Efikasna podrška


Efikasno i brzo rešite svoje zahteve uz pomoć samouslužnih alata poput Biznis portala i Yettel aplikacije. Ukoliko i dalje imate pitanja, naši timovi za podršku stoje vam na raspolaganju.

 

Yettel aplikacija

Biznis portal i Yettel linija

Telefoni na servisu

Obaveštenja za korisnike

Kako da postanem korisnik

Kontakt

 
 

Yettel aplikacija


U svakom trenutku imate jednostavan pregled potrošnje, preostalog saobraćaja kao i mogućnost aktivacije tarifnih dodataka. Administratori imaju mogućnost pristupa naprednim opcijama poput pregleda celokupnog zaduženja firme, kao i svih aktiviranih usluga.

 

Biznis portal


Putem Biznis portala možete naručiti mobilne telefone, pregledati mesečne račune i aktivirati dodatke. Uz pomoć usluge e-račun dobijate mesečni račun na vreme i bez odlaganja.

 

Yettel linija


Ova usluga Vam omogućava da još brže rešite svoje zahteve. Registrujte broj telefona ili adresu e-pošte i jednostavno nam prosledite zahteve bez čekanja i dodatne dokumentacije.

 
 

Mi smo tu da pomognemo!


Svi naši korisnici imaju dodeljenog pouzdanog savetnika. Saradnja s Yettelom podrazumeva da imate stručnog i posvećenog savetnika koji je spreman da Vas sasluša. 


Ukoliko i dalje imate pitanja možete nas kontaktirati i direktno. Naš tim Biznis kontakt centra će Vam se javiti i efikasno odgovoriti na Vaša pitanja.

 
 

I dalje imate pitanja? Posetite nas u najbližoj Yettel prodavnici.

 
Lokacije prodavnica