtova i uspostavljeno ukupno 150 4G+ novih lokacija. To je ponovo dalo rezultate na UMLAUT-ovom upoređivanju mobilinih mreža na kome smo unapredili vrednosti u odnosu na prošlu godinu“, rekao je Saša Leković, izvršni direktor tehnike Telenora Srbije.
Naša mreža treći put za dve godine dobija Umlaut priznanje Best in Test na nezavisnom merenju kvaliteta mobilnih mreža u Srbiji, koje je sprovela međunarodna kompanija UMLAUT tokom krize kada je mobilini saobraćaj prevazilazio sve dosadašnje rekorde. Testirane kategorije odnosile su se na pokrivenost, brzinu i najmanje kašnjenje u prenosu podataka, a naša mreža osvojila je najviše bodova u svakoj.
Ponovo najbolja mreža na testu prema drugom nezavisnom merenju kvaliteta mobilnih mreža u Srbiji koje je sprovela međunarodna tehnološka kompanija P3. Imali smo najviši rezultat u čak pet od šest kategorija, koje se odnose na pokrivenost, brzinu preuzimanja i slanja podataka.
Najbolja mreža na testu prema nezavisnom merenju kvaliteta mobilnih mreža u Srbiji koje je sprovela međunarodna kompanija P3. Ovo prestižno priznanje posebno je značajno jer se zasniva na „crowdsourcing“ metodologiji koja odražava stvarno korisničko iskustvo.
„Kada planiramo razvoj mreže, pre svega, vodimo se potrebama naših korisnika. Godinama naporno radimo na tome da svim građanima u Srbiji obezbedimo kvalitetnu mrežu u svim delovima zemlje. Ovo priznanje, rezultat je dugoročnih ulaganja koja su omogućila da naši korsnici imaju vrhunsko iskustvo u korišćenu mobilnog interneta“, kaže Majk Mišel, Generalni direktor Yettel Srbije.
P3 je međunarodna tehnološka kompanija koja meri kvalitet mobilnih mreža u više od 120 zemalja širom sveta, a ovog puta uradila je to u Srbiji. Na teritoriji na kojoj živi 57 odsto populacije, uzeto je 10 miliona uzoraka od 7000 korisnika. Na taj način, potvrđeno je da smo obezbedili mrežu visokog kvaliteta svojim korisnicima, sa najboljim rezultatima u pokrivenosti i brzini preuzimanja podataka.
*Kompanija umlaut sprovodi nezavisna testiranja kvaliteta mreža u 120 zemalja sveta. Više o rezultatima koje je u Srbiji zabeležila Yettel mreža možete pronaći na: www.umlaut.com/en/benchmarking/serbia.

Nastavljamo da ulažemo u budućnost
Iako smo već najbolja mreža ne planiramo da tu stanemo. Kreirali smo testna 5G okruženja za razvoj rešenja na tehnologiji budućnosti, pre nego što bude komercijalno dostupna.