Svi poslovni alati na jednom mestu

 
Obavljajte posao sa gotovo bilo kog mesta uz dosledno, pregledno i brzo iskustvo pri radu. Uz Microsoft 365 dobijate kombinaciju kancelarijskih alata Word, Excel, Power Point i Outlook, sa Microsoft-ovim cloud uslugama – e-pošta, SharePoint, Teams i OneDrive. 

Office365 Vam omogućava deljene kalendare, razmenu trenutnih poruka, konferencije na mreži i pristup ažuriranim dokumentima. Takođe se i automatski ažurira, tako da ne morate da brinete o troškovima nadogradnje hardvera i softvera.
 

 

O365 Enterprise E3

Cloud usluge:

Teams
Exchange

Teams
OneDrive

Teams
SharePoint

Desktop aplikacije:

Teams
Outlook

Teams
Word

Teams
Excell

Teams
PowerPoint

Teams
Publisher

Teams
Access

Data

Enterprise mobility + Security E3

3.599 RSD

mesečno

Najbolji izbor

M365 Business Standard

Cloud usluge:

Teams
Teams

Teams
Exchange

Teams
OneDrive

Teams
SharePoint

Desktop aplikacije:

Teams
Outlook

Teams
Word

Teams
Excell

Teams
PowerPoint

Teams
Publisher

Teams
Access

1.999 RSD

mesečno

 

M365 Apps for Business

Cloud usluge:

Teams
OneDrive

Desktop aplikacije:

Teams
Outlook

Teams
Word

Teams
Excell

Teams
PowerPoint

1.299 RSD

mesečno

 

M365 Business Basic

Cloud usluge:

Teams
Teams

Teams
Exchange

Teams
OneDrive

Teams
SharePoint

899 RSD

mesečno

 
 
 

Dodatne informacije

 
  • Publisher: Windows PC klijentski program i/ili samo funkcije; nije moguće koristiti na više uređaja. OneNote for Mac je dostupan kao zasebno preuzimanje iz prodavnice Mac App Store. Planovi koji ne uključuju verziju sistema Office za računare rade sa najnovijim verzijama sistema Office, Office 2010, Office 2007 (uz pomalo smanjenu funkcionalnost), Office 2011 for Mac i Office 2008 for Mac.
  • Za pretplate koje ne uključuju pune, instalirane Office aplikacije: Korisnici mogu da povežu sledeće verzije programa Outlook sa e-poštom poslovne klase kako bi koristili aplikaciju bogatog klijenta koju već poznaju: najnoviju verziju programa Outlook, Outlook 2010, Outlook 2007 (sa nešto ograničenom funkcionalnošću), Outlook 2011 for Mac i Outlook 2008 for Mac. 
  • Za pretplate koje obuhvataju pune, instalirane Office aplikacije, uključujući Outlook:  Korisnici mogu da preuzmu najnoviju verziju programa Outlook for Mac sa stranice Office 365 moj softver.
  • Aplikacija Teams uključena u Office 365 Business Essentials i Office 365 Business Premium ne sadrži PSTN mogućnosti dostupne u verziji koja se isporučuje uz Office 365 ProPlus
 

Korisni linkovi

  • Uputstvo za prijavljivanje u Office 365 za preduzeća  
  • Naučite kako se koristi Office 365 za preduzeća
  • Dodavanje korisnika i domena u Office 365
  • Obuka za Office 365 Business paket
  • Obuka i uputstva za Office 2013 desktop aplikacije
  • Instaliranje Office desktop aplikacija pomoću usluge Office 365 za preduzeća
  • Podešavanje mobilnog uređaja pomoću usluge Office 365 za preduzeća

Uslovi korišćenja Microsoft servisa

 
Član 1.
 
Digitalni Servis je internet servis koji omogućava Korisniku da sačuva, pregleda i deli svoja dokumenta i informacije, između uređaja i osoba. Servis je podržan na platformama i operativnim sistemima ili putem Web-a, prema specifikaciji proizvođača. Korisniku je omogućeno da dodaje dokumenta (u daljem tekstu: Sadržaj) sa svih podržanih uređaja i da ih vidi na odgovarajući način na svim podržanim uređajima. Korisnik takođe može da izabere da deli Sadržaj sa drugim osobama po svojoj sopstvenoj diskreciji. Servis je dizajniran da podržava većinu tipova fajlova.
 
Za korišćenje Servisa u Web browser-u, mobilnom telefonu ili tabletu, Korisnik mora biti povezan sa WiFi mrežom ili mrežom za prenos podataka. Na PC ili Mac-u podaci postavljeni u Servisu se čuvaju kao lokalna kopija i fajlovi mogu biti dostupni svo vreme, ali za novu sinhronizaciju fajlova PC ili Mac moraju biti povezani na Internet.
Yettel Korisniku pruža Servis na osnovu Ugovora zaključenog sa privrednim društvom Microsoft (Microsoft Ireland Operations Limited) čije je sedište u Irskoj (u daljem tekstu: Microsoft).
 
Korisnik potpisom na Ugovoru o korišćenju digitalnih servisa, potvrđuje da je upoznat da se Microsoft platoforma (u daljem tekstu: Platforma) na kojoj se Servis realizuje nalazi u data centrima van Srbije, u vlasništvu Microsoft-a i saglasan je da se njegov elektronski saobraćaj odvija preko iste.
 
Korisnik je saglasan da tokom trajanja ovog Ugovora, Microsoft može vršiti modifikacije Platforme neophodne za korišćenje Servisa. Yettel nije odgovoran za modifikaciju Platforme u smislu prethodnog stava i Korisnik nema pravo da od Yettela potražuje bilo kakvu naknadu štete koju Korisnik eventualno pretrpi usled takvih modifikacija.
 
 
Član 2.
 
Korisnik potvrđuje da je upoznat sa uputstvom za instalaciju i aktivaciju Servisa, kao i opreme neophodne za korišćenje servisa, a koja se nalazi na internet stranici Yettela www.yettel.rs.
 
Korisnik je dužan da obezbedi svu potrebnu opremu za korišćenje Servisa (u daljem tekstu: Oprema). Yettel nije odgovoran za nekompatibilnost Opreme i Servisa i/ili za nemogućnost korišćenja Servisa na Opremi, ako Korisnik nije postupao u skladu sa uputstvima Yettela u pogledu tehničkih zahteva i standarda koje Oprema mora da zadovolji u cilju korišćenja Servisa, kao i u skladu sa uputstvom za instalaciju i aktivaciju Servisa.
 
 
Član 3.
 
Korisnik je dužan da od svojih zaposlenih i drugih lica koja će koristiti Servis, obezbedi pristanak u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, a sa ciljem da omogući da Yettel rukuje i obrađuje podacima o ličnosti u svrhu utvrđenu “Opštim uslovima pružanja i korišćenja usluga u javnoj mobilnoj komunikacionoj mreži Yettel d.o.o. Beograd”, kao i saglasnost da Microsoft rukuje i obrađuje korisničkim podacima tj. podacima koji se čuvaju i postavljaju na Platformu u okviru usluge korišćenja Servisa.
 
Korisnik na svoj rizik i odgovornost može deliti Sadržaj javno preko javnih mreža, e-maila, omogućiti pristup trećim licima Sadržaju, itd. Svaka upotreba ili korišćenje bilo kog sadržaja ili materijala postavljenog preko Servisa ili pribavljenog od strane Korisnika putem Servisa je na sopstveni rizik Korisnika. Ni pod kojim uslovima Yettel neće biti odgovoran ni u kom slučaju za Sadržaj, uključujući ali ne ograničavajući se na greške ili nedostatke Sadržaja, ili za bilo kakav gubitak ili štetu bilo koje vrste koja nastane kao rezultat korišćenja Sadržaja generisanog ili učinjenog dostupnim putem Servisa.
 
Korisnik je isključivo odgovoran za sadržinu Sadržaja i da Sadržaj nije takve prirode da je uvredljiv, da podstrekava druge na vršenje krivičnih dela, ohrabruje i/ili podržava diskriminaciju ili dovođenje u neravnopravan položaj na osnovu rase, boje kože, pola, religije, etničke pripadnosti, nacionalne ili druge pripadnosti, da predstavlja distribuciju pornografskog ili drugog istog ili sličnog sadržaja.
 
Korisnik garantuje da Sadržaj ne povređuje autorska prava i/ili prava intelektualne svojine trećih lica i Korisnik je isključivo odgovoran za Sadržaj i obavezan je da nadoknadi Yettelu svaku štetu koju Yettel nadoknadi trećim licima, a koja šteta je nastala kao posledica povrede autorskih prava i/ili prava intelektualne svojine trećih lica putem Sadržaja.
Korisnik se obavezuje da Servis koristi poštujući sve važeće zakone i druge propise Republike Srbije.
 
 
Član 4.
 
Korisnik zaključenjem Ugovora o korišćenju digitalnih servisa stiče samo pravo korišćenja Servisa i Licence i isti su neprenosivi na treća lica.
Yettel nije nosilac Licence niti bilo kog drugog autorskog prava u vezi Servisa. Nosilac Licence i svih prava intelektualne svojine na Servisu je Microsoft.
Korisnik ne stiče nikakva prava intelektualne svojine nad Servisom i Licencom i isti je u obavezi da poštuje prava intelektualne svojine.
 
 
Član 5.
 
Korisnik je obavezan da Yettelu u potpunosti naknadi štetu nastalu kršenjem bilo koje odredbe Ugovora o korišćenju digitalnih servisa, osim ako Korisnik dokaže da do kršenje ugovornih odredaba nije došlo njegovom krivicom. Odgovornost prema Microsoft-u može biti posebno regulisana u Microsoft Uslovima za Usluge na mreži.
Korisnik ne sme koristiti Servis na način koji povređuje bilo koja individualna prava pojedinaca ili na način koji je zabranjen zakonom, i ne sme, na bilo koji način, zloupotrebiti Servis.
 
Korisnik je isključivo odgovoran Yettelu za svaki vid štete koja nastane zloupotrebom Servisa ili korišćenjem Servisa koji je suprotan važećim propisima Republike Srbije. 
 
 
Član 6.
 
Yettel ne odgovara za štetu koju Korisnik  pretrpi usled povremenih privremenih prekida pružanja usluga mreže ili iz razloga trajnog obustavljanja pružanja određenih usluga, kao i drugih razloga koji su izvan kontrole Yettela.
 
Yettel nije odgovoran za štetu koju Korisnik ili drugo lice pretrpi u vidu izgubljene dobiti bez obzira na oblik i stepen krivice Yettela, a u vezi sa korišćenjem Servisa.
Korisnik je saglasan da Yettel ni u kom slučaju nije odgovoran za štetu koju Korisnik ili drugo lice pretrpi usled gubljenja, oštećenja ili curenja podataka i informacija sa Platforme, a u vezi pružanja Servisa.
 
 
Član 7.
 
Nezavisno od slučajeva navedenih u Opštim uslovima, Yettel ima pravo da Korisniku privremeno prekine pružanje Servisa u sledećim slučajevima, i to bez obaveze prethodnog obaveštavanja Korisnika:
u slučaju da Korisnik vrši distribuciju nezatraženih e-mail poruka (spam poruke);
u slučaju kršenja Microsoft Uslova korišćenja Servisa od strane Korisnika;
u slučaju da postupanje Korisnika ometa pružanje Servisa drugim licima;
u slučaju protivpravnog ponašanja Korisnika;
ukoliko korišćenje Servisa ima za cilj neovlašćeni pristup nekoj usluzi, podacima, računu, mreži ili postoji sumnja da je izvršen pokušaj takvog pristupa;
Ukoliko Korisnik u roku od 15 (petnaest) dana počev od privremenog prekida pružanja Servisa u smislu prethodnog stava ne potpiše i Yettelu dostavi izjavu kojom se obavezuje da nadalje neće preduzimati nedozvoljene radnje ili ako nakon dostave izjave ponovi nedozvoljene radnje kao i ukoliko Yettel utvrdi da se radi o posebno gruboj zloupotrebi prava Korisnika tako da se od Korisnika nadalje ne može očekivati savesno postupanje prilikom korišćenja Servisa, Yettel može jednostrano, bez otkaznog roka raskinuti ovaj Ugovor.
 
Korisnik je dužan da nadoknadi Yettelu svu štetu koju Yettel pretrpi usled nedozvoljenog ponašanja Korisnika u smislu ovog člana.
 
 
Član 8.
 
Uslovi za korišćenje digitalnih servisa stupaju na snagu 02.03.2015. godine, i isti se primenjuju samo u slučaju da je korisnik zaključio Ugovor o korišćenju digitalnih servisa. Eventualne izmene Uslova za korišćenje digitalnih servisa biće sprovedene u skladu sa Zakonom o elektronskim komunikacijama Republike Srbije.

 

Najčešće postavljana pitanja

 

Kako da postanem korisnik usluge Office 365?


Da biste postali korisnik Office 365 usluge, bez obzira da li ste postojeći korisnik Yettela ili ne, potrebno je da potpišete Ugovor o korišćenju digitalnih servisa. Za više informacija o ponudi i uslovima kontaktirajte svog Yettel poslovnog savetnika ili nam se javite na e-mail adresu biznis.resenja@yettel.rs. Kako biste aktivirali i administrirali kupljene Office 365 licence, potrebno je da imate i pristup Biznis Portalu.
 

U čemu je razlika između programskih paketa Office 2013 i Office 365 planova?


Programski paketi Office 2013 sadrže aplikacije kao što su Word, Excel, PowerPoint i Outlook; dostupni su u vidu jednokratne kupovine za korišćenje na jednom računaru. Office 365 planovi takođe uključuju aplikacije, ali i druge usluge koje su omogućene preko interneta, kao na primer prostor za skladištenje na mreži u usluzi OneDrive, profesionalno mail rešenje bazirano na Microsoft Exchange-u, kalendar, kontakte, objedinjenu komunikacionu platformu - Teams i timske sajtove kao što je SharePoint.

 

Da  li mogu da koristim Office 365 samo na PC računarima i Windows operativnom sistemu? Kako da znam da li moj računar može da pokrene Office?


Office podržava PC računare ili Windows tablet uređaje koji rade pod operativnim sistemom Windows 7 ili novijom verzijom, Mac računare koji imaju Mac OS X 10.6 ili noviju verziju, iPad uređaje koji rade pod operativnim sistemom iOS 7.0 ili novijom verzijom, kao i Android tablete koji rade pod operativnim sistemom Android KitKat 4.4 ili novijom verzijom.
 

Da li će Office izgledati identično na PC računaru, Mac računaru i mobilnom uređaju?


Ne. Office aplikacije su prilagođene tako da na svakoj platformi i uređaju rade na najbolji način. Office aplikacije koje su dostupne korisnicima Mac računara i brojevi verzija istih ne moraju da budu isti kao i kod onih koje su dostupne za korisnike PC računara.
 

Da li osobe koje koriste neku stariju verziju sistema Office mogu da otvore dokumente koje kreiram u verziji Office 365 ili Office 2013?


Korisnici sistema Office 2007, Office 2010, Office 365 ili Office 2013 mogu da otvaraju dokumente bez potrebe za dodatnim radnjama. Korisnici koji imaju starije verzije sistema Office će možda morati da preuzmu i instaliraju paket za kompatibilnost.
 

Da li zadržavam kontrolu nad svojim dokumentima u okviru pretplate na Office 365?


Da. Dokumenti koje ste kreirali pripadaju samo vama. Možete da birate da li ćete ih skladištiti na mreži, u usluzi OneDrive, ili lokalno, na svom PC ili Mac računaru.

 

Da li je za Office neophodan pristup internetu?


Pristup internetu je neophodan da biste mogli da instalirate i aktivirate najnovija izdanja sistema Office i sve planove pretplate na Office 365. Kod Office 365 planova, pristup internetu vam je neophodan i za upravljanje nalogom za pretplatu, na primer, za instalaciju sistema Office na drugim računarima ili za promenu opcija plaćanja. Pristup internetu vam je neophodan i za pristup dokumentima koji su uskladišteni u usluzi OneDrive ukoliko niste instalirali OneDrive aplikaciju na radnoj površini. Trebalo bi da se redovno povezujete na internet da bi vaš Office stalno bio ažuriran i da biste koristili pogodnosti automatske nadogradnje. Ukoliko se ne povežete na internet najmanje jednom u svakih 39 dana, vaše aplikacije će preći u režim smanjene funkcionalnosti, što znači da ćete moći da otvarate i štampate dokumente, ali nećete moći da ih uređujete ili kreirate nove. Dovoljno je da se ponovo povežete na internet da biste ponovo aktivirali Office aplikacije.
 
Ne morate da imate internet vezu da biste koristili Office aplikacije kao što su Word, Excel i PowerPoint pošto se one u celosti instaliraju na računaru.
 

Kako  da znam da ću uvek imati najnovije Office aplikacije?


Korisnici sistema Office 365 sa aktivnom pretplatom uvek dobijaju najnovije verzije Office aplikacija čim postanu dostupne. Kada se pojavi nova verzija sistema Office, dobićete obaveštenje o tome da možete da ažurirate softver na najnoviju verziju.