O YETTELU YETTEL SHOPPING OBAVEŠTENJE O PRIVATNOSTI PRAVA LICA NA KOJA SE PODACI ODNOSE
 

Koja su prava lica na koja se podaci odnose


Opšte informacije o pravima lica na koja se podaci odnose:

  • Yettel će postupiti po zahtevu fizičkog lica da iskoristi pravo pomenuto u ovom odeljku samo ukoliko može da izvrši identifikaciju lica koje podnosi zahtev.
  • Yettel obaveštava fizička lica o postupanju na osnovu zahteva u roku od mesec dana od prijema zahteva iz ovog odeljka, dok se u određenim slučajevima taj period može produžiti za najviše dva meseca.
  • U određenim slučajevima, Yettel može da zatraži dodatne informacije u cilju provere identiteta fizičkog lica.
  • U slučaju da odbije da postupi po zahtevu, Yettel obaveštava fizička lica o njihovim pravima.
  • Postupanje Yettela nakon podnošenja zahteva za ostvarivanje prava iz ovog člana je bez naknade, osim ako su zahtevi očigledno neopravdani ili preterani.


Korisnik ima pravo na pristup svojim podacima o ličnosti  

Korisnik ima pravo da od Yettela traži informaciju o tome da li obrađuje njegove/njene podatke o ličnosti, i da, ukoliko ih obrađuje, traži pristup tim podacima.

Korisnik ima pravo da zahteva ispravku podataka ukoliko nisu tačni 

Ukoliko podaci o ličnosti Korisnika nisu tačni, Korisnik ima pravo da zahteva da se oni isprave. 

U određenim slučajevima Korisnik ima pravo da traži brisanje podataka o ličnosti


Korisnici imaju pravo da zahtevaju da Yettel izbriše podatke o ličnosti koji se odnose na njih u sledećim slučajevima:

  • podaci o ličnosti više nisu neophodni za svrhe za koje su prikupljeni ili obrađivani;
  • Korisnik je povukao saglasnost na kojoj se zasniva obrada ličnih podataka i ne postoji drugi pravni osnov za obradu tih podataka;
  • Korisnik je podneo prigovor na obradu podataka o ličnosti koji se obrađuju po osnovu  legitimnih interesa Yettela, a ne postoje drugi zakonski razlozi za obradu koji prevladavaju nad interesima, pravima i slobodama korisnika ili je obrada podataka neophodna za uspostavljanje, ostvarivanje ili zaštitu pravnih potraživanja; 
  • Korisnik je podneo prigovor na obradu podataka o ličnosti koja se vrši u svrhu direktnog marketinga, a pritom nema drugih zakonskih osnova za obradu tih podataka;
  • ukoliko su lični podaci koji se odnose na dotičnog Korisnika obrađeni nezakonito;
  • podaci o ličnosti moraju da budu izbrisani od strane Yettela u pogledu ispunjavanja zakonskih obaveza koje proističu iz zakona Republike Srbije.


U određenim slučajevima Korisnik ima pravo na prigovor na obradu njegovih/njenih podataka o ličnosti

Korisnici imaju pravo da u bilo kom trenutku i iz bilo kog razloga ulože prigovor na obradu ličnih podataka koji se na njih odnose, ukoliko Yettel obrađuje njihove podatke u cilju zaštite svojih legitimnih interesa.


U određenim slučajevima to pravo je bezuslovno i Yettel će uvek prekinuti obradu podataka u slučaju da Korisnici ulože prigovor. 

U preostalim slučajevima, u zavisnosti od prirode prigovora i okolnosti koje je naveo Korisnik, Yettel će izvršiti internu proveru u vezi s prigovorom i izreći odluku u vezi s prigovorom tako što će: (a) obavestiti Korisnika da će Yettel prekinuti obradu ličnih podataka Korisnika; ili (b) odbiti da obustavi obradu njegovih/ njenih ličnih podataka ukoliko za to postoji pravni osnov.


Korisnici imaju pravo da podnesu žalbe Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti

Korisnici imaju pravo da podnesu žalbe Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti u slučaju da, po njihovom mišljenju, Yettel krši Zakon o zaštiti podataka o ličnosti.


Zahtevi za ostvarivanje prava lica na koje se podaci odnose  

U pogledu obrade podataka o ličnosti koju Yettel vrši, a u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti („Službeni glasnik RS“ broj  87/2018), Korisnik, između ostalih, ostvaruje i sledeća prava: pravo na pristup (čl.26 ZZPL) , pravo na ispravku i dopunu (čl.29 ZZPL), u određenim slučajevima pravo na brisanje (čl.30 ZZPL) i pravo na ograničenje obrade (čl.31 ZZPL), kao i pravo na prenosivost podataka (čl.36 ZZPL).

Zahtev za ostvarivanje prava u vezi sa obradom podataka o ličnosti korisnik može podneti u najbližem predstavništvu kompanije Yettel. 


Formu zahteva za izdavanje podataka možete pronaći ovde.

Formu zahteva za ispravku, dopunu i brisanje podataka možete pronaći ovde.


Yettel pruža informacije informacije u vezi sa ostvarivanjem prava iz člana 26, čl. 29. do 31, člana 36. ovog zakona bez naknade. Ako je zahtev lica na koje se podaci odnose očigledno neosnovan ili preteran, a posebno ako se isti zahtev učestalo ponavlja, Yettel može da:

  • naplati nužne administrativne troškove pružanja informacije, odnosno postupanja po zahtevu;
  • odbije da postupi po zahtevu.


Yettel je dužan da licu na koje se podaci odnose na njegov zahtev dostavi kopiju podataka koje obrađuje (čl.26 ZZPL) i može da zahteva naknadu nužnih troškova za izradu kopija koje zahteva lice na koje se podaci odnose.


Formu zahteva sa sajta Poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti  možete pronaći ovde.