Pristanak za obradu podataka o ličnosti i kontaktiranje korisnika
Zašto nam je potreban Vaš pristanak?
Zato što Vi odlučujete kako će se upotrebljavati Vaši podaci o ličnosti. Davanje pristanka je korisno za unapređenje usluge jer je na osnovu analize podataka o ličnosti i razumevanju Vaših korisničkih navika Yettel u mogućnosti da za Vas napravi najatraktivniju ponudu. Na osnovu pristanka, bićemo u mogućnosti da kreiramo i da Vam dostavimo komercijalne i personalizovane ponude Yettela, ponude za zaključenje ugovora, i ponude i popuste na platformi Yettel Shopping, za koje procenimo da odgovaraju Vašim ličnim potrebama. Ako pristanete da Yettel obrađuje Vaše podatke o ličnosti za navedene svrhe, čuvaćemo ih koristeći sve odgovarajuće organizacione, tehničke i kadrovske mere u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Kontakt podaci Yettela i Lica za zaštitu podataka o ličnosti
Vaše podatke o ličnosti za svrhe kreiranja i dostavljanja komercijalnih i personalizovanih ponuda obrađuje Yettel d.o.o. Beograd, Omladinskih brigada br. 90, Beograd, matični broj: 20147229, u svojstvu Rukovaoca. Za sva pitanja u vezi sa obradom podataka o ličnosti možete kontaktirati naš Korisnički centar. Kontakt podaci Korisničkog centra nalaze se na sledećoj internet stranici: https://www.yettel.rs/sr/o-yettelu/o-nama/kontakt. Kontakt podaci lica za zaštitu podataka o ličnosti Yettela su: dpo@yettel.rs
Koje podatke o ličnosti Yettel obrađuje i na koji način?
Kako bi Yettel bio u prilici da za Vas kreira i dostavi komercijalne i personalizovane ponude, Yettel obrađuje sledeće podatke o ličnosti: podatke iz identifikacionog dokumenta, kontakt podatke, podatke o saobraćaju, podatke o uređaju, podatke o približnoj lokaciji, podatke o potrošnji, tarifnom paketu, kupovini uređaja ili dodatne opreme, trajanju ugovorne obaveze, korišćenju i korisničkim preferencijama na Yettel Shopping platformi, i druge podatke koje korisnik sam dostavi Yettelu kroz komunikaciju. Pravni osnov obrade Vaših podataka o ličnosti je pristanak u smislu čl. 12 st. 1 tač. 1 Zakona o zaštiti podataka o ličnosti. Yettel vrši obradu vaših podataka o ličnosti putem analize vaših korisničkih navika, što uključuje i automatizovanu obradu podataka.
Koliko dugo Yettel čuva podatke za navedene svrhe?
Yettel će čuvati vaše podatke o ličnosti u skladu sa zakonskim rokovima.
Da li Yettel prosleđuje i prenosi podatke o ličnosti?
Yettel ne prosleđuje Vaše podatke o ličnosti za svrhe kreiranja i dostavljanja komercijalnih i personalizovanih ponuda trećim licima, niti vrši prenos podataka o ličnosti za navedene svrhe izvan Republike Srbije.
Šta ako korisnik ne pristane na obradu podataka o ličnosti?
Davanje podataka o ličnosti za svrhe kreiranja i dostavljanja komercijalnih i personalizovanih ponuda ne predstavlja zakonsku niti ugovornu obavezu. Korisnik nema obavezu davanja podataka o ličnosti za navedene svrhe i nedavanje podataka ne povlači bilo kakve negativne posledice.
Koja su vaša prava u vezi sa obradom podataka o ličnosti?
U pogledu obrade podataka o ličnosti koju Yettel vrši u navedene svrhe, ostvarujete sledeća prava: pravo na pristup, pravo na ispravku i dopunu, u određenim slučajevima pravo na brisanje i pravo na ograničenje obrade, pravo na prigovor, kao i pravo na prenosivost podataka. Takođe, u svakom trenutku možete podneti pritužbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti ukoliko smatrate da obrada podataka o ličnosti nije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Opoziv pristanka
Davanje pristanka je dobrovoljno i možete ga opozvati u svakom trenutku bez naknade i obaveštenja podnošenjem pisanog zahteva u poslovnicama Yettela ili mreže partnera, ili putem mobilne aplikacije Moj Yettel. Opoziv pristanka nema bilo kakve posledice po Vas i ne utiče na dopuštenost obrade koja je vršena pre opoziva. Više informacija o načinu na koji Yettel obrađuje Vaše podatke o ličnosti možete pronaći u Obaveštenju o privatnosti na adresi https://www.yettel.rs/sr/o-yettelu/o-nama/obavestenje-o-privatnosti