Evidentiranje uplate


Tvoju uplatu evidentiramo u najkraćem mogućem roku. Najbrži način za to je da svoju uplatu izvršiš putem Yettel aplikacije, E-računa ili u Yettel prodavnici.


Ukoliko si plaćanje računa izvršio/la na neki drugi način, niže možeš pogledati uobičajene rokove za evidentiranje uplate.

 

E-banking/M-banking/skeniranje QR koda i nalozi za plaćanje izvršeni na šalterima banaka i drugih platnih institucija do kraja njihovog poslovnog dana, bilo originalnim računom ili ručno popunjenom uplatnicom

Očekivano vreme evidentiranja uplate je u roku od sat vremena od trenutka kada su sredstva na Yettel računu, što zavisi od trenutka prenosa sredstava od strane banke/platne institucije.

 

Originalnim računom na šalterima PTT

Uplate izvršene do 16h se evidentiraju istog dana posle 19h; dok se uplate nakon 16h evidentiraju narednog kalendarskog dana prvim knjiženjem u 05h.

 

Menjačnice VIP SISTEM

Uplate do 15h radnim danima se evidentiraju istog dana između 17 i 18h; dok se uplate nakon 15h radnim danima i uplate vikendom evidentiraju narednog radnog dana između 17 i 18h.

 

Menjačnice TRANSAKS i TENFORE

Uplate radnim danima do 15h se evidentiraju istog dana između 17 i 18h; dok se uplate radnim danima nakon 15 i uplate vikendom evidentiraju narednog radnog dana između 10 i 11h.

 

Trajni nalog

Ako uplate vršiš putem trajnog naloga, uplata se evidentira svakog 20. u mesecu, bez obzira na datum kada Banka izvrši naplatu sa računa po osnovu trajnog naloga; ukoliko je 20. u mesecu subota ili nedelja, knjiženje se pomera na 19. ili 21. u mesecu - na radni dan.

 

„Račun na KLIK“

Uplata će se evidentirati radnim danom nakon 19h.