Kada je Plavi petak svako nešto dobija - telefone, gigabajte, još neta za aplikacije, minute, popuste na telefone i popuste na dodatnu opremu. Poseti Moj Telenor aplikaciju i ogrebi na naznačenom mestu.


Ukoliko nemaš najnoviju verziju aplikacije, instaliraj odmah, jer uz Telenor na Ti dobijaš i redovnu preporuku usluga baš za tebe!



  •     
  •    
     

    Plavi petak - dodatne informacije

     

    Telenor je za svoje postpejd i pripejd korisnike fizička lica pripremio „Plavi petak“, dan kada svako nešto sigurno dobija! 


    • Svaki korisnik koji ima instaliranu Moj Telenor aplikaciju već od verzije 1.11 (Android, IOS) ostvaruje pravo učešća 
    • Za pregled dobitaka u sekciji „Plavi petak“ potrebna je najnovija verzija Moj Telenor aplikacije
    • Da bi se dodelio mobilni telefon, saobraćaj ili vaučer s popustom potrebno je ogrebati 70% i više ekrana na naznačenom mestu u Moj Telenor aplikaciji
    • Dodaci, internet za aplikacije i vaučeri su dostupni za sve postpejd i pripejd korisnike fizička lica svakog petka  u periodu  od 03.04.2020. do 24.04.2020. između 08:00 – 23:59h
    • Dobijeni saobraćaj iz dodataka i  aplikacija imaće prioritet u potrošnji u odnosu na saobraćaj raspoloživ u paketu i kupljenim dodacima
    • Preostali saobraćaj iz dodataka i aplikacije možete da proverite u svakom trenutku putem Moj Telenor aplikacije na prvoj strani u delu Pregled
    • Status aktivacije dodatka i aplikacije se proverava u sekciji „Plavi petak“ na Moj Telenor aplikaciji i tek nakon uspešne aktivacije dodatka ili aplikacije može da se koristi saobraćaj 
    • Ako korisnik iskoristi celu kvotu dodeljenog saobraćaja pre nego što istekne vremensko važenje dodatka  ili aplikacije, dalje korišćenje saobraćaja  neće biti moguće 
    • Dobijeni internet iz dodataka i aplikacija, minuti i SMS poruke  važe isključivo u nacionalnom saobraćaju
    • Da bi postpejd korisnik bio u mogućnosti da iskoristi ogrebane dodatke i digitalne vaučere potrebno je da broj bude u aktivnom statusu, tj. da mu nije onemogućen odlazni i dolazni saobraćaj, kao i da nije u statusu suspenzije
    • Ukoliko je prošlo više od 60 dana od poslednje dopune, korišćenje ogrebanih dodataka i digitalnih vaučera za pripejd korisnike biće onemogućeno
    • Pravo učešća imaju korisnici koji koriste govorni i internet saobraćaj na svom mobilnom telefonu
    • Pravo učešća nemaju korisnici koji su na paketima Smartić, Junior sat, Pet tracker prepaid, Pet tracker postpaid,svi internet paketi, korisnici Telenor kućnog interneta.
    • Donosilac vaučera koji omogućava popust za kupovinu mobilnog telefona mora da ispunjava uslove za zaključenje ugovora ili aneksa ugovora prema Opštim Uslovima.  Vaučer se može iskoristiti isključivo za kupovinu mobilnog telefona na 12 ili 24 rate u Telenor prodavnicama uz zasnivanje ugovorne obaveze sa minimalnim ugovorenim  trajanjem od 12 ili 24 meseca.  
    • Jedan vaučer koji omogućava popust za kupovinu mobilnog telefona važi isključivo za jednu kupovinu. 
    • Ukoliko se kupovina obavlja na 12 ili 24 rate iznos popusta koji se odobrava korišćenjem vaučera može umanjiti cenu mobilnog telefona maksimalno do konačne cene od 2.500 dinara sa uključenim PDV-om. Ovo je minimalna cena koja se može podeliti na rate.
    • Odobreni popust će biti primenjen na cenu mobilnog telefona iz važećeg cenovnika nakon provere i ispunjenja uslova kreditne solventnosti u skladu sa Opštim Uslovima.
    • Vaučer se može iskoristiti za kupovinu mobilnog telefona ili dodatne opreme u periodu od 14.02.2020. do najkasnije 13.04.2020. godine u 23:59h. Nakon ovog datuma nije moguće iskoristiti vaučer. Vaučer važi 30 dana od trenutka grebanja. 
    • Korisnici Play Start paketa neće imati mogućnost da ogrebu 10 GB interneta za aplikacije
    • Da bi postpejd korisnik bio u mogućnosti da iskoristi vaučer za kupovinu telefona po ceni od 1 dinar neophodno je da ima izmirena sva dugovanja prema Telenoru, kao i prema Mobi banci.
     

    Telenor na Ti - dodatne informacije

     
    Telenor je za svoje postpejd i pripejd korisnike fizička lica, koji koriste internet na svom mobilnom telefonu pripremio personalizovane ponude koje su dostupne od 22.10. i nalaze se u delu „Telenor na TI“ na Moj Telenor aplikaciji već od verzije 1.11. (Android, IOS), kao i na *111# meniju gde je moguća i aktivacija usluga.

    • Korisnicima je omogućena višestruka aktivacija preporučenih dodataka u bilo kom trenutku u delu „Telenor na Ti“ . Saobraćaj se sabira i važi do momenta poslednje aktivacije dodatka.
    • Bez obzira na način aktivacije dodatka, da li je preko Moj Telenor aplikacije ili pozivanjem  *111# menija u delu „Telenor na Ti“, potrebno je da korisnik sačeka SMS poruku sa potvrdom o uspešnoj aktivaciji dodatka i tek nakon toga može da koristi saobraćaj iz dodatka.
    • Ako korisnik iskoristi celu kvotu saobraćaja iz kupljenog dodatka pre nego što istekne vremensko važenje dodatka ,dalje korišćenje saobraćaja (internet, minuti, sms) neće biti moguće u slučaju da je potrošen saobraćaj iz paketa.
    • Kupljeni dodaci u delu „Telenor na Ti“ imaju prioritet u potrošnji u odnosu na paket.
    • Internet iz dodataka i aplikacija, minuti i SMS poruke  važe isključivo u nacionalnom saobraćaju.
    • Personalizovane ponude su kreirane za korisnike u aktivnom statusu.
    • Preporuka je najnovija verzija Moj Telenor aplikacije.
    • Preporuke nisu moguće na Paketima Play Start i Play Plus, jer korisnik uvek plaća isti račun, kao i na hibridnim paketima.