Telenor je za svoje postpejd i pripejd korisnike fizička lica, koji koriste internet na svom mobilnom telefonu pripremio personalizovane ponude koje su dostupne od 22.10. i nalaze se u delu „Telenor na TI“ na Moj Telenor aplikaciji već od verzije 1.11. (Android, IOS), kao i na *111# meniju gde je moguća i aktivacija usluga.
- Korisnicima je omogućena višestruka aktivacija preporučenih dodataka u bilo kom trenutku u delu „Telenor na Ti“ . Saobraćaj se sabira i važi do momenta poslednje aktivacije dodatka.
- Bez obzira na način aktivacije dodatka, da li je preko Moj Telenor aplikacije ili pozivanjem *111# menija u delu „Telenor na Ti“, potrebno je da korisnik sačeka SMS poruku sa potvrdom o uspešnoj aktivaciji dodatka i tek nakon toga može da koristi saobraćaj iz dodatka.
- Ako korisnik iskoristi celu kvotu saobraćaja iz kupljenog dodatka pre nego što istekne vremensko važenje dodatka ,dalje korišćenje saobraćaja (internet, minuti, sms) neće biti moguće u slučaju da je potrošen saobraćaj iz paketa.
- Kupljeni dodaci u delu „Telenor na Ti“ imaju prioritet u potrošnji u odnosu na paket.
- Internet iz dodataka i aplikacija, minuti i SMS poruke važe isključivo u nacionalnom saobraćaju.
- Personalizovane ponude su kreirane za korisnike u aktivnom statusu.
- Preporuka je najnovija verzija Moj Telenor aplikacije.
- Preporuke nisu moguće na Paketima Play Start i Play Plus, jer korisnik uvek plaća isti račun, kao i na hibridnim paketima.